Het is nu 23 mei 2012 18:38

kort verhaal van mijn coming out

Alles over coming out.

Berichtdoor handigboyke » 18 jan 2011 18:40

hey,

ik ga kort mijn verhaal van mijn coming out vertellen,

ik zat op een bepaalde morgen op de computer wat op te zoeken over hoe dat je je best out tegen je ouders,
en ineens krijg ik het gedacht om het die zelfde dag tijdens de middagpauze op school via een berichtje (want persoonlijk durfde ik het niet) te sturen dat ik homo was. oke, het was dan middag en stuurde ik het eindelijk en mijn moeder geloofde het eerst niet, maar als ze s'avonds thuis kwam toen ik ook al thuis was heb ik ze duidelijk gemaakt dat het wel werkelijk de waarheid was. en toen moest zei ineens me veel vragen stellen... en ik had ook gezegd dat ik al met 2 knappe jongens al gepijpt en gemastrubeert had en toen verschoot ze wel even. en toen diezelfde avond had ze het ook aan mijn stiefvader verteld en toen zei hij ineens niet meer veel, van het verschieten denk ik.

dat was ongeveer mijn coming out verhaal.

groetjes
handigboyke
handigboyke
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 18 jan 2011 22:33

handigboyke schreef:hey,

ik zat op een bepaalde morgen op de computer wat op te zoeken over hoe dat je je best out tegen je ouders,
en ineens krijg ik het gedacht om het die zelfde dag tijdens de middagpauze op school via een berichtje (want persoonlijk durfde ik het niet) te sturen dat ik homo was. oke, het was dan middag en stuurde ik het eindelijk en mijn moeder geloofde het eerst niet, maar als ze s'avonds thuis kwam toen ik ook al thuis was heb ik ze duidelijk gemaakt dat het wel werkelijk de waarheid was. en toen moest zei ineens me veel vragen stellen... en ik had ook gezegd dat ik al met 2 knappe jongens al gepijpt en gemastrubeert had en toen verschoot ze wel even. en toen diezelfde avond had ze het ook aan mijn stiefvader verteld en toen zei hij ineens niet meer veel, van het verschieten denk ik.

groetjes
handigboyke

ik durf niet echt te zeggen dat je 't handig aangepakt hebt
maar ieder z'n keuze
ik zou zoiets zeker niet adviseren 't op deze weg te doen
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 18 jan 2011 23:31

handigboyke schreef:hey,

groetjes
handigboyke

Tja, ik moet me bij Kinky aansluiten: dat heb je niet echt handig gedaan. Die suggesties van hoe je het beste uit de kast kan komen heb je in ieder geval niet van dit forum geplukt...
Het eerste wat niet zo handig was is dat je het niet persoonlijk hebt vertelt. Door ze eerst een berichtje te sturen gaan mensen zich helemaal druk maken door al die vragen die ze dan ineens in hun hoofd hebben, totdat jij er eindelijk bent om ze te beantwoorden.
Ten tweede begrijp ik niet waarom je met je ouders hebt gedeeld dat je (knappe) jongens hebt gepijpt- ik weet niet hoe dat er in de rest van Nederland aan toe gaat, maar hier in Groningen is dat informatie die persoonlijk is en waar mijn ouders niets mee nodig hebben. Bovendien lijkt me niet dat ze zitten te wachten op informatie over wat er allemaal onder de lakens gebeurt.
Misschien dat je daarvoor het beste even je excuses kan aanbieden... leren dat je zoon homo is is vaak al schokkend genoeg voor een ouder, om dan ook meteen dergelijke details over zijn seksleven mee te krijgen; het verbaast me niets dat ze stil vielen.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 19 jan 2011 00:12

Ach man, troost je. Er is jammer genoeg geen goede manier van outen op deze idiote aardkloot. Had je het anders gedaan, was het misschien nog slechter gelopen. Ze vinden wel altijd een stok om... Eigenlijk zou het 'n groot feest moeten zijn.

Mijn ouders wilden het hoe dan ook niet geloven en toen ik stand hield (man, man, man, ik durf zelfs niet te herhalen wat ze me allemaal hebben doen zeggen en wat ik allemaal heb moeten zeggen om te bewijzen dat ik een verdomde flikker was), schop onder de kont en huis uit alsof z' alleen 'n spermazak-kleinkinderenspuiter als zoon wilden.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Crocodile » 28 jan 2011 15:14

Klasse hoor!
(ik wou dat ik me kon ''outen'')
Wat een grappig verhaal.
Maar zitten er verder helemaal geen consequenties aan vast?
Crocodile

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast