Het is nu 23 mei 2012 18:32

KLonen hoe denken jullie erover?

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Berichtdoor mivrouw » 12 apr 2006 22:53

Hallo allemaal,

Ik ben een studente en bezig met een project dat over klonen gaat, Nu vraag ik me af ofdat jullie misschien een aantal vraagjes voor mij zouden willen beantwoorden hier over. Ik ben namelijk aan het onderzoeken hoe homosexuelen over klonen denken. Jullie zouden me heel erg mee helpen.
Hier volgen mijn vragen.

1.Weet je wat klonen is?

2.Kan je een kleine beshrijving geven van wat jij dankt dat klonen inhoud?

3. Zou je klonen kunnen overwegen?

4. Wat denk je dat de gevolgen van klonen zouden kunnen zijn?

5. Ben je een gelovig iemand, zoja waar geloof je dan in?

6. Je leeftijd.

Bij voorbaat dank mensen.
mivrouw
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 13 apr 2006 00:04

1. Ja

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klonen

2. Zie link hierboven, maar ik heb al enkele andere dingen erover gelezen. De link hierboven is dus niet mijn enige bron.

3. Ik ben niet de moeite om te klonen, maar ik ken enkele mensen die het wel zijn. Ik zou klonen van mezelf eventueel kunnen overwegen om therapeutische redenen. Ik weet niet welke bezwaren tegen klonen zouden kunnen worden gemaakt. Dat je je herkent in "iemand anders"? Dat je niet meer uniek bent? Drogredenen. Misschien winnen we er zelfs enkele inzichten over onszelf bij.Of is daar een bezwaar tegen?