klaarkomen terwijl je word geneukt zonder te rukken
7 berichten
• Pagina 1 van 1
wie heeft dat ook weleens meegemaakt?
- richeser1982
- Newbie

Ja is toevallig 2 weken geleden gebeurd. Mn vriend was me aan het neuken en met elke stoot werd mijn pik iets harder. Toen ik voelde dat hij ging komen (en hij dat ook duidelijk liet merken en allemaal geile dingen tegen me zei), wond me dat zo op dat m'n pik op max sterkte stond en ik de pulsen van klaarkomen voelde. Na nog 1 of 2 stoten van hem kreeg ik mijn zaadlozing, meteen daarop voelde ik dat hij in me ook aan het spuiten was.
- Erwin17
- Aftastend

De prostaat maakt aldoor spuitbrandstof aan in de mannenaars. Daarom is niets zo intiem verbonden als 'n lul en 'n mannenaars. Ze werken altijd samen, zijn op elkaar aangewezen. De contraherende sfincters persen de brandstof de lul in bij elke neukstoot. Een van de meest fascinerende dingen in de natuur. Je reinste magie.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bij mij lukt het enkel als ik super geil ben en minstens een weekje niet gespoten heb. Aangezien ik me niet veel langer dan een paar dagen kan inhouden doet mijn vriend me regelmatig een kuisheidsgordel om (cb-6000)om er zeker van te zijn dat ik niet kan masturberen of spuiten waardoor ik na een week zo geil ben dat ik bijna elke keer in mijn cb-6000 klaar kom terwijl hij me neukt. Daarna maakt hij me meer los. Lukt het jullie niet? Doe je partner op slot en hou hem zo, na een week zal hij zo geil zijn dat het wel zal lukken, lukt het niet, hou hem op slot en probeer 2 dagen later nog eens!
- edgingdeniallover
- Aftastend

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex