Keuring
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi!
Zijn er jongens / mannen die het net als ik geil lijkt om gekeurd te worden. Lijkt mij super een geile dokter die je van buiten en binnen onderzoekt
Zijn er ook mannen die het geil vinden om dit te doen?
xxx
Zijn er jongens / mannen die het net als ik geil lijkt om gekeurd te worden. Lijkt mij super een geile dokter die je van buiten en binnen onderzoekt
Zijn er ook mannen die het geil vinden om dit te doen?
xxx
- almelobi81
- Newbie

Heel geil. Spreadeagle tegen muur aangekleed. Begin bij linkeronderbeen. Ga geleidelijk naar boven. Kruis betasten alsof je leven ervan afhangt. Ga naar rechterbeen. Tot beneden. Geleidelijk weer naar boven. Opnieuw kruis betasten alsof je leven ervan afhangt, nu inkluis reet. Trek broek op zodat je dat reetje goed kan voelen en zijn holletje lokaliseren (en bijkomstig zijn ballen kan platdrukken). Voel hem tussenbeens vooral langs achter. Ondervraag hem over het al dan niet geschoren zijn van reet, ballen, pubis, het waarom, het wanneer, het hoe en het waar. Vraag hem of zijn ballen laag hangen en of hij zwaar geschapen is. Hoe vaak speelt hij met zichzelf en anderen? Sinds wanneer? Wat... enz enz enz? Druk je tegen hem aan terwijl je dwingend zijn lul of ballen vasthoudt en vraag naar de huidige stijfheidstand. Wanneer spoot hij voor het laatst? Wat slagen op de kont zijn altijd welkom. Mijn handen beginnen altijd te jeuken wanneer mannenkontkaakjes als tietjes op het balkon zitten alsof ze je aangapen. Op school was het de gewoonte om de vingerknoken van boven naar beneden hard en brutaal over de meest achteruit stekende kontjes te laten glijden. Kan heel pijnlijk zijn. Krijg ik altijd zin in bij 't zien van sommige van die uitdagende mannenkontjes. Roepen blijkbaar mijn sadistische gevoelens op.
De tieten, de buik en de rug mag je niet vergeten. Je moet ze zelfs uitgebreid betasten. Wat sadisme op de tieten is meestal zeer welkom (niet bij mij). Draai eraan als aan oude radioknoppen, alleen veel onvoorzichtiger en onzorgvuldiger.
Volgende fase: broek afrukken. Vingercondoom of handschoen waar passend en gewenst. Spanking? Betast zijn ballen tot hij spuit zonder zijn lul aan te raken. Vergeet niet aan zijn reet-, balzak- en pubishaar te trekken. Hoort bij keuring.
Toemaatje: wanneeer de gast fris gewassen is, hem tijdens de keuring besnuffelen, vooral zijn oksels en zijn kruis! Ik besnuffel ook nog andere dingen bij frisse gastjes, maar dat is privé
De tieten, de buik en de rug mag je niet vergeten. Je moet ze zelfs uitgebreid betasten. Wat sadisme op de tieten is meestal zeer welkom (niet bij mij). Draai eraan als aan oude radioknoppen, alleen veel onvoorzichtiger en onzorgvuldiger.
Volgende fase: broek afrukken. Vingercondoom of handschoen waar passend en gewenst. Spanking? Betast zijn ballen tot hij spuit zonder zijn lul aan te raken. Vergeet niet aan zijn reet-, balzak- en pubishaar te trekken. Hoort bij keuring.
Toemaatje: wanneeer de gast fris gewassen is, hem tijdens de keuring besnuffelen, vooral zijn oksels en zijn kruis! Ik besnuffel ook nog andere dingen bij frisse gastjes, maar dat is privé
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

heb een paar keer een echte medische keuring gehad waarbij mijn broek en onderbroek naar beneden moesten, in mijn pubertijd kreeg ik dan wel eens een stijve.
oo een keer helemaal uit moeten kleden in een hokje bji de duitse grens, die douaneman vroeg me zelfs om te bukken en keek naar mijn reet, vond het eigenlijk ook wel een beetje geil
oo een keer helemaal uit moeten kleden in een hokje bji de duitse grens, die douaneman vroeg me zelfs om te bukken en keek naar mijn reet, vond het eigenlijk ook wel een beetje geil
- Matteo55
- Newbie

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex