Kenmerken homoseksualiteit jeugd
30 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
ben er zelf ook al vanaf m'n vroegste jeugd van overtuigd geweest
kon 't nog niet benoemen, maar was er wel van overtuigd
soms komen gasten uit m'n jeugd naar boven waar ik toen erge gevoelens voor had!!
sebastiaan was een jeugdserie en van mijn leeftijd waar ik me op m'n 8e erg toe aangetrokken voelde!
kon 't nog niet benoemen, maar was er wel van overtuigd
soms komen gasten uit m'n jeugd naar boven waar ik toen erge gevoelens voor had!!
sebastiaan was een jeugdserie en van mijn leeftijd waar ik me op m'n 8e erg toe aangetrokken voelde!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

een heel zoetsappig verhaal, een echte jeugdserie.
natuurlijk was ik toen al op en top homo
Jaaaa.....Sebastiaan, dat herinner ik als een bloedmooi jongetje, toen was ik ook nog een jongetje, zonder te weten dat ik ook bloedmooi was.
was me niet van mezelf bewust, dat kwam later, toen men dat tegen mij zei, als ze een foto van mij uit die tijd zagen.
En dat was ruim voordat ik om mijn 18e bewust gemaakt werdt door een kollega van mijn toenmalige werk, die toen al 45 was, waar ik in een topic al over verteld heb.
Dus ik koncludeer dat ik blijkbaar toch wel onbewuste homo gevoelens had en niet zoals ik de laatste tijd dacht, dat ik op het verkeerde spoor gebracht was door die kollega.
Nu ik met de gayparade weer echte leuke mooie jongens van mijn smaak gezien heb en er zelfs een ontmoet heb, voel ik me wel toch homo.
En dat was ruim voordat ik om mijn 18e bewust gemaakt werdt door een kollega van mijn toenmalige werk, die toen al 45 was, waar ik in een topic al over verteld heb.
Dus ik koncludeer dat ik blijkbaar toch wel onbewuste homo gevoelens had en niet zoals ik de laatste tijd dacht, dat ik op het verkeerde spoor gebracht was door die kollega.
Nu ik met de gayparade weer echte leuke mooie jongens van mijn smaak gezien heb en er zelfs een ontmoet heb, voel ik me wel toch homo.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Maar daar ging het topic niet over
Bij mijn ouders heb ik nooit iets gemerkt van dat zij mij anders vonden dan andere. Ik vraag dat soms wel eens en dan zeggen ze neuh we hebben het niet opgemerkt.
Dus ik denk dat dat per persoon anders ligt. Ook een stukje karakter komt daar in mee denk ik.
Bij mijn ouders heb ik nooit iets gemerkt van dat zij mij anders vonden dan andere. Ik vraag dat soms wel eens en dan zeggen ze neuh we hebben het niet opgemerkt.
Dus ik denk dat dat per persoon anders ligt. Ook een stukje karakter komt daar in mee denk ik.
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

ik ging toen ik klein was vaak met meisjes om. maar dat kwam ook omdat er bijna alleen maar meisjes in de buurt woonden.
ik ken ook een jongen die vroeger met barbies speelde
dat was natuurlijk overduidelijk..als die ouders dat toen niet doorhadden moeten ze wel erg wereldvreemd zijn
ik ken ook een jongen die vroeger met barbies speelde
- arab21
- Aftastend

Laat de leraar in mij dan ff antw. mogen geven.
Dat zegt niets hoor van de persoon achter dat jongetje. IEder heeft andere interesse en hobby's. Ik bedoel maar, als een meisje voetbalt is ze geen pot, maar als een jongen speelt met poppen dan is hij gelijk Homo?
Nothing.
Dat zegt niets hoor van de persoon achter dat jongetje. IEder heeft andere interesse en hobby's. Ik bedoel maar, als een meisje voetbalt is ze geen pot, maar als een jongen speelt met poppen dan is hij gelijk Homo?
Nothing.
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast