Kenmerken homoseksualiteit jeugd
30 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Eric schreef:The schreef: Nu ik met de gayparade weer echte leuke mooie jongens van mijn smaak gezien heb en er zelfs een ontmoet heb, voel ik me wel toch homo.
Heerlijk The..., het gaat weer de goede kant met je op.
Ga zo door!!!!!
we zijn ruim 14 mnden verder...............
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Toen ik 8 was vond ik "Ring My Bell" van Anita Ward al leuk en toen ik 11 was play-backte ik met mijn klasgenoten al "Y.M.C.A." van The Village People. Toen had ik het al moeten doorhebben, maar niemand was zo aardig me erop te wijzen.
Uiteindelijk was het m'n eerste vriendje die op m'n 24ste vond dat mijn ontkenningsfase wel lang genoeg had geduurd.
Uiteindelijk was het m'n eerste vriendje die op m'n 24ste vond dat mijn ontkenningsfase wel lang genoeg had geduurd.
-

Junyo - Wegwijs

KinKy schreef:Eric schreef:The schreef: Nu ik met de gayparade weer echte leuke mooie jongens van mijn smaak gezien heb en er zelfs een ontmoet heb, voel ik me wel toch homo.
Heerlijk The..., het gaat weer de goede kant met je op.
Ga zo door!!!!!
we zijn ruim 14 mnden verder...............
Nou ik ontmoette toen een leuke blonde uit leiden, hij is maar een keer geweest.
Hij was net van zijn relatie af en vertelde dat hij voorlopig geen vaste relatie wou en vrij wilde rond snoeren.
Heb nog eens gebeld, maar hij altijd druk volgens zijn zeggen.
Nou wat moet je dan?
Daarna zéér veel stress, op vele levensvlakken, auto, werk, oorsuizingen waar je gek van wordt, concentratieproblemen, ja...ja.... het gaat lekker zo de laatst tijd....
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

"Altijd druk" is best een rekbaar begrip anders. Ik heb zelf nu twee banen, een free-lance baan en een deeltijd-baan, die me momenteel tesamen ongeveer 50 uur per week bezig houden. Het is dat m'n deeltijd-baan als werknemer is bij m'n vriendje, anders had ik hem niet veel gezien (en je kan raden waar onze privé gesprekken over gaan).
Toch hoop ik niet dat m'n sex-dates denken dat ik ze alsmaar afwimpel, want ik heb echt wel vrije dagen, ze zijn alleen erg dun bezaaid momenteel.
Weet je zeker dat niet 'dat' soort 'druk' bedoeld is?
Toch hoop ik niet dat m'n sex-dates denken dat ik ze alsmaar afwimpel, want ik heb echt wel vrije dagen, ze zijn alleen erg dun bezaaid momenteel.
Weet je zeker dat niet 'dat' soort 'druk' bedoeld is?
-

Junyo - Wegwijs

Familie en vrienden die ik het heb verteld,hebben bij mij nooit homosexuele trekjes ontdekt,de meeste keken zelfs raar op toen ik het hun vertelde,omdat ik altijd een relatie had met vrouwen.
Ik hou nog steeds van vrouwen,maar heb sterke sexuele verlangens naar sex met een man(bottom) maar ik acteer nog steeds zoals ik altijd ben geweest sinds mijn jeugd,gewoon mannelijk.
Je kan met mij als hetero op een terras zitten of aan de bar zonder dat je het idee hebt dat je met een bi-sexuele man aan het praten bent.
ik kom mannelijk over en kleed me ook zo.Ik hou zelfs niet van overdreven zoete luchtjes en draag geen roze t-shirts,ook al is daar niets mis mee.
tja ik hou zelf ook niet van dat overdreven nichterige gedoe(met alle respect)
Als ik met homo mannen om ga zijn het ook mannelijk ingestelde homo's.
Laat ik het zo stellen,mijn homosexuele geaardheid komt pas tot uiting,als ik in bed lig met een man.
Dan ben ik vrouwelijk ingesteld:)
Ik hou nog steeds van vrouwen,maar heb sterke sexuele verlangens naar sex met een man(bottom) maar ik acteer nog steeds zoals ik altijd ben geweest sinds mijn jeugd,gewoon mannelijk.
Je kan met mij als hetero op een terras zitten of aan de bar zonder dat je het idee hebt dat je met een bi-sexuele man aan het praten bent.
ik kom mannelijk over en kleed me ook zo.Ik hou zelfs niet van overdreven zoete luchtjes en draag geen roze t-shirts,ook al is daar niets mis mee.
tja ik hou zelf ook niet van dat overdreven nichterige gedoe(met alle respect)
Als ik met homo mannen om ga zijn het ook mannelijk ingestelde homo's.
Laat ik het zo stellen,mijn homosexuele geaardheid komt pas tot uiting,als ik in bed lig met een man.
Dan ben ik vrouwelijk ingesteld:)
- ray74
- Ontdekkend

Er waren best aanwijzingen denk ik, maar niet overdreven.
Ik speelde veel met meisjes, maar er waren ook bitter weinig jongens in de buurt. Ik was fikkie aan het stoken, soldaatje spelen en rottigheid aan het uithalen maar speelde af en toe ook samen met de buurmeisjes met hun barbies en dergelijke.
Een prima combinatie eigenlijk.
Ik speelde veel met meisjes, maar er waren ook bitter weinig jongens in de buurt. Ik was fikkie aan het stoken, soldaatje spelen en rottigheid aan het uithalen maar speelde af en toe ook samen met de buurmeisjes met hun barbies en dergelijke.
Een prima combinatie eigenlijk.
- Gert73
- Wegwijs

Een hele late reaktie zie ik, maar ben net nieuw en wil ook graag even iets kwijt met dit onderwerp.
Ik heb echt m'n héle leven alleen maar met meisjes gespeeld. Nu nog. Die jongens waren me maar veel te druk. Crossauto's, brommers, voetbal? Niks wat ik leuk vond. Barbies wel. Ik was altijd 'anders'.
Thuis hadden we een paardenfokkerij, dus ook 1 van de redenen waarom ik veel met meiden omging. Ook hield (en nu nog steeds) ik onwijs van blingbling, meidenspeelgoed, etc. Tsjah, ik ben het nou eenmaal.
Edit: Ook heb ik op streetdance gezeten en rijd ik m'n hele leven al paard..Ik wil het niet over vooroordelen hebben, maar als ik het er toch over heb
Ik heb echt m'n héle leven alleen maar met meisjes gespeeld. Nu nog. Die jongens waren me maar veel te druk. Crossauto's, brommers, voetbal? Niks wat ik leuk vond. Barbies wel. Ik was altijd 'anders'.
Thuis hadden we een paardenfokkerij, dus ook 1 van de redenen waarom ik veel met meiden omging. Ook hield (en nu nog steeds) ik onwijs van blingbling, meidenspeelgoed, etc. Tsjah, ik ben het nou eenmaal.
Edit: Ook heb ik op streetdance gezeten en rijd ik m'n hele leven al paard..Ik wil het niet over vooroordelen hebben, maar als ik het er toch over heb
- MajorsRanger
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast