Je verzint dit niet...
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Homotherapie, gegeven door een Gristelijke instelling.
Verzekeraars vergoeden de therapie.
Rabijn blaast partijtje mee door te melden dat homosexualiteit te genezen is.
Hadden we afgelopen jaar hier ook niet zo'n man die probeerde zieltjes te winnen?
Tsjaaa het is maar wat je gelooft he. Gelukkig tolereer ik, maar voor mezelf accepteer ik die onzin niet!
Verzekeraars vergoeden de therapie.
Rabijn blaast partijtje mee door te melden dat homosexualiteit te genezen is.
Hadden we afgelopen jaar hier ook niet zo'n man die probeerde zieltjes te winnen?
Tsjaaa het is maar wat je gelooft he. Gelukkig tolereer ik, maar voor mezelf accepteer ik die onzin niet!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Naast dit, deze dagen ook inmiddels berichten gelezen over al dan niet (ultra-) orthodoxe Joden (waaronder de opperrabbijn Ralbag van Amsterdam) die vinden dat homo zijn een ziekte is en ook dat er in Duitsland katholieke artsen zijn die suikerpilletjes aanbieden om homoseskuele gevoelens te onderdrukken. Tel daar bij op de streng gelovige islamieten die o.a. in Iran homo's ophangen.
Je gaat echt denken dat geloof de hersens aantast en waarom (streng) gelovigen zo ontzettend geobsedeerd zijn door/van/op seks.
Religie (welke dan ook) heeft m.i. de meeste en grootste ellende op aarde veroorzaakt dan welk andere ideologie dan ook.
de waanzin van onnadenkende, blind en doof geworden relifanaten.
Je gaat echt denken dat geloof de hersens aantast en waarom (streng) gelovigen zo ontzettend geobsedeerd zijn door/van/op seks.
Religie (welke dan ook) heeft m.i. de meeste en grootste ellende op aarde veroorzaakt dan welk andere ideologie dan ook.
de waanzin van onnadenkende, blind en doof geworden relifanaten.- AAD10
- Wegwijs

Wordt hoog tijd dat we aan str8 therapy doen
http://www.mcpocalypse.com/us-news/2011 ... xuals.html
en onze str8 broers bevrijden van de heterosexuele alienatie.
http://www.mcpocalypse.com/us-news/2011 ... xuals.html
en onze str8 broers bevrijden van de heterosexuele alienatie.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Jeetje, wat is de wereld vandaag de dag toch anti-religieus zeg.
Nu kan ik dat op zich wel voorstellen vanuit de homo-positie, maar onder hetero's is dit ook al zo. Het lijkt toch ook allemaal een beetje zo aangeleerd te zijn via media en zelfs 't onderwijs denk ik.
Welcome to the age of the anti-christ.
Welcome to the age of the anti-christ.
- Tosti_ijzer
- Aftastend

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen