Je eigen sperma (s)likken
96 berichten
• Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ik heb hetzelfde voor.
Ik krijg er ook meestal wel zin in tijdens het rukken , maar na het klaarkomen ebt dat gevoel ook meteen weer weg.
Als ik lang op datingsites,... heb gesurft, dan duft mijn voorhuid wel eens opgevuld zitten met voorvocht. Hiervan durf ik meestal wél proeven. Maar ik vind niks speciaals aan die smaak.
Ik heb ooit, als ik eens een weekje alleen thuis was, in een plastic potje gespoten en dat in de diepvriezer gestopt.
Na enkel dagen heb ik het bevroren spul eruit gehaald en op m'n tong laten smelten. In het begin smaakt dat gewoon naar ijs, maar daarna kwam er een vrij aparte smaak vrij, die je lang blijft nasmaken.
Ik kan me wel niet goed meer herinneren met wat je de smaak kan vergelijken.
Ik krijg er ook meestal wel zin in tijdens het rukken , maar na het klaarkomen ebt dat gevoel ook meteen weer weg.
Als ik lang op datingsites,... heb gesurft, dan duft mijn voorhuid wel eens opgevuld zitten met voorvocht. Hiervan durf ik meestal wél proeven. Maar ik vind niks speciaals aan die smaak.
Ik heb ooit, als ik eens een weekje alleen thuis was, in een plastic potje gespoten en dat in de diepvriezer gestopt.
Na enkel dagen heb ik het bevroren spul eruit gehaald en op m'n tong laten smelten. In het begin smaakt dat gewoon naar ijs, maar daarna kwam er een vrij aparte smaak vrij, die je lang blijft nasmaken.
Ik kan me wel niet goed meer herinneren met wat je de smaak kan vergelijken.
- curryworst2000
- Aftastend

meboy52 schreef:Volgens mij is dat bij iedereen anders, de smaak & geur..
hangt voornamelijk af van wat je eet
mannen die veel fruit eten hebben lekkerder sperma netschijnt.
maar mannen die veel rood vlees eten en roken en veel koffie drinken schijnen niet altijd drie sterren sperma te produceren
I like to sleep because my life tends to fall apart when i'm awake
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
- Heartbeat
- Wegwijs

Heartbeat schreef:meboy52 schreef:Volgens mij is dat bij iedereen anders, de smaak & geur..
hangt voornamelijk af van wat je eet
mannen die veel fruit eten hebben lekkerder sperma netschijnt.
maar mannen die veel rood vlees eten en roken en veel koffie drinken schijnen niet altijd drie sterren sperma te produceren
Als ik m'n sinaasappeltjes eet, klaagt m'n vriendje dat het te zuur ruikt. En ik eet rood vlees, rook en drink behoorlijk wat koffie en dan zegt 'ie dat ik naar bosviooltjes smaak! Raar he?
-

bartjebarneveld - Expert

Patrick16 schreef:Kokhalzen doe ik niet.Zo erg is het nou ook weer niet.En waarom vergelijk je sperma met geur van een ongestelde vrouw.Zijn hele andere dingen.
Ik vergelijk helemaal niks. Er staat: ''Maar er zijn ergere dingen'' Dat is dus een persoonlijke mening. Het is wel erg moeilijk om met jou een discussie te hebben. Je kan n.l. niet lezen.
-

Zodan - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex