Je eerste vriendje
13 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo,
Ik denk dat je je homoseksualiteit in fases op kunt delen:
- Zelf ontdekken dat je miss. op jongens valt.
- Vaak proberen toch op meisjes te vallen en te ontkennen.
- Het zelf accepteren.
- Je ouders vertellen.
- Je vrienden, kennissen enz. vertellen.
- Je eerste vriendje!
Dat is nou waar ik het over wilde hebben. Je ouders moeten het nog even een plekje geven dat je niet met een meisje later thuis komt... maar de volgende stap is natuurlijk je eerste vriendje een keer mee naar huis nemen
Hoe reageerden jullie ouders op jullie eerste vriendje???
T
- Het zelf accepteren.
- Je ouders vertellen.
- Je eerste vriendje!
Dat is nou waar ik het over wilde hebben. Je ouders moeten het nog even een plekje geven dat je niet met een meisje later thuis komt... maar de volgende stap is natuurlijk je eerste vriendje een keer mee naar huis nemen
T
- Timolinho
- Ontdekkend

Joost hé en al jaren lang.!!!
Hij eh......nee dat is eigenlijk een heel boek schrijven..........nee maar,,,,, (nee...........)
-

superLouis - Wegwijs

Timolinho schreef:Hallo,
- Het zelf accepteren.
- Je ouders vertellen.
- Je eerste vriendje!
Dat is nou waar ik het over wilde hebben. Je ouders moeten het nog even een plekje geven dat je niet met een meisje later thuis komt... maar de volgende stap is natuurlijk je eerste vriendje een keer mee naar huis nemenHoe reageerden jullie ouders op jullie eerste vriendje???
T
- Ik heb nooit "ontdekt" dat ik op jongens viel. Is altijd zonneklaar voor mij geweest.
- Ik heb nooit wat uitgeprobeerd met meisjes, hoewel ik later een heel sentimentele (bij momenten zelfs romantische) relatie met een meisje heb gekregen, maar dat had niets te maken met uitproberen. Sommige dingen gebeuren nou eenmaal. Iets uitproberen met een meisje was het verste van mijn gedachten. Ik dacht alleen aan jongens. Ik heb nooit wat ontkend. Ik zou niet weten wat.
- Accepteren: dat lijkt mij zo vreemd dat ik niet weet waarover wordt gesproken wanneer erover wordt gesproken.
- Ik heb het mijn ouders gezegd. Dat liep zeer slecht af. Mijn ouders hebben dus nooit "gereageerd" op mijn eerste vriendje.
- Alleen wie het mij vraagt, krijgt een antwoord. Wie niets vraagt, ga ik niet zomaar zeggen hoe de vork in de steel zit. Dat interesseert me gewoon niet.
- Mijn eerste vriendje was eigenlijk hetero en ik heb hem aan zijn vrouw geholpen.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen