Het is nu 23 mei 2012 09:21

Je 1e keer met een man/jongen...

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Talldutch » 05 apr 2011 05:29

We kennen natuurlijk allemaal de spelletjes die we als puber met vriendjes / klasgenootjes hebben gedaan. Onschuldig pubergedrag, wel erg lekker overigens en vol op genietend van het feit dat jij wist dat je homo was, en je hetero vriendjes niet.

Heerlijk elkaar aftrekken, kijken wie de langste heeft, of wie het snelste klaar kon komen...

Maar hoe was je eerste keer met een man? Je eerste echte overtuigende keer dat je werd meegesleept in het genot van de herenliefde?

Mijn eerste keer dat ik echt sex had met een man, was min of meer spontaan. Ik was net 17 geworden, wist eigenlijk al vanaf m'n 12e for sure dat ik op jongens viel.

Ben puur uit nieuwsgierigheid op de brommer naar een homo-ontmoetingsplek gereden. Eigenlijk ook om te gluren, misschien om gebruikte sexboekjes te vinden die mannen in de bosjes hadden achtergelaten.

Had ter plekke vrijwel direct contact met een man van een jaar of 40. Hij droeg een trainingsjas en een lichtgrijze sweatpants. Bobbel van een halfstijve sapstaaf was goed zichtbaar en ondanks dat ik er eigenlijk niet naar dorst kijken, koste het moeite om mijn ogen van zijn kruis te houden.

Het 'koeitjes en kalfjes' gesprek kreeg langzaam een andere lading. Hij nodigde me uit om een stukje te gaan wandelen. Ik voelde een opkomend gevoel van opgewondenheid; me in al mijn nuchterheid niet bewust van de duidelijk aanwezige erectie in mijn jeans, en het feit dat zo'n lange, 17 jarige puber in spijkerbroek en witte sportschoenen een aantrekkelijke prooi zou kunnen zijn.

Hij liep voor me aan, toen 'ie zich ineens op een rustige plek in de bosjes omdraaide. Hij liep in een paar stappen op me af, z'n erectie duidelijk op en neer slingerend in z'n sweatpants. Zonder verder een woord te spreken, trok hij mijn shirt los uit mijn spijkerbroek en begon met zijn rechterhand onder mijn shirtje mijn bovenlijf te betasten. Zijn hand gleed naar beneden richting mijn kruis.

Voordat ik er erg in had, was mijn gulp opengeritst en omklemde een sterke hand de inhoud van mijn slipje. En toen gebeurde het... Spontaan schoot ik mijn zaad in mijn onderbroek; terwijl hij door bleef melken voelde ik hoe het warme zaad uit mijn slip liep, over mijn rechter bovenbeen; een nat spoor achterlatend in mijn spijkerbroek.

Hij knielde, en trok mijn jeans helemaal naar beneden. Het lichtblauwe slipje die ik droeg, was grotendeels aan de voorzijde doorzichtig geworden van al mijn jongensgeil.

Inmiddels waren we ontdekt door een 2e man, ik schat van in de 60. Hij is in z'n slip klaargekomen, grijnsde mijn 'sexmaatje'. Is 'ie nog stijf? reageerde 'opa'. Voel maar... Opa genoot zichtbaar, en langzaam werd ik ontdaan van al mijn kleding.

'Opa' en mijn sexman begonnen voor mijn ogen met elkaar te vrijen. Ik lag half onderuit gezakt tegen een boom, terwijl de twee mannen direct voor me hartstochtelijk met elkaar vreeën en elkaar wederzijds aftrokken.

'Opa' begon diep te kreunen, draaide zich een kwartslag, greep zijn eigen penis en richtte... Zijn warme zaad lande op mijn bovenlichaam. De andere man volgde zijn voorbeeld.

We hebben daarna nog een poosje naakt tegen elkaar liggen zonnen terwijl we regelmatig met elkaars piemels zaten spelen, inclusief ook orale sex.

Mijn fetish voor oudere jongens en sex in ondergoed was geboren, het zaadje was gelegd...
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Sex