jammer
8 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo wat ik jammer vindt , is dat als je met iemand contact hebt .
het kan zijn via deze forum of anders , dan vaak de mensen na twee mailtjes of meer niets meer van zich laten horen .
of moeilijk doen met afspreken
.
zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt.
renee
het kan zijn via deze forum of anders , dan vaak de mensen na twee mailtjes of meer niets meer van zich laten horen .
of moeilijk doen met afspreken
zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt.
renee
alles wat ik nodig heb
dat ben jij
dat ben jij
-

reneexx - Ontdekkend

Tja... ja dat gebeurt , heb het zelf ook wel eens meegemaakt en als ik er zo over na denk ook wel eens gedaan
Maar goed... ik ben redelijk verlegen en vind het moeilijk om een praatje met iemand te maken en als de andere ook zo is , is het vrij lastig om een goed gesprek te voeren ookal wil je het wel van bijde kanten
Maar goed... ik ben redelijk verlegen en vind het moeilijk om een praatje met iemand te maken en als de andere ook zo is , is het vrij lastig om een goed gesprek te voeren ookal wil je het wel van bijde kanten
Of je nu offline of online contact met iemand, het moet klikken. Ik heb dergelijke situaties ook al in beide richtingen meegemaakt. Ook vaak heb je nog een bijkomstig probleem wanneer beide werelden zich vermengen. Vaak klikt het enorm goed online, maar als je elkaar in de echte wereld ziet, dan botst het. Wanneer je een 'echt' iemand wilt leren kennen, dan zou ik je de raad geven om vaak naar holebigroepen te gaan. Maar ga daar vooral naar toe met de intentie om je te amuseren en in de tweede plaats om nieuwe vrienden te leren kennen.
-

Znikimot - Aftastend

Online daten is een soort van tijdverdrijf geworden voor sommigen, men verveelt zich en gaat "ff kijken"
Fakers is een fenomeen wat er altijd al is geweest, en ook er gewoon bijhoort, heb echter wel het idee dat het vaker voorkomt maar dat kan ook zijn door de hoeveelheid mensen die tegenwoordig online daten.
Daarnaast is online dating in de loop der jaren ook erg geëvolueerd van spannend naar regulier, er zijn verschillende sites waar je al dan niet gratis kan daten, dus denkt men meer keus te hebben en wacht men af totdat er eentje 100% naar hun smaak langskomt.
Ook een trend is inloggen zodat je als "online" aangemerkt staat, en verder gaan waar je bezig was. Als je dan op een berichtje terug zit te wachten kan dat wel eens lang duren, hoeft niet te betekenen dat hij geen interesse heeft.
Velen nemen ook niet eens de moeite om profielteksten te lezen.
Enne, holebigroepen klinkt mij erg jaren 80 in de oren, maar das mijn mening.
Fakers is een fenomeen wat er altijd al is geweest, en ook er gewoon bijhoort, heb echter wel het idee dat het vaker voorkomt maar dat kan ook zijn door de hoeveelheid mensen die tegenwoordig online daten.
Daarnaast is online dating in de loop der jaren ook erg geëvolueerd van spannend naar regulier, er zijn verschillende sites waar je al dan niet gratis kan daten, dus denkt men meer keus te hebben en wacht men af totdat er eentje 100% naar hun smaak langskomt.
Ook een trend is inloggen zodat je als "online" aangemerkt staat, en verder gaan waar je bezig was. Als je dan op een berichtje terug zit te wachten kan dat wel eens lang duren, hoeft niet te betekenen dat hij geen interesse heeft.
Velen nemen ook niet eens de moeite om profielteksten te lezen.
Enne, holebigroepen klinkt mij erg jaren 80 in de oren, maar das mijn mening.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

bedankt voor jullie reaktie .
alleen heb ik zovan als je niet zeker weet , ga dan niet op in een verzoek .
kijk als ik een jongen leuk vindt , en het is de moeite waard .
dan ga ik er voor
renee
alleen heb ik zovan als je niet zeker weet , ga dan niet op in een verzoek .
kijk als ik een jongen leuk vindt , en het is de moeite waard .
dan ga ik er voor
renee
alles wat ik nodig heb
dat ben jij
dat ben jij
-

reneexx - Ontdekkend

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen