Het is nu 23 mei 2012 09:14

Islamitische mannen en vrouwen met homoseksuele gevoelens

Alles wat met Homoseksualiteit en religie te maken heeft.

Berichtdoor Onderzoek UU » 13 dec 2005 13:50

Vragenlijst voor islamitische mannen en vrouwen met homoseksuele gevoelens

Wij zijn twee junior onderzoekers van de Universiteit Utrecht. Voor ons onderzoek zijn we op zoek naar islamitische mannen en vrouwen met homoseksuele gevoelens die 15 minuten de tijd hebben om een vragenlijst in te vullen.

De gegevens worden strikt vertrouwelijk en anoniem behandeld. Met onze onderzoeksresultaten willen we maatschappelijke organisaties en de gezondheidszorg adviseren over dit onderwerp. Het is ontzettend belangrijk om over dit onderwerp concrete cijfers te verzamelen, zodat instanties hier hun voordeel mee kunnen doen.

Wil je een (digitale) vragenlijst opgestuurd krijgen of ken je iemand die geïnteresseerd is? Mail dan:

onderzoekuniversiteitutrecht@hotmail.com

Vriendelijk bedankt!
Wil je meewerken aan een onderzoek naar homoseksualiteit en islam? Je gegevens worden anoniem en strikt vertrouwelijk verwerkt. Mail voor een digitale vragenlijst:

onderzoekuniversiteitutrecht@hotmail.com
Onderzoek UU
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 04 jan 2006 00:35

Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 04 jan 2006 03:29

Pff.....de moslimhomo's worden bespioneerd in opdracht van hun familie en de Imam, als die een vermoeden hebben dat ze ho. zouden kunnen zijn, omdat zij hun gedwongen huwelijk met een moslima tegen werken en dan komt er eerwraak.
Dus zij durven toch niet dat formilier in te vullen.

Dat weet ik van een gespreksavond over en met moho's een paar jaar geleden in het coc te Adam.
Zij, de moslimhomo's, vertelden zelf dat ze door hun eigen volk bespioneerd en opgewacht werden door moslimspionnen, en er onstonden toen op die discoavonden zelfs gevechten, waardoor het toenmalige coc bestuur er wanhopig over werdt en die arabische discoavonden op het coc gingen beperken.

Ik ben gewoon ned. en katholiek opgevoed, maar kon pas als homo manifesteren, als ik me niets meer van de kerk aantrok en het de rug toekeerde.

Maar moslimhomo's doen dat niet, op straffe van verstoten te worden door hun famillie, dus zij kunnen nooit voor uit komen dat zij homo zouden zijn.
Want homo zijn en geloof gaan niet samen, zolang de Paus (Rathzinger) en nu ook de Imam blijven zeggen dat homo's de dood ingejaagd moeten worden.

Ik had hun toen ook geadviceert om éérst te breken met het juk van de islam en hun familie en dat dan pas het lukt om te emanciperen als homo.
Zo ging dat in mijn tijd, (de jaren 70) dat ook, alléén dan lukt het.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Religie