Het is nu 23 mei 2012 09:13

Is mijn vriend homo of gewoon aandachtgeil

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Pebbles » 19 jun 2008 00:16

Ik ben een Marokkaanse meid met een Marokkaanse vriend. We gaan soms uit. Al twee jaar lang. Af en toe naar een kroeg die bekend staat als gay tent. Het is daar gezellig en ik kom er geen bekende tegen uit mijn omgeving. Ik kan gerust een drankje drinken en genieten van de muziek en gewoon met andere kletsen zonder dat ik me zorgen hoef te makne dat heel mijn omgeving mij de volgende scheef aankijk.

Laatst kwam ik daar met mijn vriend binnen. Meteen begon hij populair te doen tegen de barjongen. Het was echt een flirtspel waar ik me als vrouw buiten voelde staan.
Later vertelt hij dat hij vaker komt in de bar zonder mij en hij aangeeft vaak te flirten met de barjongen. Ineens zei hij tegen mij: Ze haten vrouwen!.
Ik heb hem vaak gevraagd of hij ook gevoelens voor mannen heeft. Hij zegt dan : Nee, ik kom voor de gezelligheid en dans met homo's maar meer ook niet. Ik moet er niet aan denken om sex te hebben met hun. Iegh!
Alleen wanneer ik met hem ben en er een homo is, dan gaat zijn flirtmachine overdreven werken. Hij maakt ook gebaren naar mannen waarvan ik als vrouw denk ..........doe maar normaal dan doe je gek genoeg :roll:

Maar dan opeens zoent hij mij en dan kan het hem niks schelen of de barjongen dan zegt: Zo hey kuch kuch. Hij riep hem gewoon bij hem en sloeg zijn arm om hem heen en drukte zijn vingers in zijn hals. (ik zag dat niet maar dat zei die barjongen tegen mij Zo van: Kijk wat hij doet, de mallerd!).

Ik twijfel al twee jaar over zijn geaardheid. Steeds als ik denk hij is homo, bi of hetero dan gebeurd er iets waarvan ik weer van gedachte verander.

Misschien speelt het ook mee dat het bij ons erg taboe is om toe te geven dat je mannen ook leuk vind. I don't know. Ik vond hem al erg open minded dat hij me mee nam naar een homo tent aan het begin van onze relatie. Maar ik twijfel gewoon echt over wat ik moet denken.
Pebbles
Newbie
Newbie

Berichtdoor Steve » 19 jun 2008 11:12

Hey Pebbles,

Afgaande op je verhaal moet ik ook toegeven dat hij een twijfel geval is, eerst dacht ik biseksueel, maar hij kan toch gewoon hetero zijn....

Zelf heb ik een hetero (?) vriend die heel graag met mij naar de gay clubs gaat, niet omdat hij seks met de jongens wil, maar voor het flirten en het ego trippen. Hij valt onwijs in de smaak bij mannen en daar geniet ie van, maar hij wil (vooralsnog) geen seks met mannen

Soms heb ik het idee dat hij bi is, soms dat hij he is ... Maar, hij is seksueel trouw aan zijn vriendin...

Niet dat dit nu ook opgaat voor jou vriend, maar ik herkende zoveel in jou verhaal dat ik dit effe wilde type...

En dat het een taboe is blijkt hem niet te deren want dan zou hij er niet komen, en al helemaal niet zonder jou erbij, tenslotte is iedereen die daar komt op zijn minst open minded.

Ciao
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Bink » 19 jun 2008 23:27

Ik heb me laatst laten vertellen dat een aantal rasechte heterogasten op Youtube als homo poseren en genieten van de commentaar van homo's en zich perfect goed voelen in homo-gezelschap, maar balen van sex met mannen. Een van mijn maten heeft alle links van 2 Fransen die perfect hetero zijn, in Montpellier (de 2de gay-hoofdstad van Frankrijk!) wonen en op Youtube samen liefdesliedjes karaokeën alsof ze op elkaar verliefd zijn. Ik zal hem de links eens vragen en in het music topic posten. Een liedje vond ik erg mooi. Ze werden zo'n succes in Frankrijk dat ze er al op TV zijn geweest. Naar het schijnt zijn er ook 2 Duitsers die met een knipoog onder de noemer "Homo boys" idiote kuntjes opvoeren, maar die heb ik nog niet gezien en waar je ze kan vinden, weet ik ook niet. Gewoon gasten die uit een bepaald keurslijf willen breken, is mij gezegd.

Ik zou dus maar niet te snel je vriend als homo beschouwen omdat hij zich goed voelt in homo-gezelschap. Dat hij er zo open over is, wijst er eerder op dat hij hetero is. Het enige wat ik uit je verhaal kan besluiten is dat hij geen probleem met homo's heeft en dus niet twijfelt aan zijn eigen sexuele gerichtheid.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pebbles » 20 jun 2008 02:47

Mensen bedankt voor jullie respons.
Bink ik ben het met je eens dat het niet verstandig is om mijn vriend snel te beschouwen als homo omdat hij zich goed voelt onder homo gezelschap. De twijfels die ik al 2 jaar heb komen niet alleen daardoor, er spelen ook andere dingen mee waardoor ik dit gevoel heb.

Steve ik heb je een pm gestuurd. Het is wel fijn te lezen dat iemand anders iets herkent in mijn verhaal. Want ik heb soms echt het idee dat ik niet goed snik ben, wantrouwig en gewoon iets voel wat helemaal niet zo hoeft te zijn. Om over mijn zelfbeeld maar te zwijgen. Ik ben er liever voor mijzelf uit of hij bi ho of he is. Als hij bi of ho is dan ligt het in ieder geval niet aan mij of mijn uiterlijk of onaantrekkelijkheid of wat dan ook. Ik kan toch niet concurerren met een man als zou ik miss Universe zijn :|
Door die onzekerheid over zijn geaardheid kan een mens behoorlijk depri raken af en toe. Gelukkig lachen we ook veel en zijn we maatjes maar dit is toch iets wat ik dan weer niet kan delen met hem.
Pebbles
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Liefde