Het is nu 23 mei 2012 09:12

Is dit mogelijk?

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor ninelives » 24 dec 2011 17:24

Hey daar,
Onlangs heb ik me laten masseren door een leuke vent. We spraken af dat we wel zouden zien in hoeverre ik het een en ander lekker zou vinden. De masseur was ook naakt en ik lag geblinddoekt op de massagetafel. Tijdens de massage werd ik steeds meer opgewonden, keer op keer voelde ik zijn pik tegen mij aan wrijven. Maar ook zijn handen deden voortreffelijk opwindend werk.
IK had van tevoren aangegeven dat ik anaal weinig tot niets kon hebben. Echter..... en nu komt het: nadat ik aan een flesje poppers had mogen snuiven masseerde hij ook mijn billen en vingerde zachtjes mijn kontgaatje. Ik genoot er voor 100% van! Thuis gekomen na de massage stuurde ik hem nog een bedankje, in zijn mail terug vertelde hij mij dat het hem had verbaasd dat ik twee vingers in mijn kontje had kunnen hebben!!
TWEE vingers !! Ik kan het nog steeds niet geloven. Is dit een combinatie geweest van de poppers en mijn geilheid? Of wordt er één vinger bij verzonnen?
Wie heeft er ervaring met poppers?
Ik voelde me na het snuiven alleen wat "lichtjes" in mijn hoofd. Niet extra geil of zo
ninelives
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 24 dec 2011 17:58

zeker mogelijk ja
een goeie massage ontspant
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor donsjack » 24 dec 2011 19:18

Wat schiet hij ermee oop om te liegen over een of twee vingers. Het zal dus wel kloppen. Het belangrijkste is dat je je ontspant.
donsjack
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor pkfire » 27 dec 2011 15:21

En waren jullie nog tot een hoogtpunt gekomen of was t alleen masseren :p. Poppers schijnen idd bepaalde lichaamsdelen te ontspannen
pkfire
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex