International Day Against Homophobia
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Hey Boys,
Maandag 17 mei was de internationale dag tegen homofobie. Hebben jullie wel eens een hate crime meegemaakt? En waar denken jullie dat deze angst/haat vandaan komt???
Ook oplossingen tegen deze stompzinnigheid zijn welkom!!
Maandag 17 mei was de internationale dag tegen homofobie. Hebben jullie wel eens een hate crime meegemaakt? En waar denken jullie dat deze angst/haat vandaan komt???
Ook oplossingen tegen deze stompzinnigheid zijn welkom!!
- Everhardt
- Newbie

Angst en haat zijn mede te danken aan onwetendheid. Enerzijds kun je wachten tot alle oude conservatieve mensen dood zijn (net als in Amerika waar ze wachten tot genoeg van die figuren dood zijn om het homohuwelijk eindelijk er door te krijgen) en aan de andere kant kun je ook proberen om mensen te onderwijzen. Het is in ieder geval belangrijk de jeugd te informeren over het bestaan van homoseksualiteit en om daar erkenning uit te trekken. Acceptatie komt vanzelf wel.
Hier en daar komt iedereen denk ik wel wat lichte 'homophobia' tegen, kleine ongelukkige opmerkingen en dat soort gedoe. Echte homofoben moet ik nog tegen het broze lijf lopen.
Hier en daar komt iedereen denk ik wel wat lichte 'homophobia' tegen, kleine ongelukkige opmerkingen en dat soort gedoe. Echte homofoben moet ik nog tegen het broze lijf lopen.
Laatst bijgewerkt door Diederick op 26 mei 2010 17:43, in totaal 1 keer bewerkt
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

bij ons wordt het woord homo als een scheldwoord gebruikt, alles wat verkeerd wordt wordt op de homo's afgeschoven maar er lijkt verandering in te komen vandaag heb ik meegemaakt dat een jongen die zon opmerking maakte zich meteen moest melden bij de teamleider, ik hoorde dat dat tegenwoordig steeds vaker gebeurde
- hhhamster
- Wegwijs

maestro schreef:Morgen is het de internationale dag tegen arachnofobie, waar denken jullie waar deze angst/haat vandaan komt?
Inderdaad, het is net als 1 december, wereld AIDS dag, gaat alleen maar om het dragen van een lintje en of je aub iets wilt doneren aan het AIDS fonds.
En dat allemaal onder het mom van het bewust maken van de ziekte. Ik noem het eerder bewust maken van het doneren.
Ik heb het niet zo op die speciale dagen, secretaresse dag is er ook al zo een...
-

Mr.X - Wegwijs

maestro schreef:Morgen is het de internationale dag tegen arachnofobie, waar denken jullie waar deze angst/haat vandaan komt?
HELP! EEN SPIN! AAAAAAAAAAAAAAAAH!
-

bartjebarneveld - Expert

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen