in love.
38 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
en nog steeds ben ik helemaal verliefd.
in een eerder topic heb ik neergezet dat ie me haatte.. maar dat is vreselijk weggeëbt. oftewel, we doen nu normaal tegen elkaar.
en toch zijn er dingen waaraan ik kan merken dat het niet zo is dat ie niets in mij ziet, want we maken echt belachelijk veel oogcontact.
toch, als ik hem ook maar iets vertel, weet heel de school het binnen 3 seconden.
dilemma!
wat zouden jullie doen?
in een eerder topic heb ik neergezet dat ie me haatte.. maar dat is vreselijk weggeëbt. oftewel, we doen nu normaal tegen elkaar.
en toch zijn er dingen waaraan ik kan merken dat het niet zo is dat ie niets in mij ziet, want we maken echt belachelijk veel oogcontact.
toch, als ik hem ook maar iets vertel, weet heel de school het binnen 3 seconden.
dilemma!
wat zouden jullie doen?
- StewieGriffin
- Aftastend

heel snel m'n mond dichthouden
echt een type die minacht en uitbuit
uitkijken
je bent een speelbal van manupilaties en hij misbruikt je enorm
zogenaamd aardig doen, maar onderwijl ben je de pineut
afscheid nemen van zo een (*?*)
echt een type die minacht en uitbuit
uitkijken
je bent een speelbal van manupilaties en hij misbruikt je enorm
zogenaamd aardig doen, maar onderwijl ben je de pineut
afscheid nemen van zo een (*?*)
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Hmmmpff... weet ik niet of het echt zo'n type is. Daarvoor weet ik te weinig over hem. Maar ik ben even je vorige verhaal kwijt. Wat was er ookalweer precies? Je bent verliefd op hem en hij haat(te) je, toch? Maar waarom? Weet hij dat je homo bent? Weet hij dat je verliefd op hem bent? Fris m'n geheugen even op.
- Dieb
- Ontdekkend

UPDATE:
ik ben er al gewoon openlijk voor uit dat ik homo ben, dus dat weet hij ook wel.
'dat ik verliefd op m ben weet ie beslist niet.
(zo wel dan zal ik toch eens aan mn beste vriendin moeten gaan twijfelen)
maar nee, hij weet het niet.
en ik weet dus niet of hij het wel is.
ik denk persoonlijk van wel, maar misschien is het wel gewoon wensdenken.
zn vriendenkring bestaat namelijk voor het grootst uit meiden en af en toe is ie nog gayer dan ik.
hier iets aan?
gr. SG
ik ben er al gewoon openlijk voor uit dat ik homo ben, dus dat weet hij ook wel.
'dat ik verliefd op m ben weet ie beslist niet.
(zo wel dan zal ik toch eens aan mn beste vriendin moeten gaan twijfelen)
maar nee, hij weet het niet.
en ik weet dus niet of hij het wel is.
ik denk persoonlijk van wel, maar misschien is het wel gewoon wensdenken.
zn vriendenkring bestaat namelijk voor het grootst uit meiden en af en toe is ie nog gayer dan ik.
hier iets aan?
gr. SG
- StewieGriffin
- Aftastend

dan ben ik bang dat ik het misschien toch met kinky eens ben. want als ik me het goed herinner, kregen jullie ruzie toen je hem dat vertelde. als hij een goede vriend van je is, dan is jouw sexualiteit geen probleem.
ik denk dat je hem gewoon voor het blok moet zetten, en het tegen hem vertellen. als je mazzel hebt dan komt hij eindelijk uit de kast en leven jullie lang en gelukkig. met minder mazzel vindt hij je vies en spreek je elkaar nooit meer. maar ik weet niet of dat dan echt een groot verlies is. en misschien accepteert hij het maar is het gewoon niet wederzijds, maar dan weet je in ieder geval wel wat je aan hem hebt.
probeer het gewoon, wat heb je te verliezen?
ik denk dat je hem gewoon voor het blok moet zetten, en het tegen hem vertellen. als je mazzel hebt dan komt hij eindelijk uit de kast en leven jullie lang en gelukkig. met minder mazzel vindt hij je vies en spreek je elkaar nooit meer. maar ik weet niet of dat dan echt een groot verlies is. en misschien accepteert hij het maar is het gewoon niet wederzijds, maar dan weet je in ieder geval wel wat je aan hem hebt.
probeer het gewoon, wat heb je te verliezen?
- Dieb
- Ontdekkend

ik weet het allemaal niet, want ik, en een paar van zijn hele goede vrienden denken dat ie doet alsof ie zo over homoseksualiteit denkt, om het zelf te verbergen.
en ik wil het wel zeggen, maar ik ken hem, en hij kan lullen als de beste. het is namelijk niet de bedoeling dat ik door de hele school gezien moet worden als 'die ene homo die hem leuk heeft gevonden'.
en ik wil het wel zeggen, maar ik ken hem, en hij kan lullen als de beste. het is namelijk niet de bedoeling dat ik door de hele school gezien moet worden als 'die ene homo die hem leuk heeft gevonden'.
- StewieGriffin
- Aftastend

StewieGriffin schreef:en af en toe is ie nog gayer dan ik.
Dat zegt echt helemaal niets. Tot nu toe zijn de meest flamboyante mannen die ik tegen ben gekomen toch echt hetero. Helemaal de metroseksuelen onder hen, waar je veel eerder het kaartje "gay" aan zou hangen. Homo's zijn verbazingwekkend normaal.
StewieGriffin schreef:ik weet het allemaal niet, want ik, en een paar van zijn hele goede vrienden denken dat ie doet alsof ie zo over homoseksualiteit denkt, om het zelf te verbergen.
"The one who always jokes about it, is the one who is always thinking about it."
Misschien dat dit ook geld voor de mensen die er altijd negatief over doen. Op een of andere manier houdt het ze dus toch wel bezig - meer dan andere mensen - als ze er consequent een negatieve uitkijk op uiten. Hij is toch niet bij zo'n griezelige sekte hé?
Als ik jou was zou ik wat verder kijken dan deze jongeman. Er zijn vast tal van kerels waar je ook wel op valt - en dit zal ook vast niet de eerste keer zijn dat je wordt teleur gesteld doordat hij of hetero blijkt te zijn of, misschien zoals hier het geval is, een bitter mannetje in de ontkenningsfase.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

hij is in feite een soort van de eerste jongen die ik leuk vind.. snap je..? 
- StewieGriffin
- Aftastend

alle begin is zéker moeilijk ja.
maar wat moet ik nou doen?
maar wat moet ik nou doen?
- StewieGriffin
- Aftastend

als je echt op j bek wilt gaan moet je hem aanspreken
als je gewoon verder een leuke jongen wilt ontmoeten, moet je die gozer echt uit je hoofd zetten
de wereld houdt niet op bij die ene, die je ook nog eens echt te kakken zet
als je gewoon verder een leuke jongen wilt ontmoeten, moet je die gozer echt uit je hoofd zetten
de wereld houdt niet op bij die ene, die je ook nog eens echt te kakken zet
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

beetje hard om het zo te zeggen, maar ik denk dat je wel gelijk hebt ja..
@dieb: wat ik te verliezen heb? een reputatie.
@dieb: wat ik te verliezen heb? een reputatie.
- StewieGriffin
- Aftastend

je definitie van 'valse manier?'
- StewieGriffin
- Aftastend

dat heeft ie naar mij toe nog nooit gedaan, meer naar andere mensen die hij niet bepaald mag enzo.
- StewieGriffin
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde