Het is nu 23 mei 2012 09:00

In een relatie

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Vroege ochtend » 04 aug 2011 08:47

Okeej, beetje wazig.
Sinds ik uit de kast ben gekomen heb ik eigenlijk maar met 2 jongens wat "gedaan", en die laatste is mijn vriendje geworden.
Ik ben echt super blij met mijn vriendje :verliefd: en alles, hij's echt super geweldig, maar miss wil ik toch meer van de wereld zien...
Nu is dat echt super stom, want die jongen waar ik nu bij ben is echt gewoon perfect en leuk en lief en mooi, maar toch blijft het gevoel een beetje knagen...

Wat te doen??? :frusti:
Vroege ochtend
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamie » 04 aug 2011 13:30

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Vroege ochtend » 04 aug 2011 19:07

Jamie schreef:Hoe oud ben je als ik vragen mag?

waaa, had me al bedacht dat ik dat was vergeten. Ik ben nu 19, en ik ben nu (al) anderhalf jaar samen met mijn vriend (en zo lang ken ik hem ook).
Het is zo stom, want hij is zo perfect en ik wil ook zo graag bij hem zijn, maar misschien wil ik toch meer zien...
Vroege ochtend
Newbie
Newbie

Berichtdoor Samichan » 05 aug 2011 01:14

ken het gevoel heb je iemand wil je meer van de wereld zien, heb je niemand dan wil je iemand :frusti: heel irritant (daarom ben ik nu gewoon lekker singel en doe ik waar ik zin in heb en kom ik iemand tegen dan kan er altijd nog wat van komen :wink:
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
Samichan
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Jamie » 05 aug 2011 06:22

Vroege ochtend schreef:
Jamie schreef:Hoe oud ben je als ik vragen mag?

waaa, had me al bedacht dat ik dat was vergeten. Ik ben nu 19, en ik ben nu (al) anderhalf jaar samen met mijn vriend (en zo lang ken ik hem ook).
Het is zo stom, want hij is zo perfect en ik wil ook zo graag bij hem zijn, maar misschien wil ik toch meer zien...

Ieder zijn meug maar met jouw leeftijd moet je lekker (veilig) fladderen, op die manier leer je leven.

Aan de andere kant, het gras zal altijd het beste zijn in je eigen tuin en nooit dat bij een ander dat lijkt alleen maar zo.
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Vroege ochtend » 05 aug 2011 13:13

Tnx voor de reacties ^^. Ik denk dat ik gewoon bij mijn vriendje blijf, mocht het verkeerd lopen kunnen we altijd nog uit elkaar gaan, maar tot die tijd (*hoopt dat die ver weg is/nooit komt*) is hij gewoon te geweldig! En wat je zegt, zodra ik aan de andere kant ben, zal het gras aan deze kant vast wel groener zijn :P
Vroege ochtend
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Liefde