Het is nu 23 mei 2012 08:56

in de war

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor blauw_visje » 31 okt 2011 23:21

hallo,

ik ben een meisje dat zeer goed bevriend is met een homo. Ik vind hem echt super, hij is als een broer voor mij. Ooit was dit wel anders. Toen ik hem voor het eerst ontmoette wist ik natuurlijk eerst nog niet dat hij homo was. Ik had een oogje op hem totdat het uitkwam dat hij op jongens viel. Ik denk dat ik mijn emoties toen heb onderdrukt. Nu zie ik hem enkel als mijn beste maatje. Maar nu zeggen de mensen rondom ons de hele tijd dat we een schoon koppel zijn enzo. Ik bestede daar eerst niet veel aandacht aan. Er was toch niets aan de hand. Nu vind ik het heel raar want ik krijg soms signalen van hem dat er toch wat is. Is dit eigenlijk mogelijk dat hij zich eventueel heeft bekeerd? Of slaat mijn hoofd gewoon op hol vanwege die comentaren van de anderen? Ik weet niet meer zo goed wat ik moet denken. Kan er iemand mij helpen voor wat meer duidelijkheid? xx
blauw_visje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Roffel91 » 01 nov 2011 00:51

Hey Blauw Visje,

De mensen om jullie heen zeggen dat jullie een leuk koppel zouden zijn. Weten zij dan ook al dat je vriend homo is?

En dat hij zich heeft "bekeerd" lijkt me niet zo logisch. Je bent homo of je bent het niet. Tja, je hebt natuurlijk ook nog biseksualiteit.. Dus het zou wel kunnen dat hij wat voor je voelt. Als ik jou was zou ik het hem gewoon vragen waar niemand bij is. Baat het niet, dan schaad het niet! Daar zal hij vast geen problemen mee hebben. Zorgt hooguit voor een grappige situatie. :roll:

Ik kan me indenken dat het verwarrend is. Als meisje doe je toch anders tegen een jongen die homo is, dan tegen een hetero.

Je moet je in ieder geval niets aantrekken van anderen! Of je maakt een grapje terug ofzo van: "Ja eigenlijk wel hè!" Dat zijn ze gelijk uitgepraat.

Maar nu even een vraag aan jou: Is de vraag of het probleem misschien of jij hem nog wel leuk vindt? Als je iets voor hem gevoeld hebt is dat natuurlijk niet zomaar over..

Laat het even weten! :wink:
I've been hiding from myself...
Roffel91
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde