in de kast
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Onlangs kwam ik een oude vriend tegen waar ik ooit verliefd op ben geweest en na 4 jaar zit ie terug in m'n leven. Nu heb ik 'm al enkel malen duidelijk gemaakt dat ik stapelgek van hem ben, maar zelf verklaart ie te pas en te onpas dat ie hetero is. Zo vaak zelfs dat het begint op te vallen dat ie misschien wel eens in de ontkenningsfase zit. We spreken wekelijks verschillende keren af, gaan op stap, kunnen uren babbelen.... Het voelt gewoon erg goed en ik heb de indruk dat ie me erg graag ziet. Zelfs m'n vrienden vragen regelmatig of ik een nieuwe vriend he, zo dik ligt het erop.... Heeft iemand ooit de zelfde ervaring gehad met onbeantwoorde liefdes en hoe is dat afgelopen. Ik zou volledig met 'm willen breken, want het houdt me teveel bezig, maar ik zie 'm zo doodgraag....Zelf ben ik volledig uit de kast en we praten ook veel over wat ik voor 'm voel, maar het lijkt alsof ie daar nooit aan zal toegeven. Angst voor het onbekende of misplaatste trots.... Wie zal het zeggen.. Hoeveel geduld moet ik hebben of is het het niet waard om te wachten? Hij is het zelf wél waard, maar ik kan geen maanden verder met deze gevoelens.... ze zijn allesverterend en ik zie niet meteen een oplossing. Ik kan enorm genieten van z'n aanwezigheid en ik denk ook dat het wederzijds is, maar zeker ben je natuurlijk nooit.
-

wheely1972 - Aftastend

Ja das moeilijk he.Ik maak ook zoiets mee en eerlijk gezegd weet ik ook niet echt wat te doen.Is volledig breken de oplossing??ik weet het is niet eenvoudig steeds iemand tegen te komen wie je zo een zalig gevoel geeft en te weten dat het nooit iets word. 
- Gast1975
- Aftastend

Kan het niet zijn dat je het te graag wilt en dat je daarom "spookbeelden"ziet.
Misschien wil hij je gewoon als vriend en is hij als gewoon een vriend geintreseerd in je. Daar hoeft niet persee iets achter te steken.
Maar als je er zo mee zit zal je er toch nog eens met hem over moeten praten. Als hij toch op je valt dan is er niks aan de hand en kan jij hem helpen om uit de kast te komen. Mocht hij enkel als goede vriend geintreseerd in je zijn dan kan je dit soort dingen dus gerust met hem bespreken.
Dus je hebt alleen wat te winnen als je het met hem er over hebt.
Zelf met twijfels rond blijven lopen wordt je niet gelukkig van, tenzij het je hobby is, maar dat geloof ik niet.
Misschien wil hij je gewoon als vriend en is hij als gewoon een vriend geintreseerd in je. Daar hoeft niet persee iets achter te steken.
Maar als je er zo mee zit zal je er toch nog eens met hem over moeten praten. Als hij toch op je valt dan is er niks aan de hand en kan jij hem helpen om uit de kast te komen. Mocht hij enkel als goede vriend geintreseerd in je zijn dan kan je dit soort dingen dus gerust met hem bespreken.
Dus je hebt alleen wat te winnen als je het met hem er over hebt.
Zelf met twijfels rond blijven lopen wordt je niet gelukkig van, tenzij het je hobby is, maar dat geloof ik niet.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt; Ik heb het er met hem wel degelijk over gehad en hoe meer dat we er over praten, hoe closer we worden.... en dat vind ik nu zo vreemd. Als m'n andere vrienden zich al afvragen of hij m'n nieuwe vriend is en ik vraag vervolgens waarom ze dat denken, krijg ik steevast het antwoord dat ie wel erg verliefd lijkt en dat ze dat uit z'n ogen kunnen aflezen. Hij kijkt dus echt wel met een blik naar me die ik niet kan verklaren. Het had gekund dat ik spookbeelden zie (je ziet wat je wil zien), maar als andere mensen me hetzelfde vragen dan stel ik me toch vragen. Dat maakt het juist zo moeilijk. Ik zou er genoeg aan hebben om als goeie vrienden door te gaan, maar ik heb echt de indruk dat er meer achter zit.
-

wheely1972 - Aftastend

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast