Het is nu 11 feb 2012 21:46

Ik wordt opgewonden op mannenvoeten

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor ???? » 19 mei 2006 18:08

Ik zit met een raadsel.

Ik ben hetro en ik wordt opgewonden als ik een paar mannenvoeten zie.
Net zoals gisteren toen zat ik op een bank op de trein te wachten. Er kwam toen een man naast mij zitten. Mij blik viel natuurlijk weer op zijn onweerstaanbare voeten. Ik werd weer helemaal op gewonden en kreeg weeral zin om me eens lekker te rukken. Ik beeld me dan in dat ik zijn schoenen uitdoe vervolgens zijn lekkere bezwete kousen en dat ik dan zijn voeten aflik.

Ik vraag me af waarom ik niks aan vrouwenvoeten vindt?

Vroeger dat ik nog maar 5 jaar was dan likte ik telkens de voeten van mijn vader en nu lik ik ze af van mijn vrienden. Ik heb hen natuurlijk al verteld dat ik voetfetish ben en ze aanvaarden het. Ze vinden het zelf leuk dat ik hun geile voeten één voor één aflik.

Ik hoop dat er iemand een antwoord op mijn vraag kan stellen?

Alvast bedankt.
????

Berichtdoor The » 20 mei 2006 00:34

Ik heb een vriendje, die ook zo gek op voeten is en trekt op feestjes iedereen ongevraagd de schoenen en sokken uit en gaat er aan likken.

Alleen het gekke is, dat hij dat ook bij meisjes/vrouwen doet, terwijl hij toch wel homo is.
Maar hij heeft er niet echt een sexueel gevoel bij, het gaat hem echt alleen om de voeten/tenen, van man of vrouw, waar hij mee wil spelen.
Hij trekt zich ook niet erbij af of zo, dus heeft er geen geile gevoelens mee.
Het is meer een soort knufferigheid, wat hij met die voeten heeft.
Hij vindt ook wel lekker als er, door een ander, aan zijn tenen gesabbelt wordt.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor dolopvoeten » 20 mei 2006 00:38

Hoi,

Ik ben 100% homo en heb ook al van kind af iets met mannenvoeten. Ik heb precies hetzelfde als jij. Het zien van een paar mooie mannenvoeten windt mij meer op dan een compleet blote man.
Likken, strelen, kussen, alles vind ik fantastisch en erg geil.
Als ik een aantrekkelijke man zie denk ik meteen: hoe zouden zijn voeten uitzien?
Keurige heren in pak, maar ook jongens in jeans en sneakers hebben mijn voorkeur.
Ik zie het zowel als lustbeleving, maar ook als manier om mijn gevoelens voor een man te uiten.

:wink:
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Helger » 09 sep 2006 18:05

waar is dolopvoeten eigenlijk gebleven? ik hoor hem al een tijdje niet meer...
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Zodan » 09 sep 2006 18:08

Helger schreef:waar is dolopvoeten eigenlijk gebleven? ik hoor hem al een tijdje niet meer...

Ja, nou je 't zegt. Hopelijk nog wel met beide benen op de grond.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Petit Robert » 08 okt 2006 22:49

ook één van mijn fetishen...sandalen, mannevoeten en kleine piemels. :-)
4,5 inch max!
Petit Robert
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast_422 » 09 okt 2006 16:08

We hadden laats daar een onderzoek naar gedaan. Onze conclusie was dat sommige mensen Voeten erg "spannend" vinden omdat ze altijd "ingepakt zijn", en niet vaak te zien zijn Net als de geslachtsdel(en) die altijd "verpakt" worden door onderbroeken. Voeten worden ook het minst gezien (m.u.v alles achter een onderbroek).

Natuurlijk kunnen we helemaal fout zitten, maar deze theorie kan mogelijk zijn en klinkt zo gek nog niet.
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Zodan » 09 okt 2006 16:12

Net als kadootjes. Zijn ook altijd ingepakt. Wordt ik opgewonden van. Lekker belangrijk onderzoek trouwens.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Junyo » 09 okt 2006 19:06

Och, ik vind het anders best interressant om te weten hoe bepaalde fetishes ontstaan. Ik heb zelf niets met voeten (voor zover ik me bewust ben), maar ik heb wel gedate met mannen die daar helemaal wild van werden.

Maar ja...ingepakt...uitgepakt...nike-schoenen...mja...

Gelukkig kan ik wel enorm genieten van de fetishen die ik wel heb. :)
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
Junyo
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Zodan » 09 okt 2006 19:52

Vertel, vertel. Oh ja, dat is dan gelijk de mijne. Ik ben ongeneeslijk nieuwsgierig. :oops:
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 09 okt 2006 23:16

In een van haar boeken beschreef Pearl Buck hoe geil de Chinezen waren van kleine vrouwenvoetjes. Meisjesvoetjes werden in het Oude China afgebonden om niet te groeien. Dat was bijzonder ongezond en Pearl Buck heeft daar actie tegen gevoerd. Naar het schijnt leeft die voetenliefde in China nog steeds hoewel je er nu niets meer van hoort.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pearl_S._Buck

Het is mij ook een raadsel hoe je als hetero op mannenvoeten valt, maar op gebied van sexualiteit is gelukkig niets onmogelijk en zijn alle mogelijkheden open. Nog raadselachtiger zijn heteromannen die van ondergoed (mannelijk en vrouwelijk) houden (een van mij fetishen) en die ook van mannenondergoed geil kunnen worden (!?!?!?). Het is goed dat het er zoveel variatie bestaat.

Ik ben geen echte voetenfetishist, maar ik kan wel geweldig geilen op voeten wanneer ik met een man ben en hij gevoelige voeten blijkt te hebben en ik voel dat het hem wat doet wanneer ik zijn voeten aanraak.

http://barefoot.provocateuse.com/
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jan1971 » 18 aug 2007 10:54

???? schreef:Ik zit met een raadsel.

Net zoals gisteren toen zat ik op een bank op de trein te wachten. Er kwam toen een man naast mij zitten. Mij blik viel natuurlijk weer op zijn onweerstaanbare voeten. Ik werd weer helemaal op gewonden en kreeg weeral zin om me eens lekker te rukken. Ik beeld me dan in dat ik zijn schoenen uitdoe vervolgens zijn lekkere bezwete kousen en dat ik dan zijn voeten aflik.

Vroeger dat ik nog maar 5 jaar was dan likte ik telkens de voeten van mijn vader en nu lik ik ze af van mijn vrienden. Ik heb hen natuurlijk al verteld dat ik voetfetish ben en ze aanvaarden het. Ze vinden het zelf leuk dat ik hun geile voeten één voor één aflik.

Alvast bedankt.

Nou, dan ben je geen hetero hoor. Dan maak je je alleen wijs dat je een hetero bent. Ik ben gek op voeten, homo, en frunnik DUS nog eerder aan een leeuw dan aan vrouwenvoeten. (Bah!)
Jan1971
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bf25 » 17 aug 2009 17:44

Hallo,

ik vind voeten ook lekker. weet iemand waar ik andere jongens kan ontmoeten die hier ook opgewonden van worden?
bf25
Newbie
Newbie

Berichtdoor luco » 18 aug 2009 16:18

Jan1971 schreef:
???? schreef:Ik zit met een raadsel.

Alvast bedankt.

Nou, dan ben je geen hetero hoor. Dan maak je je alleen wijs dat je een hetero bent. Ik ben gek op voeten, homo, en frunnik DUS nog eerder aan een leeuw dan aan vrouwenvoeten. (Bah!)

Die opmerking komt uit 2006, ik denk niet dat het nog zo actueel is die opmerking van je ;)
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Sneakfan69 » 03 dec 2009 15:13

Dit klopt Luco,maar er is toch nog iemand die in augustus 2009 liet merken dat ie voeten geil vindt :-)
Sneakfan69
Newbie
Newbie

Berichtdoor hetegay » 10 feb 2010 00:07

ik ben zoekende

wie wil mij begleiden in de gay scene.
bel mij voor een spannende date
groetjes je hete savas
ik wacht op je
hetegay
Newbie
Newbie

Berichtdoor sneakerzz » 02 apr 2010 23:46

ik heb al een lange tijd een fantasie dat iemand mn voeten ruikt likt masseert maar zoek verder geen sex
lijkt me erg opwindend
sneakerzz
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex