Het is nu 23 mei 2012 08:44

Ik vrees dat ik niet hetero ben, wat nu?

Alles over coming out.

Berichtdoor Anoniempje » 27 okt 2006 22:49

Hallo,

Ik vraag me de laatste tijd af of ik wel hetero ben; in onze klas zit een toffe(knappe) jongen, maar iedere keer als ik die zie heb ik zo'n vreemd gevoel in mijn buik. Een gevoel van spanning, echt raar. En ik droom soms over hem, maar dat onderdruk ik dan, want dat vind ik nogal tegennatuurlijk. Maar tijdens de les Latijn keek ik weer naar hem en ik voelde me erg opgewonden (kreeg een erectie, was niet fijn). Wanneer ik naar meisjes kijk heb ik niet dat vreemde gevoel in mijn buik, hoewel ik graag met meisjes optrek omdat je daar allerlei dingen tegen kunt zeggen die je niet tegen je gewone vrienden zegt. Is dit normaal voor een hetero? Ik ben bijna 15 jaar. En als ik toch gay blijk te zijn; hoe moet ik het dan vertellen?
Anoniempje

Berichtdoor Patrick18 » 28 okt 2006 02:12

Misschien ben je homo.Als je meisjes ook leuk vind dan ben je bi.
Patrick18

Berichtdoor KinKy » 28 okt 2006 08:57

je hoeft nog niets te vertellen
je moet alles nog ontdekken

kijk gewoon wat je prettig vind

enne....
tegennatuurlijk is 't niet hoor
gewoon gevoel van de hersenen die je zo sturen
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor anoniempje » 28 okt 2006 13:58

Oh, ok, thanks, nja, nu weet ik niet echt wat zeggen.
anoniempje

Berichtdoor KinKy » 28 okt 2006 15:25

gewoon niets zeggen
rond je 18e is er meer duidelijkheid
't is niet tegennatuurlijk hoor
dat bepalen mensen met/zonder geloof
gewoon chromosoompje wat iets anders in de hersenen zit
is mnatuurlijk tot stand gekomen
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 28 okt 2006 20:07

Wat Kinky zegt klopt als 'n bus. Ik zou me voorlopig nergens zorgen om maken. Als blijkt dat je jongens leuker vind is dat echt niet erg. Je moet dat leren accepteren, maar nu is het echt te vroeg voor die conclusie. Je komt er vanzelf achter, Dus idd, beter ff niks gaan vertellen zolang alles nog onduidelijk is voor jezelf.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Anoniempje » 28 okt 2006 20:52

Bedankt, ik was eigenlijk zowiezo van plan om nog niks te vertellen
Anoniempje

Berichtdoor KinKy » 28 okt 2006 21:10

nn
Laatst bijgewerkt door KinKy op 28 okt 2006 21:12, in totaal 1 keer bewerkt
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 28 okt 2006 21:11

foutje!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 28 okt 2006 21:13

stuur me eens een pm!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast_422 » 29 okt 2006 20:03

graag met meisjes optrek omdat je daar allerlei dingen tegen kunt zeggen die je niet tegen je gewone vrienden zegt.

Dan heb je gewoon foute vrienden.
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Anoniempje » 29 okt 2006 20:42

nou, nee, dat vind ik niet. Ze praten gewoon een beetje veel over spelletjes en hoeveel huiswerk ze weer hebben opgekregen enz. Maar mijn vrienden zitten ook niet in dezelfde klas als mij, waarschijnlijk zal het daar een beetje mee te maken hebben :?
Anoniempje

Berichtdoor Gast_422 » 29 okt 2006 23:21

Hardcore gamers dus. Maar ik heb ook vrienden en die zitten niet bij mij in de klas, en met hun kan ik er ook gewoon normaal over praten.

Maar ik zou er nu nog niet aan iedereen vertellen. Experimenteer gewoon eens wat, neem met een meisje ofzo. Of een jongen, dan kom je ervanzelf wel achter wat je bent.
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 30 okt 2006 00:08

mijn geheimen houd ik mooi veilig bij mij, niemand weet het. Het probleem is dat het niet de eerste keer is dat ik iets voor een gast voel. Ach ja, ik geef het niet op en verplicht mezelf aan meisjes te denken; dat vlot niet echt dus ik droom dan maar over iets anders: auto's bedenken.
Gast

Berichtdoor Gast_422 » 30 okt 2006 00:31

Mischien is die ene jongen wel een uitzondering. En val je voor de rest gewoon hardstikke op meisjes.
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Anoniempje » 30 okt 2006 10:47

Ho, als dat zo zou zijn zou dat hartstikke fijn zijn!
Anoniempje

Berichtdoor luco » 30 okt 2006 15:42

joh, je bent aan het puberen, dat wil zeggen dat je in ontwikkeling bent naar (ahum) volwassenheid. Dit betekend ook dat je sexueel aan het ontwikkelen bent. Iedere jonge hetro of homo heeft wel eens een erectie gehad bij de gedachte naar iemand van eigen geslacht. Gaat vanzelf wel weer over en je komt vanzelf te weten wat je geaardheid is. Hoef je echt niet druk over te maken. Geniet er gewoon van. En als blijkt dat je jongens leuker vind dan meisjes dan is dat zo, of je het nou erg vind of niet. Maar zover is het blijkbaar bij jou nog niet zo ver. :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ChatNOT » 31 okt 2006 00:18

luco schreef: En als blijkt dat je jongens leuker vind dan meisjes dan is dat zo, of je het nou erg vind of niet.

Er zijn anders genoeg mannen / vrouwen die hun geaardheid gewoonweg niet willen / kunnen accepteren met alle gevolgen vandien, dus het zo simpel stellen is een beetje ondoordacht, gaat niet voor iedereen op!
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast_422 » 31 okt 2006 20:02

ChatNOT schreef:
luco schreef: En als blijkt dat je jongens leuker vind dan meisjes dan is dat zo, of je het nou erg vind of niet.

Er zijn anders genoeg mannen / vrouwen die hun geaardheid gewoonweg niet willen / kunnen accepteren met alle gevolgen vandien, dus het zo simpel stellen is een beetje ondoordacht, gaat niet voor iedereen op!

Nog beter gezegd, de meeste homo's die op parkeerplaatsen rondlopen heb thuis een gezin.
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Junyo » 31 okt 2006 20:43

Blijft de vraag of je je zorgen zou moeten maken als je gevoelens hebt die je liever niet zou willen hebben. Zelf denk ik van niet en ik vind het ook helemaal niet belangrijk om mensen in te delen in "homo" of "hetero" of zelfs "bi".

Het is leuk om erover te discussieren op forums, maar eigenlijk zijn het slechts labeltjes die de lading nooit helemaal kunnen dekken.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
Junyo
Wegwijs
Wegwijs

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast