Het is nu 23 mei 2012 08:43

Ik vrees dat ik niet hetero ben, wat nu?

Alles over coming out.

Berichtdoor Anoniempje » 14 feb 2007 22:19

Ja, ik heb hem nog eens duidelijkgemaakt dat ik het meen en hij vond het geen enkel probleem, daarna praatten we gewoon weer verder over wat we bezig waren. :wink:
Anoniempje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 14 feb 2007 23:26

ga je doen nu?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 16 feb 2007 12:30

Kijk, ik ben 38 jaar. Was gehuwd en nu gescheiden. Een 4 jaar geleden was ik in een bar en leerde een jongen kennen van een 32 jaar. Het klikte goed en na een paar drankjes werd de stemming los. Het ging zover dat we naar het toilet trokken en ik voor de eerste keer een penis in mijn mond nam en al zijn sperma inslikte. Hij deed hetzelfde bij me. Ik heb nog nooit zo een harde stijve gehad als toen.

Anaal zag ik toen niet zitten maar het was lekker een vinger in mijn aarsgrotje te voelen toen hij me pijpte. Hij vroeg me hem te neuken maar daar ben ik een beetje op afgeknapt wegens geen ervaring. Ik vond het echter een leuke ervaring om hem te rimmen en gerimd te worden en in een toilet is er niet veel plaats maar wel plaats voor creativiteit. Sindsdien zoek ik een gelijkaardige ervaring, misschien een neukbeurt als het zacht kan, want ik ben er wel bang van. Een kleinde dildo gaat er wel in maar ik heb angst voor een grote shacht. Ik heb wel een mooi kontgaatje maar ik heb het met een grotere dildo geprobeerd en dat doet echt wel pijn. Dus wil ik eerst starten met 69, mekaar pijpen, likken, zoenen en het langzaam over laten gaan tot vertrouwen en leuke sex. Ik weet dat er middeltjes zijn om de sluitspier te ontspannen maar ik heb er geen ervaring mee.

Ik moet wel zeggen dat het afzuigen van een penis en het likken van de ballen + rimmen me enorm heeft opgewonden. Veel intenser dan met een vrouw. Ik moet alleen de pijn kunnen overwinnen als je me met je penis penetreert. Vooral als er doorgedrammd wordt is het pijnlijk maar ik kan me voorstellen als iemand zachtjes met zijn schacht door mijn bilspleet gaat en ondertussen mijn lul stimuleert het een groot organsme kan geven.
Bestaan dergelijke mensen op dit forum.
Gast

Berichtdoor Joni » 19 feb 2007 20:40

"Bestaan dergelijke mensen op dit forum."

Het zit hier helemaal vol, ...toch?
to bi or not to bi ...
Joni
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Need to come out » 08 maart 2007 21:34

Hoe kun je er het best agter komen of je homo bent of niet ik kan er namelijk zelf niet goed agter komen?? iemand tips??
Need to come out

Berichtdoor KinKy » 08 maart 2007 22:20

wat doet je warm aanlopen.........
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 09 maart 2007 21:32

Patrick17 schreef:Misschien ben je homo.Als je meisjes ook leuk vind dan ben je bi.

Dat is kort maar krachtig. Zo werkt het. Voor mij was het moeilijker om daar voor uit te komen. Dat had ook met de tijd te maken.

Vriendelijke groet,

Rob Kooy
Gast

Berichtdoor Han » 22 apr 2007 13:11

probeer het gewoon een keer, doen vrouwen vaak genoeg. Als het niets is dan is het niets kun je het laten rusten, anders moet je ff bellen...
(**mobiele nummers niet toegestaan**)
Han

Berichtdoor Rossi46 » 26 apr 2007 00:07

heey jongens
ik ben volgens mij bi maar weet niet of ik het iemand kan en moet vertellen.
ik vind het gewoon lekker om aan jongens te denken
maar een mooi meisje maakt me ook geil
ik heb nog nooit echt seks gehad met een meisje of jongen maar zou graag een keer met een jongen willen proberen. want volgens mij voel ik meer voor jongens.
groetjes
Hallo ik ben michel en houd van motoren en soms ook nog brommers. ik doe ook aan fitnes.
Rossi46
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ray74 » 27 nov 2007 22:45

Anoniempje schreef:Hallo,

Ik vraag me de laatste tijd af of ik wel hetero ben; in onze klas zit een toffe(knappe) jongen, maar iedere keer als ik die zie heb ik zo'n vreemd gevoel in mijn buik. Een gevoel van spanning, echt raar. En ik droom soms over hem, maar dat onderdruk ik dan, want dat vind ik nogal tegennatuurlijk. Maar tijdens de les Latijn keek ik weer naar hem en ik voelde me erg opgewonden (kreeg een erectie, was niet fijn). Wanneer ik naar meisjes kijk heb ik niet dat vreemde gevoel in mijn buik, hoewel ik graag met meisjes optrek omdat je daar allerlei dingen tegen kunt zeggen die je niet tegen je gewone vrienden zegt. Is dit normaal voor een hetero? Ik ben bijna 15 jaar. En als ik toch gay blijk te zijn; hoe moet ik het dan vertellen?

je kan erom heen lullen wat je wilt,maar als je verliefd word op een jongen,en er zelfs een erectie door krijgt,en dat gevoel totaal niet hebt bij vrouwen,ben je gewoon homofiel.

niets mis mee,je bent immers wie je bent.
ray74
Ontdekkend
Ontdekkend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast