ik heb het verteld!
5 berichten
• Pagina 1 van 1
pppffff ik heb het gisteren avond aan mijn familie gezegd, en ik verwachte allemaal negatieve reactie's, maar nee hoor, iedereen was blij voor me, ze zeiden, zolang je meer gelukkig bent jongen, en daar heeft je geaardheid niks mee te maken, jij moet ke goed voelen!
ben zo blij, wat een last van mijn schouders af!!!
ben zo blij, wat een last van mijn schouders af!!!
- Angelo
- Ontdekkend

Hallo Angelo
Ik vind het erg dapper van je, ik heb het mijn familie nog nooit verteld dat ik homo ben, ik ben ook erg bang voor negative reacties, wel heeft mijn moeder ooit eens gezegd dat ze het niet erg zou vinden als ik het was, maar ja mijn angst blijft.
Sinds kort ben ik erg verlieft geworden op en collega op het werk, en ik weet dat hij homo is, maar hij weet het nog niet van mij, dus het blijft en moeilijk besluit.
Maar verder, ik ben erg blij voor je, ik wou dat ik jouw moed had om het te vertellen.
Ik vind het erg dapper van je, ik heb het mijn familie nog nooit verteld dat ik homo ben, ik ben ook erg bang voor negative reacties, wel heeft mijn moeder ooit eens gezegd dat ze het niet erg zou vinden als ik het was, maar ja mijn angst blijft.
Sinds kort ben ik erg verlieft geworden op en collega op het werk, en ik weet dat hij homo is, maar hij weet het nog niet van mij, dus het blijft en moeilijk besluit.
Maar verder, ik ben erg blij voor je, ik wou dat ik jouw moed had om het te vertellen.
- Pianoman
- Wegwijs

komaan pianoman, denk eens goed na, je wilt toch niet je leven lang in een hoekje zitten, nooit gelukkig kunnen zijn omdat je denkt dat je negatieve reactie gaat krijgen omdat je seksueel "anders" bent?!
komaan ik duim voor je!
komaan ik duim voor je!
- Angelo
- Ontdekkend

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast