Ik heb het hem verteld
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi, hoi
Ik heb sinds kort gevoelens voor een jongen gekregen, en ik heb het hem nu ook verteld. We begonnen gewoon te praten, en uiteindelijk kwamen we op een bepaald onderwerp en ik wist dat dat moment geschikt was om het te vertellen. Ik weet teminste nu wel dat hij echt een ware vriend is, hij nam het heel goed op. En vond zelfs dat ik lef om het hem te vertellen. Maar zoals ik al wist had hij al een vriendin. Ik wist alleen niet hoe hij over homo's dacht, dus was allang blij dat hij niet weg liep. Hij vond het niet erg, hij vond het wel raar, maar zoiets hoor je natuurlijk niet iedere dag. Maar ik denk dat ik er wel goed aan gedaan heb.
Ik bedoel, we hebben geen relatie met elkaar, maar we zijn wel nog steeds goeie vrienden. En daar ben ik dan wel weer trots op. Ik zou het niet graag overdoen, maar ik heb er toch wel goed aan gedaan.
Het stelde me gerust, ik heb mijn hart gelucht, en ja, ik ben blij. En ik weet dat dit de 3e keer is dat ik dit schrijf maar, ik ben echt super blij dat we gewoon evengoede vrienden kunnen blijven.
Want zo'n vriend is goud waard. Dank jullie wel voor de prachtige tips. Ik heb er heel veel steun aan gehad. 
Als ik nog eens gevoelens zou krijgen voor een jongen, weet ik wel dat ik altijd bij dit forum terecht kan komen. Want de tips die hier staan, kunnen je echt verderhelpen.
Nogmaals bedankt. 
Groetjes Dragonpower
Ik heb sinds kort gevoelens voor een jongen gekregen, en ik heb het hem nu ook verteld. We begonnen gewoon te praten, en uiteindelijk kwamen we op een bepaald onderwerp en ik wist dat dat moment geschikt was om het te vertellen. Ik weet teminste nu wel dat hij echt een ware vriend is, hij nam het heel goed op. En vond zelfs dat ik lef om het hem te vertellen. Maar zoals ik al wist had hij al een vriendin. Ik wist alleen niet hoe hij over homo's dacht, dus was allang blij dat hij niet weg liep. Hij vond het niet erg, hij vond het wel raar, maar zoiets hoor je natuurlijk niet iedere dag. Maar ik denk dat ik er wel goed aan gedaan heb.
Als ik nog eens gevoelens zou krijgen voor een jongen, weet ik wel dat ik altijd bij dit forum terecht kan komen. Want de tips die hier staan, kunnen je echt verderhelpen.
Groetjes Dragonpower
- Dragonpower
- Aftastend

Veel tips heb je van mij niet gekregen want ik ben zelf "total loss" in zo'n situatie, maar toy toy toy, man. Ik heb ooit ook zo wat gedaan en hij was gewoon grandioos. Ik werd de peter van zijn derde kind. Inmiddels heeft hij er vijf.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

2 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde