IK DOE ALLES VOOR!
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik wil 1000 euro lenen voor dringend aflossing schuld (om huisuitzetting te voorkomen) bij een gerechtsdeurwaarder. Het geld heb ik morgen al nodig!!! Ik ben bereid om 1300 euro terug te betalen tot 15 januari. Ik heb een garantsteller die kan garanderen dat ik de geld tegoed over 1 maand heb (contract).Help me aub!!!
- wald2002
- Newbie

Een beetje kortdag om zo'n oproep te plaatsen he.
Dit soort oproepen lees ik wel vaker en ik vraag mijzelf dan altijd af wat er dan in godsnaam gebeurd is dat het zover heeft kunnen komen, daarover heb je het helemaal niet.
Kijk, het heeft geen zin om een gok of drugsverslaafde geld te lenen, zelfs met contract is de kans erg klein dat ik ooit een cent terugzie.
Lijkt mij ook beter om een familielid of vriend/kennis deze vraag te stellen dan jezelf op elk forum in Nederland te registreren om deze oproep te plaatsen.
Niettemin veel succes toegewenst!
Dit soort oproepen lees ik wel vaker en ik vraag mijzelf dan altijd af wat er dan in godsnaam gebeurd is dat het zover heeft kunnen komen, daarover heb je het helemaal niet.
Kijk, het heeft geen zin om een gok of drugsverslaafde geld te lenen, zelfs met contract is de kans erg klein dat ik ooit een cent terugzie.
Lijkt mij ook beter om een familielid of vriend/kennis deze vraag te stellen dan jezelf op elk forum in Nederland te registreren om deze oproep te plaatsen.
Niettemin veel succes toegewenst!
-

Vincent - Wegwijs

2 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen