Ik ben verliefd op mijn oude schoolgenoot
2 berichten
• Pagina 1 van 1
weet iemand raad met deze situatie, ik moet dit graag kwijt.
Ik ben verliefd geraakt op mijn oude school genoot, hij is een jaarjonger dan mij 25, En ik kwam hem tegen op een gaychat, hij zegt dattie bi is en alleen 1xtje sex wou met mij, ik wist 1st niet dat hij`t was, ik kwam er later achter. Zodoende is het 3x gebeurd en ben ik nu smoorverliefd op hem, ik heb hem zelfs verteld dat ik hem een schat vind, want hij is lief, leuk en grappig, hij vertelde mij dat hij dat leuk vond om dat te horen, en hij is heel vaak op die gaychat te vinden, maar hij durft ook niet uit de kast te komen, maar als we mekaar zoenen kijkt hij me ook met puppydog eyes aan, en ik hem en krijgt hij zo nu en dan een smile. En volgens sommige mensen gaat hij weer om met zijn ex vriendin, en dat vind ik jammer, ik heb hem dat nog nooit gevraagd of dat zo is, maar ik denk zelf dat hij zich verstopt, ik heb dat zelf in me puberteit ook geflikt, dat was fout en heb`r spijt van. Maar als hij geen zin heeft reageert hij ook niet zoveel op mij
and that feels really unsecure for me, ik voel me dan echt rot gewoon, maar hij zegt dattie veel aan mij denkt met zo`n jeweetwel erbij, het klinkt leuk maar toch..... Op de chat is hij meer open met zijn gevoelens, maar als ik dan bij hem thuis ben of hij bij mij isie afstandelijk, maar zodra de zoenpartij begint isie weer helemaal zoals hij op de chat is maar dan lichamelijk, alleen lichten moeten altijd uit want hij wil niet dat mensen hem zien met een jongen in bed or whatever, hij zegt dat ze dan over hem gaan praten, ik zei tegen hem dattie ook bang is, hij zegt van niet, maar ik weet dat wel zeker.
Heeft iemand dit ook meegemaakt??
Hebben jullie er ook ervaring mee, ik wil graag meer weten
Ik ben verliefd geraakt op mijn oude school genoot, hij is een jaarjonger dan mij 25, En ik kwam hem tegen op een gaychat, hij zegt dattie bi is en alleen 1xtje sex wou met mij, ik wist 1st niet dat hij`t was, ik kwam er later achter. Zodoende is het 3x gebeurd en ben ik nu smoorverliefd op hem, ik heb hem zelfs verteld dat ik hem een schat vind, want hij is lief, leuk en grappig, hij vertelde mij dat hij dat leuk vond om dat te horen, en hij is heel vaak op die gaychat te vinden, maar hij durft ook niet uit de kast te komen, maar als we mekaar zoenen kijkt hij me ook met puppydog eyes aan, en ik hem en krijgt hij zo nu en dan een smile. En volgens sommige mensen gaat hij weer om met zijn ex vriendin, en dat vind ik jammer, ik heb hem dat nog nooit gevraagd of dat zo is, maar ik denk zelf dat hij zich verstopt, ik heb dat zelf in me puberteit ook geflikt, dat was fout en heb`r spijt van. Maar als hij geen zin heeft reageert hij ook niet zoveel op mij
Heeft iemand dit ook meegemaakt??
Hebben jullie er ook ervaring mee, ik wil graag meer weten
- Vaantje26
- Aftastend

2 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde