Het is nu 23 mei 2012 08:23

Huidkwaal en schaamte en liefde

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Fred1967 » 29 sep 2006 20:26

Hallo allemaal,

Hallo, ik ben Fred. 39 jaar, en sinds kort durf ik er vooruit te komen dat ik bi-sexueel ben. (Alhoewel het me nog steeds moeite kost).

Ik heb helaas nog nooit een relatie gehad. (en inderdaad, ook nooit geen sex. En dat is echt geen grapje). Dit komt mede door een huidkwaal die ik heb. En die mij zoveel schaamte oplevert, dat ik nooit met iemand een relatie zou durven te beginnen.
Weet je, de schaamte is gewoon heel groot. En je bent bang om continu afgewezen te worden door iedereen.
Mede door enkele andere zeer persoonlijke omstandigheden, ben ik gewoon heel erg éénzaam op het moment. (overlijden moeder)
Ik hoop niet dat iemand het erg vind dat ik dit zo schrijf. Maar ik wil gewoon eerlijk zijn.

Ik heb gelukkig wel hulp gezocht (ook psychische), maar dat levert niets op tot nu toe.

Ik hoop op deze manier reactie van jullie te horen, wat ik hiermee moet.
En of er meer mensen zijn die dit hebben.
Ik ben al mijn hele leven op zoek naar geluk, liefde en warmte. Maar heb dit noot kunnen vinden.

Het klinkt allemaal erg zielig, maar dat is niet zo bedoeld. Natuurlijk heb ik ook mijn prettige momenten.

Ik ben bijvoorbeeld een groot liefhebber van leren kleding (cliché ik weet het). Ik draag graag leren broeken. En hoop ook nog eens met gelijkgestemden te babbelen. Maar dat zal niet meevallen voor een kalende, te dikke, zeer lange man van 39.

Tja. Ik heb dus een huidziekte. Maar ik hoop echt dat er mensen zijn die dat kunnen begrijpen, en die eventueel hulp weten. En mij ook vriendschap en warmte willen en kunnen geven.
Ik ben echt heel serieus.
Ik voel me echt heel erg éénzaam. (en dit zeg ik zonder zelfmedelijden).

Met vriendelijke groetjes

:D Fred
Wie of wat je bent maakt niet uit.
Het is alleen geluk dat telt !
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Paul » 29 sep 2006 22:33

Hoi Fred, Ik baal met je mee. Zo.n huidziekte is klote. Is die niet te verminderen? Het is privé, maar misschien wil je vertellen welke huidziekte het is?
Wat betreft de grote dikke man: ga naar een fitness school, leg het probleem van de huidziekte uit; zij kunnen je advisren w.b. de kleding en ga daarna 3x per week intensief sporten: afvallen, krachttraining en conditietraining. Je zult verbaasd zijn, na een maand zeggen je vrienden dat je re beter uit ziet, je voelt je beter, je hebt meer energie en dat straal je ook uit. Fitness is niet leuk, zeker in het begin niet, maar als je resultaat boekt wordt het steeds leuker en je ontmoet daar ook nieuwe mensen die dezelfde intersesse hebben en door die huidziekte heenkijken. Als je er beter uitziet lig je ook beter in de markt, je gelooft het niet!
Neem je leven in de hand, het werkt!
Succes, laat nog eens wat van je horen
Paul
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Fred1967 » 30 sep 2006 14:29

Hai Paul en iederéén,

Dank je voor je medeleven.
Weet je, ik ben meer dan 10 jaar behandeld voor mijn huidprobleem. Ook bij een academisch ziekenhuis. Maar zonder resultaat.
Nu zal ik niet zeggen dat ik het heel erg heb, maar toch....
Mijn huidziekte houd in dat ik een overproductie van bepaalde hormonen heb, die de talgklieren stimuleren.
Of anders gezegd. Het is een soort vervolg op de jeugdpuistjes, die zich uit op het achterwerk, dijen, nek, en onder de armen. Gelukkig niet altijd even erg. En soms helemaal niet. Maar het laat wel nare littekens achter.

Ik weet dat deze rubriek daar niet voor bedoeld is maar : In alle eerlijkheid.
Ik heb ook mijn sexuele behoeftes. En (niet zielig bedoeld) ik ben nog steeds 'maagd'. (terwijl ik 39 ben). Ik merk gewoon dat ik met het klimmen der jaren daar steeds meer naar verlang. En heb ik daar als mens geen recht op ???? Maar inderdaad. ik ben onzeker. Het valt met mijn gewicht nog wel mee. Ik ben te dik. Maar met mijn lengte van meer dan twee meter valt het wel mee gelukkig.

En ja ik houd van leer. ook iets waar ik mij wel voor schaam. Zeker als je bi of homo bent is dit al gauw een vooroordeel. Helaas.
Maar ik vindt het gewoon prettig om leren kleding te zien en te dragen.
Helaas ken ik niemand die dit ook draagt. Misschien zijn er meer mensen hier met deze passie ?

Maar goed.

Ik heb inderdaad psychische hulp gezocht. En hoop toch dat dit resulaat heeft.

Nee ik ben niet zielig. En natuurlijk zijn er ook wel prettigd dingen.
En als er mensen zijn met soortgelijke ervaringen, hoor ik dat graag.

Met heel veel groetjes

Fred
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Neal » 30 sep 2006 20:01

Hoi Fred,

Vervelend dat je huidziekte én je (over)gewicht je zo in de weg zitten. Wat Paul zegt, fitness, is een goede suggestie: al ben ik het niet helemaal eens met het "fitness is in het begin niet leuk," gedeelte, ik heb er altijd plezier in (gehad), ook in het begin al.

Het probleem van je "maagd-zijn" is denk ik niet zo één, twee, drie op te lossen. Het klinkt misschien cliché, maar ik denk dat, zeker in jou geval, je zult moeten wachten op het juiste moment. De verleiding om iemand in te huren is misschien groot (of juist niet, dat kan ik uit je stuk niet opmaken), maar mocht je het overwegen, dan zou dat juist op een teleurstelling uit kunnen lopen.

Ik ben zelf nooit zo'n fan van al die "natuurlijke" oplossingen tegen ziektes en gezondheidsproblemen, maar kunnen ze je bij de apotheek of een reform-winkel (heten die zo, ik ben er niet zeker van) misschien niet een "natuurlijk" product aanraden. Baadt het niet, dan schaadt het niet, zoals het gezegde luidt.

Ik hoop dat je hier een beetje steun aan hebt, laat eens weten hoe het je vergaat of vergaan is!
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 02 okt 2006 00:09

Fred1967 schreef:

En ja ik houd van leer. ook iets waar ik mij wel voor schaam. Zeker als je bi of homo bent is dit al gauw een vooroordeel. Helaas.
Maar ik vindt het gewoon prettig om leren kleding te zien en te dragen.
Helaas ken ik niemand die dit ook draagt. Misschien zijn er meer mensen hier met deze passie

Nou dan kan je in Amsterdam flink aan je trekken komen, daar is leer haast de enige fetisch die er in de homoscene bestaat.
Ga maar naar de Warmoestraat, "eagle","argos", zijn de populairste bars aldaar.
Of ga naar de xxxleather party's in Zaandam of de trashparty in Adam.
Als je helemaal in vol ornaad leer gaat, b.v. ook een leren cap, zien ze niet je huidziekte, omdat je dan alles bedekt hebt.
Ook een kompleet geheel bedekkende lycra schaatspak is geil, en je kunt er heerlijk tot je hoogtepunt in gewreven worden, omdat alles heerlijk glad en voelbaar in de dunne lycra is, (maar dat zal wel niet jouw fetish zijn).

Kijk een op de websites van deze party's
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Junyo » 02 okt 2006 00:45

The...heb jij dan wel een lycra-fetish? :)
Junyo
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 02 okt 2006 00:58

Junyo schreef:The...heb jij dan wel een lycra-fetish? :)

Ja, en ook dunne gladde nylon shorts, hemdjes, en nylon trainingsbroeken, zwemslips. :)

Het staat me heel sexy op mijn slanke lijf. 8)
The
Expert
Expert

Berichtdoor Neal » 02 okt 2006 20:51

The schreef:

Ja, en ook dunne gladde nylon shorts, hemdjes, en nylon trainingsbroeken, zwemslips. :)

Een beetje ongepast in dit topic, misschien? :roll:
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 03 okt 2006 01:34

Neal schreef:
The schreef:

Een beetje ongepast in dit topic, misschien? :roll:

Oh......daar heb ik niet aan gedacht, sorry ik dacht alleen aan een oplossing van de huidkwaal, van hem. :oops:

Ik dacht dat Junyo het positief bedoelend uit belangstelling aan mij vroeg.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Fred1967 » 03 okt 2006 19:13

Tja jongens wat is ongepast.
Ik ben gewoon heel eerlijk geweest over mijn probleem.
En wat voor groot probleem het is !!!!!.
Ik geef eerlijk toe, alhoewel ongepast, dat ik zo langzamerhand steeds meer verlang naar sexualieiteit. alhoewel ik daarom dit berichtje niet schreef !!!
Daar is dit onderwerp ook niet voor bedoeld.

Ik ben er nog maar kort achter dat ik bi-sexueel ben.
Al sinds jongs af aan kan ik erg opgewonden raken van mannen.
Maar pas sinds kort heb ik gemerkt ook verliefd te kunnen worden op mannen.
Dit bracht mij best in verwarring.

En ook mijn voorliefde voor leren kleding. Ik vindt het gewoon erg opwindend op leer te dragen of mensen te zien die het ook dragen.
Ik ben nog altijd op zoek naar een leren boxershort in een grote maat, maar deze zijn helaas nergens te vinden.

En ja, ik draag ook graag lycra sport broekjes (tights). Ik draag ze zelfs vaak s'nachts. Ik zou ook graag in contact komen met mensen die ook serieus een passie hebben voor leer of Lycra.

Ik weet dat dit ver van het onderwerp huidziekte afstaat. En daar schaam ik me gewoon heel erg voor.

Ik wil iederéén alvast bedanken voor hun reacties. En hoop op nog meer mensen die een reatie geven.
En o ja The, ik zou graag eens naar een Amsterdamse club gaan, maar het is nogal een eind uit de buurt. (ik woon in het noorden). Lijkt me heel erg spannend.
Maar gevoel en warmte en liefde staat voor mij voorop.

Iederéén dank.

En Gert, binnenkort mail ik je even terug.
En verdere reacties zal ik van iederéén met liefde lezen en beantwoorden.

Met heel veel liefde aan iederéén

Ferdie
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Neal » 03 okt 2006 19:54

Fred1967 schreef:Tja jongens wat is ongepast.
Ik ben gewoon heel eerlijk geweest over mijn probleem.
En wat voor groot probleem het is !!!!!.
Ik geef eerlijk toe, alhoewel ongepast, dat ik zo langzamerhand steeds meer verlang naar sexualieiteit. alhoewel ik daarom dit berichtje niet schreef !!!
Daar is dit onderwerp ook niet voor bedoeld.

Daar doelde ik niet op. The liet zich even gaan wat betreft wat hem goed staat. Maar dit topic gaat niet over hem maar over jou, vandaar dat ik hem daar even op attent maakte. Sowieso is toegeven dat je verlangd naar seks niet ongepast, het overgrote deel van de wereldbevolking wil toch graag regelmatig seksueel contact hebben. Dus dat is niet iets om je voor te schamen.
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Fred1967 » 04 okt 2006 18:02

Dank je Neal,

Van mijn kant ook geen negatieve bedoelingen. Weet je, als je een huidkwaal hebt, (en relatief valt het eigenlijk wel mee), dan is er gewoon een grote angst om contact te maken.

Ik wil hier niet de zielepiet uithangen. Maar behalve dat heb ik (net als waarschijnlijk velen) wel meer dingen meegemaakt. Gepest op de middelbare school, Verlegen, onzeker, Overheersende vader. etc. Het maakt het allemaal niet éénvoudiger. Pas onlangs durf ik er vooruit te komen dat ik ook op mannen val.

Met het feit dat iik gek ben op leer, maar ook op lycra, probeerde ik zo open mogelijk te zijn.

Ik weet het. Het is misschien niet altijd goed naar sex te verlangen. Maar wwet je, die behoefte wordt gewoon steeds sterker. En met bovenstaande dat ik als rugzak meesleep, ben ik bang, nooit eens een keer sex te zullen hebben.
Gevoel, warmte en tederheid zijn het belangrijkste, maar toch .....

Met veel liefde en warmte

Fred
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steven » 08 jul 2007 17:31

Hoi Fred.

Geef de moed en hoop zeker niet op.
Er is vast en zeker iemand die daar geen moeite mee heeft, geloof me.

Ik ben ook een dikkertje, maar ik ben nu intensief aan het diéten geslagen. In de eerst plaats gewoon voor mezelf. Ik voel me er al een héél stuk beter bij, vooral vanwege het positieve commentaar dat ik krijg.
Maar doe het wel onder deskundige begeleiding. Mij huisarts raadde me af om te ineens gaan sporten. Eerst moet ik afvallen, wat ik ook doe. Op hetwerk heb ik al meer dan genoeg lichaamsbeweging, zoals fietsen, klimmen en trappen lopen.
Er is maar één nadeel....steeds nieuwe kleren kopen omdat die telkens te groot worden. :roll:

Op dermatologish vlak worden steeds meer ontwikkelingen gemaakt, dus eens zal er een oplossing gevonden worden voor je huidprobleem.
Blijf er in geloven...

Ook ik voelde me ellendig, alleen en onbegrepen en ik had een berg complexen. Dus ik begrijp zeer goed wat je bedoeld en hoe je je voelt.
Maar ik heb nu de liefde gevonden. Iemand die van me houd om wie ik ben.
Jij zal hetzelfde ondergaan...

Geloof me......sooner or later.....never give up, you hear?! :wink:

Knufs,

Steven.
Steven
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Fred1967 » 15 aug 2007 20:35

Toch even wat laten horen.
Het is dan ook wel een hele hele hele lange tijd geweest dat ik geschreven heb.

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor alle lieve :D dingen die jullie hebben geschreven.
Ik probeer het afgelopen jaar het liefst te vergeten. Een rampjaar. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.
Ik ben begonnen met hardlopen om wat kilootjes kwijt te raken.
Maar ik moet zeggen dat mijn gewicht van 140 kilo niet eens zo erg opvalt. door mijn lengte. Ik ben bijna 2 meter 10.
Tja, met de huidproblemen is het wat op en af. En het valt op het moment relatief gelukkig mee.

Wel blijft er gewoon een grote éénzaamheid.
En alhoewel het mischien niet zo belangrijk is, heb ik toch ook mijn sexuele behoeftes.
Maar ik probeer wat positiefer te denken. En wie weet kom ik ook ooit een leuke vriend tegen.

Binnenkort zal ik weer eens wat meer schrijven op dit forum.

Met heel veel groetjes,

Fred
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Zodan » 15 aug 2007 21:54

Ach. je wend op den duur aan alles. Ook aan die zgn. eenzaamheid hoor. :oops:

En seksuele behoeften kan je op 'n simpele manier 't hoofd bieden zoals iedereen weet.
Sterkte verder met alles.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 15 aug 2007 22:21

Zodan schreef:Ach. je wend op den duur aan alles. Ook aan die zgn. eenzaamheid hoor. :oops:

En seksuele behoeften kan je op 'n simpele manier 't hoofd bieden zoals iedereen weet.
Sterkte verder met alles.

nu verstaan we niet allemaal de kunst om 't hoofd zo aan te bieden aan jezelf......... :oops:
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 16 aug 2007 00:58

Dat weet ik wel. Maar oefening baart kunst.
Kijk, hoe lullig ik dat misschien ook breng, 't is wel waar.

Op 'n bepaald moment moet je voor jezelf de balans opmaken. Kijken welke opties d'r zijn. En dan zie je 't pas.

't heeft volgens mij geen enkele zin om tegen iemand te zeggen dat t allemaal wel meevalt en dat t goed komt. Want zo is 't nou eenmaal niet.

Dus maak jezelf op voor de strijd. Maak jezelf hard en leef je leven. Thats live. take it or leave it.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Fred1967 » 16 aug 2007 18:00

Ik wil toch even reageren op Zodan,

Je hebt absoluut gelijk, als je zegt dat je je zelf moet opmaken voor de strijd.
Maar ik heb over alles wel gedacht en ook dingen gedaan.
Van psychologen tot zelf alles ondernemen.

Maar op de één of andere manier lukt het me niet om ergens houvast te krijgen, om ergens het geluk te kunnen vinden, om geborgenheid, liefde etc. te kunnen vinden.
En nee ook geen sex. Het mag misschien niet belangrijk zijn, maar voor mij speelt het gewoon ook een grote rol. Zeker als je door schaamte (huidziekte), verlegenheid, nooit hebt kunnen genieten. Ja natuurlijk is er veel meer. Natuurlijk is mijn fetish voor Leer en lycra best wel iets waar ik ook van kan genieten. Maar toch is alleen maar alleen.

Ik heb gelukkig een goeie baan, ik kan zwijmelen en ontroerd raken van muziek.
Maar toch blijft er gewoon een groote leegte.

Een jaar geleden heb ik dit onderwerp voor het eerst geschreven. Daarna heb ik een hele tijd niet geschreven. Maar in wezen is er zo als ik aan het begin van dit onderwerp schreef niet zoveel veranderd.

Ik vind mezelf niet zielig, en ik besef dat er mensen zijn die meer hulp nodig hebben dan mij.
Maar toch ondanks dat, blijft het voor mij gewoon iets heel klote.

Veel groetjes,

Fred
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ray74 » 23 aug 2007 16:12

Fred1967 schreef:Hallo allemaal,

Hallo, ik ben Fred. 39 jaar, en sinds kort durf ik er vooruit te komen dat ik bi-sexueel ben. (Alhoewel het me nog steeds moeite kost).

Ik heb helaas nog nooit een relatie gehad. (en inderdaad, ook nooit geen sex. En dat is echt geen grapje). Dit komt mede door een huidkwaal die ik heb. En die mij zoveel schaamte oplevert, dat ik nooit met iemand een relatie zou durven te beginnen.
Weet je, de schaamte is gewoon heel groot. En je bent bang om continu afgewezen te worden door iedereen.
Mede door enkele andere zeer persoonlijke omstandigheden, ben ik gewoon heel erg éénzaam op het moment. (overlijden moeder)
Ik hoop niet dat iemand het erg vind dat ik dit zo schrijf. Maar ik wil gewoon eerlijk zijn.

Ik heb gelukkig wel hulp gezocht (ook psychische), maar dat levert niets op tot nu toe.

Ik hoop op deze manier reactie van jullie te horen, wat ik hiermee moet.
En of er meer mensen zijn die dit hebben.
Ik ben al mijn hele leven op zoek naar geluk, liefde en warmte. Maar heb dit noot kunnen vinden.

Het klinkt allemaal erg zielig, maar dat is niet zo bedoeld. Natuurlijk heb ik ook mijn prettige momenten.

Ik ben bijvoorbeeld een groot liefhebber van leren kleding (cliché ik weet het). Ik draag graag leren broeken. En hoop ook nog eens met gelijkgestemden te babbelen. Maar dat zal niet meevallen voor een kalende, te dikke, zeer lange man van 39.

Tja. Ik heb dus een huidziekte. Maar ik hoop echt dat er mensen zijn die dat kunnen begrijpen, en die eventueel hulp weten. En mij ook vriendschap en warmte willen en kunnen geven.
Ik ben echt heel serieus.
Ik voel me echt heel erg éénzaam. (en dit zeg ik zonder zelfmedelijden).

Met vriendelijke groetjes

:D Fred

Ik begrijp in wat voor situatie je zit fred.
mijn broer heeft hetzelfde probleem,en voelt zich zeer geisoleerd.

Mischien moet je eens een dokter gaan bezoeken voor je huidkwaal,en maak je voor de rest geen zorgen om je postuur,er zijn genoeg mannen/vrouwendie daar niet naar kijken,het gaat om je karakter.

Als het verminderen van je huidkwaal genoeg reden voor jou is om contact te zoeken met andere mensen,moet je dat zeker naar de dokter gaan.

Ik ken mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als jou,een daarvan schaamde zich voor zijn tanden.Toen hij dat probleem had aangepakt voelde hij zich veel zekerder.
ray74
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde