Het is nu 23 mei 2012 08:21

house party met darkroom

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor iwantaparty » 26 nov 2011 23:06

hallo,

ik ben nieuw op het forum. Ik wil me voorstellen en uit leggen wat ik hier doe, Ik heb heel lang getwijfeld of dat ik dit zou doen, maar toch besloten eens te kijken of ik dit leuk vind.

Ik ben niet homo sexueel. ik ben gescheiden, geen kinderen nog nooit sex met een man gehad of gezoent, we3l al heel veel relaties met vrouwen gehad. De reden dat ik hier ben is dat ik het eerlijk gezegd gewoon eens wil proberen omdat ik wel de fantasie heb om een gay house party mee te maken.

ik zou graag eens met iemand, of een koppel naar een gay house feest willen, waar je kan dansen, wat drinken, en waar het lekker los is. En dat je ook een darcroom hebt waar alles mag en kan. En dat er ook veel man is.

Nu zou ik graag willen dat je hier niet verplicht bent wat te doen, dus lekker relax, en als ik dan wat wil doen, dat dat dan kan.

ik wiul dit alleen als ik mijn gezicht kan bedekken, middels een panty masker of latex/ rubber. en dan voor de rest een geil pak aan.

kortom: ik wil lekker op stap , lekkere housemuziek, dansen, wat biert drinken, jointje, lijntje, en dan richting darcroom en dan zien we wel.

als ik het voor me zie dan zie ik daar allerlei gasten zoenen, biertje drinken en kletsen, strelen, pijpen neuken likken alles zo een beetje. Ik zou zelf best ver willen gaan, maar het geilst lijkt me om lekker te liggen beginnne met zoenen en elkaar op geiele en te pijpen en misschien te neuken en geneukt te worden.

Nou, mijn 1ste bericht ik hoop dat hget niet te heftig is, het is gewoon mijn fantatsie die ik eens echt wil doen.

Dus als je een een feest weet met lekkere housemuziek en een darcroom waar alle mag en niks moet en we lekker verkleed/met masker een leuke geile avond kunnen beleven dan lees ik het graag hier.

groet en ik ga nu het forum door lezen, misschien zie ik al tips voor een leuk feets.
iwantaparty
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 29 nov 2011 00:44

Als ik jou was, stapte ik meteen naar een heuse darkroom. Je mag daar gerust in je nakie rondlopen. Daar gebeurt volstrekt niets.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen