Hou je van blacks?
27 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
heb nooit een black top gehad, ga der eigenlijk nooit voor. soms wel contact mee gehad maar woonde ze te ver.
in verhouding wat ik vindt hebben black tops grotere palen dan blanke, maar heb ook genoeg normale lengtes gezien dus.
maar zou wel een grote zwarte paal uit willen proberen.
in verhouding wat ik vindt hebben black tops grotere palen dan blanke, maar heb ook genoeg normale lengtes gezien dus.
maar zou wel een grote zwarte paal uit willen proberen.
- haarlemsebttm
- Aftastend

is er een black-beauty die zich wil laten gaan bij 26 jarige blanke knul als mij? iedereen is welkom...
- da-patrick
- Newbie

Sorry, aan mijn lijf geen blacks. Heb ze onder vrienden zitten, da's allemaal prima, maar geen lichamelijk contact. Trouwens, over grootte van de lul gesproken: Op mijn sportschool traint een enorm gespierde zwarte jongen uit Afrika, maar die heeft maar een heel kleintje. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar blank/kaukasisch en Brazilianen. Weet niet waarom maar heb gewoon een klik met die mensen.
-

bartjebarneveld - Expert

Luc schreef:Speedock schreef:Ik zou graag eens met een black guy willen "spelen"
Die jongens zien er altijd ontzettend geil uit. Ze hebben vaak een lekkere bolle kont en een grote lul, mmmmm
En vergeet de mooie volle lippen niet!!
Ja ook dat natuurlijk, om te zoenen
De ene bobbel is de andere niet.
-

Speedock - Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen