Het is nu 23 mei 2012 08:17

Horloge fetish

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Freestyler » 11 maart 2006 16:27

Er is iets wat ik mij al lange tijd afvraag. Ik ben 20, biseksueel en heb volgens mij een bijzondere fetish. Ik geil namelijk erg op jongens (mijn leeftijd) met sieraden. Vooral een beetje fose metalen horloges winden mij erg op. Zelf heb ik meerdere horloges in mij collectie.

Ook (vooral wat grovere) kettingen of armbanden (metalen) vind ik erg opwindend. Piercings e.d. hou ik weer niet van.

Mijn vraag is of er meer mensen zijn die dit hebben, of ben ik de enigste?
Freestyler

Berichtdoor Bink » 14 maart 2006 00:05

Nee, heb ik niet behalve misschien een keer. Was een gast helemaal in een bepaalde tint grijs (T-shirt en broek in net dezelfde kleur).Ik had nooit zo'n mooi grijs gezien. Zware zwarte schoenen met een versiering in wit metaal in de hiel (had ik nooit eerder gezien). Hij droeg een zware horloge, ketting en armband in hetzelfde witte metaal. Dat was in Rome. Vond ik intens geil. Maar juwelen zijn helemaal mijn ding niet.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor maestro » 14 maart 2006 00:46

Volgens mij wordt hier het woord fetish een beetje onrecht mee aangedaan, een fetish ergens voor hebben houd meer in dan alleen maar iets onwijs mooi vinden.
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Julian » 13 apr 2006 16:06

maestro schreef:Volgens mij wordt hier het woord fetish een beetje onrecht mee aangedaan, een fetish ergens voor hebben houd meer in dan alleen maar iets onwijs mooi vinden.

Ben ik het helemaal mee eens, ik ben zelf gek op mobieltjes, heb er een stuk of 8, maar heb er echt geen fetish voor :roll:
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 13 apr 2006 21:46

Julian schreef:
maestro schreef:Volgens mij wordt hier het woord fetish een beetje onrecht mee aangedaan, een fetish ergens voor hebben houd meer in dan alleen maar iets onwijs mooi vinden.

Ben ik het helemaal mee eens, ik ben zelf gek op mobieltjes, heb er een stuk of 8, maar heb er echt geen fetish voor :roll:

Er is fetish en fetish.

Een psycholoog, psychiater of andere deskundige die het woord "fetish" gebruikt, bedoelt meestal iemand die voor het krijgen van een orgasme volledig is aangewezen op een bepaald voorwerp of iets anders en daar niet buiten kan.

Maar in de volkstaal wordt het in een steeds ruimere betekenis gebruikt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_fetisjisme
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Freestyler » 03 mei 2006 14:18

Sorry ik ben niet zo'n expert met bepaalde termen. Maar met Horloge fetish bedoel ik dat ik er echt geil van wordt en het erg opwindend vind om sex te hebben met iemand die een Horloge draagt. Of het dan een fetish is weet ik niet, maar ik vind het gewoon geil.
Dus ik vraag me nog steeds af of er meer mensen zijn die dat hebben, want verder kom ik op internet niets tegen.
Freestyler

Berichtdoor Bink » 03 mei 2006 21:35

Een zware horloge heeft wel iets mannelijks dat mij ook wel eens wil aantrekken, maar ik heb er nooit iets over gevonden op het net, hoewel je soms wel eens een foto ziet van een man met een zware horloge, die best bekoorlijk kan zijn.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Julian » 08 mei 2006 18:40

@ Freestyler

Wordt je dan ook daadwerkelijk opgewonden van horloges?
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Freestyler » 10 mei 2006 18:33

Het klinkt misschien vreemd, maar ja! Ik raak inderdaad opgewonden hierdoor. Zo heb ik zelf een keer een vriend van me (hetero) anoniem een Horloge cadeau gedaan onder het mom dat hij een prijsvraag gewonnen had. Die heb ik verstuurd via de post. Toen hij hem enkele dagen daarna vol trots droeg, had ik het niet meer.
Beetje vreemd wellicht, maar kan er ook niets aan doen.
Freestyler

Berichtdoor ChatNOT » 17 mei 2006 00:57

En hoeveel horloges heb je zelf dan? Wil je een horloge zien/voelen/horen om opgewonden te kunnen raken of kan je dat ook wel zonder?

Vind het wel vreemd, maar ieder zijn ding
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Freestyler » 18 mei 2006 16:36

Zelf heb ik een viertal horloges (momenteel). Twee metaal, één leer en één sporthorloge.
En het is puur het gezicht eigelijk dat mij opgewonden maakt. Natuurlijk kan ik ook zonder, maar ik vind het gewoon wat extra's toevoegen.
Ik weet dat het wellicht vreemd is, maar inderdaad ieder z'n eigen ding.
Freestyler

Berichtdoor bijongetje » 14 jun 2006 22:02

ik hou ook wel erg van horloges heb er geen fetish voor maar kan wel begrijpen, dikke klok voegt wel wat toe :)
bijongetje

Berichtdoor Bink » 16 jun 2006 00:10

Freestyler schreef:Zelf heb ik een viertal horloges (momenteel). Twee metaal, één leer en één sporthorloge.
En het is puur het gezicht eigelijk dat mij opgewonden maakt. Natuurlijk kan ik ook zonder, maar ik vind het gewoon wat extra's toevoegen.
Ik weet dat het wellicht vreemd is, maar inderdaad ieder z'n eigen ding.

Dat het er iets aan toevoegt, vind ik ook wel, maar waarschijnlijk niet in dezelfde mate als jij.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Freestyler » 22 jun 2006 17:44

Gelukkig dat er toch meer zijn die het ook wel geil vinden. Ik heb pas op internet meer gevonden over een horloge fetish. Typisch was alleen dat het voornamelijk vrouwen zijn die het ook hebben. Slechts weinig mannen die het ook hadden en dan waren deze geen homo naar ik begreep.

Als er meerdere mensen die het ook wat vinden toevoegen of net als ik het geil vinden. Hoor ik het graag.
Freestyler

Berichtdoor Maurice » 10 aug 2010 19:38

Even wat leven in dit topic...
Maurice
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex