Het is nu 23 mei 2012 08:03

homofoben

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor sjoerd » 21 sep 2003 03:05

Ik breek me nog steeds het hoofd over de vraag waarom mensen homo's haten. Mijn voorlopige conclusie is dat een deel van de mensheid dom is en dat nog een tijd zal blijven.

We leven in 2003. In Afrika stelt men homoseksuelen gelijk met honden (onder de Sahara). Boven de Sahara regeert de hypocrisie van de Islam, waar de vigerende mening hetzelfde is, maar waar het tegelijk normaal is dat mannen/jongens elkaar pakken, op voorwaarde dat er niet over gesproken wordt.

De VS is gesplitst: reactionaire christenen vs. wat meer liberalen.

Aziaten schamen zich al helemaal. En zo kunnen we verder gaan.

Ik denk: zootje primitievelingen. Maar zijn wij één haar beter in het zgn. ontwikkelde westen? 't Lijkt makkelijk praten voor de jeugd in Amsterdam. Maar elders moeten homo's nog steeds voortdurend uitkijken - waar ga ik wonen; wat kan ik zeggen?

Wat denken jullie?
sjoerd
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor kees1000 » 11 okt 2003 13:04

Omdat over de gehele wereld het geloof een belangrijke rol speeld! Volgens het geloof is het homo zijn "onnatuurlijk", een man moet zich voorplanten op deze wereld.
Vrouwen accepteren in het westen vaak wel homo-mannen.
Zij vinden homo-mannen vaak gezellig en betrouwbaar.
Maar een hetero man vind het vaak onbegrijpbaar hoe je in godsnaam een mooie vrouw kunt laten staan en het wel wil doen met een kerel. Ik hoor van hetero mannen vaak een walging in hun manier van spreken over homo's. Terwijl Marokanen het lieft elke homo 3 meter de grond in willen slaan. Ook in het westen is het dus niet geaccepteerd.
kees1000

Berichtdoor sjoerd » 18 okt 2003 02:35

Laten we het niet over Marokkanen hebben want die doen wel stoer maar onderling homoseksueel gedrag is voor hen toch meer regel dan uitzondering (lees de nl-maroc auteurs)
sjoerd
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 21 jul 2004 23:38

Als je kijkt naar de hoge frequentie van homosksualiteit, is het onbegrijpelijk dat men ertegen is. Meestal staat homo synoniem met verwijfd en daar wordt meestal aan gedacht bij het woord homo en eigenlijk wil geen enkele man met een verwijfde man vrijen. ALLE mannen houden van lekkere viriele mannen. Ik denk dus dat wanneer er gezegd wordt dat ze niet voor homo's zijn, eigenlijk bedoelen dat ze niet worden aangetrokken door verwijfde mannen. Vandaar dat maannen die het nochtans met mannen doen, verklaren helemaal geen homo te zijn, jazelfs dat ze tegen homosksualiteit zijn.
Gast

Berichtdoor ChatNOT » 30 okt 2004 02:38

sjoerd schreef: 't Lijkt makkelijk praten voor de jeugd in Amsterdam.

Nou echt niet dus, ook in Amsterdam moet men buiten het centrum uitkijken!! Ga maar eens handje in handje in de Amsterdamse Poort lopen, weet je gelijk wel hoe "tolerant" Amsterdam is
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Helger » 02 nov 2004 21:13

En oppassen of je wordt neergeknald door een of andere extremist die het niet met je eens is :cry:

wat een flutland begint dit te worden, alles waar we eens zo befaamd om waren wordt stelselmatig afgebroken
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen