Het is nu 23 mei 2012 07:43

Homo's en hun uiterlijk

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Helger » 04 nov 2004 00:26

ik heb meerdere verhalen gehoord en ben er achter gekomen dat meerdere homo's niet blij zijn met hun uiterlijk. hoewel sommigen er wel leuk uitzien. de meeste mensen die ik ken die denken dat ze mooi zijn doen dan direct zo arrogant. is dat misschien de reden waarom anderen zich minder vinden?
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 06 nov 2004 00:17

Het al dan niet mooi zijn is puur en alleen maar een combinatie van hoe groot je zelfvertrouwen is en hoe je jezelf fysiek mooi vind.

Vaak draagt een bevestiging van buitenaf erg bij bij je zelfbeeld, dat van nature "mooie" jongens arroganter zijn lijkt mij BS maar er zullen er natuurlijk wel tussenzitten omdat ze meer "vraag" hebben
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Pierpanderboys » 26 jun 2005 23:55

mooi zijn van buiten is de verpakking, het gaat er om hoe mooi je van binnen bent, vaak zijn die verpakking juist die dingen waar je niet naar moet kijken, wat heb je aan een verpakking als de binnenkant nog slechter is dan slecht?

Kijk om je heen, heel veel mindermooie verpakkingen hebben een hart van goud. en wippen niet van de een naar de ander. :wink:
*** behalve sex, is een goede vriendschap mij heel veel waard***
Pierpanderboys
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Vincent » 26 jun 2005 23:59

Pierpanderboys schreef:mooi zijn van buiten is de verpakking, het gaat er om hoe mooi je van binnen bent, vaak zijn die verpakking juist die dingen waar je niet naar moet kijken, wat heb je aan een verpakking als de binnenkant nog slechter is dan slecht?

Kijk om je heen, heel veel mindermooie verpakkingen hebben een hart van goud. en wippen niet van de een naar de ander. :wink:

Man, dit is nou echt het stereotyp wat mensen met een laag zelfvertrouwen zichzelf aanpraten zodat ze kunnen denken dat ze tenminste vanbinnen nog "mooi" zijn.

Als ik naar iemand kijk dan is het uiterlijk ALTIJD het eerste wat je ziet, om dat als totaal onbelangerijk af te doen vind ik baut. Uiteindelijk is het innerlijk in combinatie met het uiterlijk bepalend of je op iemand valt of niet.

Maar iemand die knap is gaat niet per definitie vaker vreemd dan een doorsnee typ!
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Pierpanderboys » 27 jun 2005 00:08

dat mag je best denken, maar het zijn juist de als "griezel" bestempelde gasten waar je van op aan kan, dat wil niet zeggen dat al die knapperds onbetrouwbaar zijn, maar vaak weten ze van zichzelf dat ze knap zijn en (mis)(ge)bruiken daar door anderen.
Pierpanderboys
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Vincent » 27 jun 2005 00:13

Pierpanderboys schreef:dat mag je best denken, maar het zijn juist de als "griezel" bestempelde gasten waar je van op aan kan, dat wil niet zeggen dat al die knapperds onbetrouwbaar zijn, maar vaak weten ze van zichzelf dat ze knap zijn en (mis)(ge)bruiken daar door anderen.

Zoals ik al zei, eerst het uiterlijk en dan het innerlijk, bevalt dat dan ga je als je dat beide wilt verder.

De lelijke griezels kunnen net zo goed vreemdgaan, maar misschien heb je een punt door te zeggen dat knappe gasten eerder geneigd zijn om hun uiterlijk te gebruiken, want zeg nou zelf, dat werkt ook gewoon.

Het is algemeen bekend dat knappe mensen meer verdienen en betere banen hebben, dus ook op sex gebied zullen ze dat uitbuiten. Maakt ze dat een slecht persoon? nee. Maat dat de griezels (leuke quote) betrouwbaarder NEE!!!
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

nee

Berichtdoor Pierpanderboys » 27 jun 2005 00:20

maar ik bedoelde dus wel, dat ze hun uiterlijk gebruiken. Terwijl de (gaan we weer) griezels, niet de kans krijgen zich te bewijzen....

Ik ken dus een lelijke (lieve jongen) die niet zo lang geleden zelfmoord gepleegd heeft, omdat de scene hem alleen maar verstootte...

Ik heb toen al eens gezegd dat ie daar ook niet moest zoeken, ik gril van dat wereldje, het draait immers veelal maar om 1 ding.... en dat heb ik al... :lol:
Pierpanderboys
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 27 jun 2005 00:34

Wat zijn griezels???
Voor de een hoeft niet voor de ander zo te zijn. Smaken verschillen
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Vincent » 27 jun 2005 00:36

Mannen zijn mannen, daar hebben we het op dit forum al meerdere malen over gehad.

Dat die jongen zelfmoord heeft gepleegd is erg te betreuren maar om nou weer met een beschuldigende vinger naar de scene te wijzen ???

Ik ken zijn verhaal natuurlijk niet...

En jij hebt je ding al, das leuk voor jou, en waar heb je dat ding gevonden dan??
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Pierpanderboys » 27 jun 2005 00:41

nee ik heb hem niet in de scene gevonden, gelukkig is het ook niet voor iedereen nodig om je partner daar te zoeken of weer kwijt te raken.
Er zijn heel veel manieren om een partner te zoeken, en ik hoefde niet te zoeken, hij was daar...

Nou wil ik niet zeggen dat ik nooit naar een gaycafe of coc geweest ben, maar ik (ik dus) voel me er niet thuis, misschien omdat ik een slechte plek had uitgekozen ik weet het niet, maar wat ik daar zag, was genoeg voor mij, dat is nu 14 jaar geleden, en ben gelijk genezen hiervan.

Ik vertoef mij in hetro gelegenheden en daar worden wij ook geaccepteerd zoals we zijn, ik maak gelukkig nog al snel aan de klep met anderen dus ik verveel me nooit.
Pierpanderboys
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 27 jun 2005 01:10

Blijf vooral leven zoals je nu leeft en laat de ander zijn leven leven, en als iemand een eind aan zijn leven wil maken dan is dat zijn keuze. Wie weet wat er nog meer in hem speelde om zichzelf van het leven te beroven
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Julian » 20 jul 2005 21:00

Pierpanderboys schreef:nee ik heb hem niet in de scene gevonden, gelukkig is het ook niet voor iedereen nodig om je partner daar te zoeken of weer kwijt te raken.
Er zijn heel veel manieren om een partner te zoeken, en ik hoefde niet te zoeken, hij was daar...

gaat het niet altijd zo dan? je komt em gewoon tegen wanneer je hem tegenkomt. Je kreet van "gelukkig is het niet voor iedereen nodig om je partner in de scene te zoeken" slaat nergens op, alsof jij daar enige invloed op hebt uitgeoefend waar jij je partner hebt ontmoet, je kan dat nou eenmaal niet bepalen omdat het gewoon een onverwacht iets is.
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 03 aug 2005 14:56

Vincent schreef:Maar iemand die knap is gaat niet per definitie vaker vreemd dan een doorsnee typ!

IDD helemaal met je eens. Juist die mensen kunnen wel eens heel onzeker zijn ;).
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor ChatNOT » 03 aug 2005 18:35

Nou, een relatie met een knappe man hebben is anders niet zo makkelijk wat dat betreft hoor. Hij wordt elke dag blootgesteld aan verleidingen, hij moet dan ook damn sterk in zijn schoenen staan om daaraan "weerstand" te bieden!

En dan heb ik het over echt super aantrekkelijke mannen he.
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 03 aug 2005 18:55

ChatNOT schreef:Nou, een relatie met een knappe man hebben is anders niet zo makkelijk wat dat betreft hoor. Hij wordt elke dag blootgesteld aan verleidingen, hij moet dan ook damn sterk in zijn schoenen staan om daaraan "weerstand" te bieden!

En dan heb ik het over echt super aantrekkelijke mannen he.

Hum daar heb je gelijk in, maar als je eenmaal je roots heb gevonden, ben je niet zo snel te beinvloeden. Tuurlijk krijg je dan te maken met kijkers, maar als je eenmaal zeker ben van je keus, dan sta je redelijk veilig in je schoenen.
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor ChatNOT » 03 aug 2005 18:57

Er is niets zo zwak als het vlees :wink:
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 03 aug 2005 19:00

O daar heb je gelijk in, makkelijk te beinvloeden, maar er is zo veel negatiefs over "knappe" mannen, dat vind ik unfair.

Net of mannen die hun uiterlijk niet mee hebben, niet vreemd gaan. Als ik naar de holibi wereld kijkt dan zie je alleen maar vreemd gaan ed.
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor ChatNOT » 03 aug 2005 19:04

Dat was idd nou net mijn punt, het is niet zo dat knappe mannen meer vreemd zouden WILLEN gaan, maar doordat ze vaker en meer verleidingen voorgeschoteld krijgen is de kans dat gewoonweg groter!
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 03 aug 2005 19:11

ChatNOT schreef: maar doordat ze vaker en meer verleidingen voorgeschoteld krijgen is de kans dat gewoonweg groter!

Dat is herkenbaar, maar hoeveel vertrouwen heb je dan in je vriend.....

Ik herken het wel, de verleiding, de blikken en noem maar op, zijn veel meer, maar kom op, vertrouwen is 1 van de dingen waar een relatie op drijft.
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor De_Zeurkous » 06 aug 2005 00:13

Ach, ik zie er tot44l NIET uit, en mijn laatste vr33nd juist wel... In ``Gewone'' termen heel g00d zelfs, en st00r d00n etc, maar zodra je m leert kennen merk je dat er heel wat inzit (letterlijk && figuurlijk :P) Eerste vriend was meer doorsnee in uiterlijk, maar er zat ook heel wat in (letterlijk wat minder, maar hij was 12 :P), en mijn 2e was ook meer doorsnee, maar trok zich ook van veel minder aan... dat hadden ze allemaal gemeen :P Dat er tot 3x toe door de Hulpverlening mijn relaties stukgemaakt waren (vooral de laatste heb ik een ENORME klap van gehad, ``in mijn eigen belang'') valt helaas minder g00d :|
De_Zeurkous

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Liefde