Homo's en hun uiterlijk
29 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Zelf beheersing en geweten is toch de sleutel. Het hangt er allemaal van hoe belangrijk is een relatie voor je.
- Christo
- Newbie

De_Zeurkous schreef:Ach, ik zie er tot44l NIET uit, en mijn laatste vr33nd juist wel... In ``Gewone'' termen heel g00d zelfs, en st00r d00n etc, maar zodra je m leert kennen merk je dat er heel wat inzit (letterlijk && figuurlijk) Eerste vriend was meer doorsnee in uiterlijk, maar er zat ook heel wat in (letterlijk wat minder, maar hij was 12
), en mijn 2e was ook meer doorsnee, maar trok zich ook van veel minder aan... dat hadden ze allemaal gemeen
Dat er tot 3x toe door de Hulpverlening mijn relaties stukgemaakt waren (vooral de laatste heb ik een ENORME klap van gehad, ``in mijn eigen belang'') valt helaas minder g00d
Raar toetsenbord heb jij
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Ik vind mezelf ook een mooi persoon en de mensen in mijn directe omgeving ook. Dit is echter niet gebaseerd op uiterlijk want wat dat aangaat vind ik mezelf weer niet mooi/knap/aantrekkelijk maar het is het karakter (hoe cliche dat ook klinkt) wat ik mooi vind aan een mens.
Je kan nog zo'n mooi koppie en lijf hebben maar als je dieren mishandeld, vrouwen en kinderen slaat of jezelf schuldig maakt aan zinloos geweld, dan knap ik daar direct op af.
Je kan nog zo'n mooi koppie en lijf hebben maar als je dieren mishandeld, vrouwen en kinderen slaat of jezelf schuldig maakt aan zinloos geweld, dan knap ik daar direct op af.
- DiaperBoy
- Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Liefde