Het is nu 23 mei 2012 07:36

homo gevoelens

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor micah00 » 03 feb 2009 16:18

Hallo iedereen. Kan iemand me soms raad geven. Ik ben een geh man van 40 en heb gevoelens voor mannen. Begrijp me niet verkeerd. Ik hou enorm van mijn vrouw maar toch heb ik de indruk dat ik iets mis. Wanneer ik naar erotische kijk op internet kijk ik zowel naar vrouwen als mannen. Toch moet ik toegeven dat ik meer opgewonden geraak van naar twee mannen te kijken. Ik weet echt niet meer wat te doen. Langs de ene kant wil ik haar niet bedriegen maar aan de andere kant zou ik graag eens sex hebben met een andere man.
Kan iemand me soms goeie raad geven of heb jij ook in deze situatie gezeten. Laat het me dan weten aub.
micah00
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor maxx » 03 feb 2009 20:59

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik had die gevoelens ook. Uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aan gedaan en heb het "geprobeerd". Het bleef er niet bij. Ik had een enorm dubbel gevoel. Ik wilde mijn vrouw niet kwetsen, maar ik wist ondertussen ook dat ik liever bij die man was. na heel lang wikken en wegen(3 jaar) heb ik toen besloten om te scheiden. Ik woon nu alweer 2 jaar samen met mijn vriend en het bevalt me prima. Mijn ex heeft ondertussen ook weer een ander. Ik ben weer gaan leven. Wat ik onbewust in al die jaren dat ik getrouwd ben geweest heb gemist maak ik nu dubbel goed. Er is een hele nieuwe wereld voor me open gegaan. Maar je moet natuurlijk zelf goed weten wat je wil. Je mag nooit spijt krijgen. Denk er heel goed over na. Je moet het zelf beslissen. Maar mij heeft het echt goed gedaan.
Succes en veel sterkte :)
Laatst bijgewerkt door maxx op 03 feb 2009 23:07, in totaal 2 keer bewerkt
maxx
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jack123 » 03 feb 2009 23:04

Mijn homogevoelens waren er op jeugdige leeftijd.
Desondanks ben ,na overleg en het vertellen van mijn
gevoelens toch kort met een vrouw getrouwd geweest.
Het zou wel overgaan? Nee dus,ik heb enkel mijn ex
ongelukkig gemaakt,wat overigens later wel uitgesproken
is,maar toch.
Mijn gevoelens uit mijn jeugd zijn nooit weg geweest,en
bij nader inzien wat is er eigenlijk mis met homoseksueel
zijn.Ik heb er niet om gevraagd,maar voel me er heel
goed bij.
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
jack123
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jack123 » 03 feb 2009 23:12

P.S.
Mijn vrouwelijke gevoelens hebben eigenlijk in
een mannenbroek gezeten,maar om dat echt te
ontdekken,moet je soms,helaas,fouten maken.
En ergernog ook mensen pijn doen.
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
jack123
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor micah00 » 04 feb 2009 10:21

Dat is het hem nu net. Ik wil haar zeker niet verliezen. Ik geniet er van om met haar sex te hebben maar toch is er steeds die drang naar een man. Vroeger keek ik alleen op internet naar andere mannen maar nu begin ik steeds meer en meer naar mannen in de straat te kijken. Ik probeer me dan in te beelden hoe het zou zijn om hem in mijn armen te nemen. Hoe het zou zijn om sex met hem te hebben. Mijn probleem is dat ik er niet kan over spreken met mijn echtgenote. Wanneer we sex hebben zou ik me zo graag eens volledig willen laten gaan. Dan bedoel ik mijn vrouwelijke kant. Ik zou haar soms willen vragen om mij eens te nemen maar ik wrees dat dit de drang naar mannen alleen maar erger zou maken. Soms wou ik dat zij een man was.
Ik ben gewoon ten einde raad. Toegeven en haar verliezen of mijn gevoelens verdringen. :(
micah00
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ginodante » 04 feb 2009 14:28

Beste,
Ikzelf zit met dezelfde gevoelens. Ik zette onlangs ook een bericht op deze site. Ik ben eruit dat ik wegga bij mijn vrouw en kinderen. Ik laat nu mijn eigen geluk primeren op de rest. Al jaren houd ik teveel rekening met anderen. 1 goede raad, volg je hart. Je zal mensen kwetsen, maar je zal er als mens ook beter van worden.
Grtz
ginodante
Newbie
Newbie

Berichtdoor maxx » 04 feb 2009 15:07

ginodante schreef:Beste,
Ikzelf zit met dezelfde gevoelens. Ik zette onlangs ook een bericht op deze site. Ik ben eruit dat ik wegga bij mijn vrouw en kinderen. Ik laat nu mijn eigen geluk primeren op de rest. Al jaren houd ik teveel rekening met anderen. 1 goede raad, volg je hart. Je zal mensen kwetsen, maar je zal er als mens ook beter van worden.
Grtz

Heel knap van je dat je voor jezelf kiest. Ik heb het ook gedaan. Ik weet zeker dat je een mooie tijd gaat krijgen, ondanks de pijn van de scheiding. Heel veel succes in de toekomst :D
maxx
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor micah00 » 04 feb 2009 18:18

allemaal bedankt voor de respons. Toch denk ik dat ik mezelf zal wegcijferen voor hoor. Ik wrees dat ze dit niet te boven komt. Daar komt dan nog bij dat ik geen flauw idee heb hoe ik een andere man moet benaderen. Ik ben nogal groot en tamelijk gespierd en mijn vrouw zegt dat ik nogal een agressief uiterlijk heb. Dus wrees ik dat de meeste mannen wel zoiets zullen hebben van die laten we beter met rust. Toch is dit alleen maar uiterlijk hoor. Ik doe letterlijk geen vlieg kwaad.
micah00
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 04 feb 2009 19:02

misschien zou je gewoon eens een date moeten regelen
eerst uitgebreid chatten
dan maar een beetje vreemd gaan maar je krijgt wl een antwoord op jouw vraag
en er zijn zat gasten die je niet vreemd vinden hoor
bartje is ook zo'n typje
en die is heel gewild....
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor micah00 » 05 feb 2009 10:39

Ik ben al wel eens op een chat site geweest zoals gay.be maar ik heb ondervonden dat de meeste mannen daar fakers zijn. Ze zeggen wel dat ze sex met jou willen hebben maar telkens ik hun vraag om eerst even op bv msn te chatten haken ze af. Blijkbaar begrijpen ze niet dat dit voor mij een grote stap is en ik niet met de eerste de beste het bed wil in duiken. Het is niet omdat ik echt eens een ervaring zou willen met een man dat ik daarom niet kieskeurig mag zijn. Tenslotte wil ik dat ik me op mijn gemak voel bij die man. Ook begrijp ik niet dat sommige mannen mij een flauwe vinden omdat ik alles safe wil doen. Niet alleen zou ik anders mijn leven op het spel kunnen zetten maar ook dat van mijn echtgenote.
Kent iemand hier een site waar ik eerlijke mensen kan ontmoeten laat het me dan gerust weten.
micah00
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 06 feb 2009 00:27

Nee, ken ik niet. Gasten die vinden dat ik een flauwe ben omdat ik alleen safe wil, zijn de flauwste gasten die ik ken.

Ik kan niet daten via internet. Dat werkt helemaal niet bij mij. Er is een te groot tijdsverschil dat mij helemaal niet past of misschien is het iets anders, ik weet het niet. Het beste voor mij is een goeie ouwe cruising place. Ik heb daar nog nooit problemen gehad op gebied van safe. Kan ik ook de koelte van een gast zijn ballen meteen opmeten (liefst langs achter tussen de dijen, wanneer hij in speidstand staat).
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor odin52 » 21 feb 2009 00:15

ik ben ook gehuwd en 2 dochters,ik houerg van mijn vrouw,zij ook,maar we hebben niks meer met elkaar en ik moet zeggen ikwordt altijd geil als ik mooie mannen zie,goed gespierd enz..één ding is jammer veel gays vergeten dat ze ook ouder worden,en worden oudere gays soms gemijdt,en dat kwetst!mijn gevoelens zijn hoog,ik zou het willen,maar die eerste stap,wat zou ik doen? :?:
odin52
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Kefke » 21 feb 2009 10:25

Ik kan me volledig herkennen in het verhaal van micah00.

Ik heb ook sinds kort rare kriebels in mijn buik als ik naar een man kijk, gedachten die afdwalen en dromen hou het zou zijn om seks te hebben met een man, om een man in mijn armen te nemen,...

Ik zit inmiddels 4j in een relatie met een jonge vrouw en het klikt uitstekend (zowel op relationeel als seksueel vlak), maar het is moeilijk om die gevoelens te onderdrukken. En erover praten met haar is al helemaal uit den boze.

Enerzijds wil ik toegeven aan die gevoelens, anderzijds wil ik mijn vriendin niet kwetsen. Ze zeggen dat het leven draait om keuzes maken, maar sommige zijn toch echt breinkrakers. :?
Kefke
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen