Homo en getrouwd met man achtige meid
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Ben getrouwd maar ik heb met mijn partner weinig seks. Zij heeft die behoefte ook niet zo zeer. Zij mag graag met jongens omgaan en vind lesbische vrouwen erg leuk en gezellig. We hebben het wel leuk samen maar zij zegt als ik val op jongens dat ik wel met een man mag gaan. Alleen twijfel ik of het wel kan met het christelijk geloof. Heb vorm van autisme en vind een man erg mooi en ook seksueel gezien. Vind het geslacht het mooiste. Maar da is niet de enige reden dat ik toch met een jongen wil gaan?
- ikbenben
- Aftastend

Hoi Ben
velen zullen je benijden, je mag, dus haal er aub niets bij wat belemmerd en ga gewoon eens op ontdekkingstocht. Is 't niets voor je dan jammer en over tot de orde van de dag, en weet je wat je niet weer wilt.
zorg wel dat je relatie blijft wat die is!
velen zullen je benijden, je mag, dus haal er aub niets bij wat belemmerd en ga gewoon eens op ontdekkingstocht. Is 't niets voor je dan jammer en over tot de orde van de dag, en weet je wat je niet weer wilt.
zorg wel dat je relatie blijft wat die is!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Dit komt me bekend voor. Ik ben jaren alleen geweest omdat niet goed wist waar ik aan toe was. Ondertussen doe ik ook wat ik wil, ook al heb ik sinds een goede 2 jaar een relatie met een vrouw. Ze komt uit een heel gemengde familie en tot nu toe staat ze open voor de meeste zaken. Toch voel ik me steeds beter bij een man en dat is het enige wat me tot het hoogste genot kan brengen.
- Filip Grosfeld
- Aftastend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Religie