Het is nu 23 mei 2012 07:31

Hollandse boys zijn niet romantiek

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Romantiek is niet te vinden in de gay scene

helemaal mee eens
11
28%
gedeeltelijk mee eens
17
44%
niet mee eens
11
28%

Totaal aantal stemmen : 39

Berichtdoor l0vE » 30 dec 2002 02:17

Wat me steeds weer opvalt om kontakten te leggen in de Hollandse gay scene is dat het hapflap-en-wegwezen kontakten zijn, van romantiek of echt iemand het hof maken heeft men nog nooit gehoord.

Wat zou het toch fijn zijn om eerst een vriendschappelijke band op te bouwen met kriebels in de buik, om verrast te worden door een boeket bloemen of een etentje, of een simpel kaartje met een paar woorden die je duidelijk maken dat hij niet alleen je lijf leuk vindt...

Anyway, denk nou niet dat ik een zielig figuur ben die het meest ideale beeld verwacht, maar dat ik enige romantiek mis in degene die ik tegenkom mag nu wel duidelijk zijn.

Trouwens vertellen vriendinnen dat ik op verkeerde plaatsen kijk / "zoek" maar om nou lid te worden van een of andere suffe vereniging omdat ik romantiek zoek lijkt mij nou ook niet een echte reden (toch?)

Hebben anderen ook zulke ervaringen of ben ik een door het lint geslagen romanticus in dezen??
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Stimpy » 30 dec 2002 12:15

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ik denk dat er wel behoefte is aan romantiek, maar dat vind je niet in kroegen (soms meer een vleesmarkt). Via I-net is het er wel, maar het ligt dan ook een beetje aan je eigen instelling tijdens zo'n date. Ik heb er op zich best positieve ervaringen mee, houd er zelf ook best van...
Love is... just a moment.
Stimpy
Newbie
Newbie

Berichtdoor Albert » 30 dec 2002 21:26

Vanwege het hapflap-en wegwezen kontaktgehalte ben ik dus niet actief in de “scene”. Ik vraag me wel eens af wanneer het geluk mij toe gaat lachen in de vorm van een echte vriendschappelijke band. Ik ben trouwens niet meer op zoek en ik zie verder wel wat de toekomst brengt. Ik vermoed dat ik nog wel een tijdje alleen blijf. :(

Albert.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Paultje » 01 jan 2003 00:07

Hey,

eerste keer hier en gelijk zeuren. Ik kan niet anders zeggen dat ik me mateloos irriteer aan de wekelijkse vleeskeuring waar ik doorheen moet. Het hoort er bij zegt mijn beste vriend steeds. Ik word wel degelijk 'het hof' gemaakt maar alleen maar omdat ze blijkbaar door hebben dat het bij mij de enige manier is. Gelukkig ben ik ze altijd ietsje voor.

Het lijkt me heerlijk romantiek maar mij word altijd t gevoel gegeven dat ik dan een 'wijf' ben. Nee daar zit ik op te wachten.

Volgens mij kan ik jaren in de verte staren naar mijn prins op t witte paard, sniksnik.

En love, keep ur hopes up

with love,

Paultje
Paultje

Berichtdoor peter020 » 07 jan 2003 18:16

Ik kan me in jou verhaal helemaal indenken .IK hou zelf ook heeeeeeel veel van een romantisch samenzijn .Ik ook denk dat het er niet meer wordt gevonden ( De romantische gays are gone ) :lol:
peter020

Berichtdoor Albert » 07 jan 2003 21:24

No, they are not gone Peter.
You just don't find them always in the scene.
They are at home, probably watching T.V. :(

Albert.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Poepie » 08 jan 2003 02:36

Tsja, en als ze lekker allemaal achter de TV gaan zitten dan lijken ze uitgestorven, is dat misschien de reden waarom er zo veel oppervlakkigheid te zien is in het uitgaansleven? Moet ik dan die romantische (monogame) man dan maar fantaseren?

Ik wil helemaal niet depri overkomen, maar ik wordt er wel een beetje moedeloos van.... soms dan :)
Poepie

Berichtdoor Albert » 08 jan 2003 10:50

Ik heb gisteravond vanaf 21.00 uur uitgebreid T.V. gekeken!
Eerst die duitse "Krimi" en toen dat programma over oplichting waarbij jongeren werden gemanipuleerd om een (waardeloze) investering van 3595 Euro te doen bij een "bedrijf" genaamd Free Travel Com. :x
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 10 jan 2003 02:28

Voel me helemaal niet aangesproken...

- Ik ben niet Hollands: kom uit Utrecht.
- Ik heb geen illusie die 'boys' gelijk aan romantiek zijn, hoogstens dat ze misschien romantisch zijn.

En toch reageer ik....
Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2003 18:45

Blijkbaar was je je aan het vervelen ....
Gast

Berichtdoor ChatNOT » 18 jan 2003 17:58

Ik denk ook dat je je verwachtingen misschien iets moet aanpassen, als je verwacht dat je een lekker romantische vent zal ontmoeten dan leg je de lat erg hoog en is de kans tot mislukking des te groter,

Gevolg is duidelijk. :wah:
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor WizzWicca » 20 feb 2003 22:17

Zijn er echt zoweinge romantsiche jongens in Nl, ik denk van nie, maarja, wat voor ervaring heb ik daar meej he?
Wat je geeft, zal je 3x terug krijgen.

Blessed Be
WizzWicca
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 17 aug 2004 21:10

Ik eis nets van een man. Een ontmoeting met of zonder sex, met of zonder romantisme, ik hecht er geen belang meer aan. Gewoon een ontmoeting, al worden er maar 5 woorden gewisseld, maar de rauwste of zachtste sex of helemaal geen sex is ook goed. Alles is goed. Gewoon een klein minimaal contactje. Wat menselijkheid. Wat zijn enkele minuten, een uurtje, een dag, een maand, een jaar, een leven?
Gast

Berichtdoor maestro » 10 nov 2004 00:02

Er zijn heus wel romantische mannen te vinden, verwacht ze alleen niet in een darkroom of een sauna tegen te komen :lol:
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor l0vE » 11 nov 2004 03:25

maestro schreef:Er zijn heus wel romantische mannen te vinden, verwacht ze alleen niet in een darkroom of een sauna tegen te komen :lol:

De vraag was dus, waar dan wel!
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Lionheart_NL » 13 nov 2004 03:10

Romantiek is overal wel te vinden, maar net als met een goed boek, je moet het maar toevallig tegenkomen.
Het heeft geen nut er actief naar op zoek te gaan.

Rest ook nog de vraag: wat verstaat iemand onder romantiek? Meestal wordt onder romantisch verstaan: het heterobeeld waar we vanaf onze geboorte al mee dood gegooid worden in verhalen, films, tv etc.

Kaarslicht? Open haard? Strandwandeling? Een roos? Dat zijn allemaal oppervlakkige beelden waar je niets voor koopt.
ALL THAT WE SEE OR SEEM IS BUT A DREAM WITHIN A DREAM
Lionheart_NL
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Fokke » 13 nov 2004 23:34

HIER :lol:

Zonder dollen, je kan best een romatisch ingestelde man tegenkomen in een gaybar, hangt er gewoon van af of jullie beiden op dat moment elkaar HOT vinden.

En romantiek is voor eenieder inderdaad wat anders, als je het reuteltje cliches in gedachten hebt zoals Lionheart opnoemt moet het niet zo moeilijk zijn iemand te vinden die dat net zo leuk vind.

Uiteindelijk wil de meerderheid een partner, en daar zit dan meestal ook vele romantische aspecten aan vast.
Fokke
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 14 nov 2004 02:03

Geen romantischer wezens op deze planeet dan Gays. Doe eens iets romantisch voor je vriendje. Je zal wel zien.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor l0vE » 16 nov 2004 18:04

Bink schreef:Geen romantischer wezens op deze planeet dan Gays. Doe eens iets romantisch voor je vriendje. Je zal wel zien.

hihi Grap van de maand zekerS? :lol:
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Burt » 23 nov 2004 10:33

Volgens mij gaat romantisch zijn gepaard met fantasie hebben, en veel mannen hebben iet bijster veel fantasie 8) Als ik een jongen heb versierd stel ik altijd iets romatintisch voor om samen te gaan doen, en de meesten vinden dat dan prima :P Zo ben ik een keer met een jongen naar een uitgestorven plek op de veluwe gegaan en we hebben daar een hele middag op een deken geknuffeld, gegeten en gedronken.

Als ik direct voor een diner met kaarlicht uitgenodigd zou worden zou mij dat overigens benauwen...Is er nog een weg terug daarna :oops:

burt
Burt
Newbie
Newbie

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes