Hoe werkt een gaybar?
16 berichten
• Pagina 1 van 1
Als elke andere gelegenheid. Je kan er niet neuken behalve wanneer er een darkroom of backroom is.
De gemiddelde leeftijd kan vrij hoog zijn (veelal niet boven 60). Veel hangt af van de gekozen bar. In sommige vind je echt alleen jong volk. De laatste tijd is er steeds meer oud volk want alle youngsters hangen voor hun computer. Weinig contact tussen de gasten behalve tussen de stamgasten. Nieuwkomers worden argwanend bekeken net als overal. Contact leggen kan heel moeilijk zijn en op andere momenten gaat het gewoon vanzelf. Je hoeft je er zelfs niet voor in te spannen en op andere momenten sta je je dood in te spannen om contact te krijgen en werkt er helemaal niets. Over contact leggen in gaybars zou iemand ooit een doctoraatsverhandeling moeten schrijven of zoiets met de titel "Hoe werkt geïnterioriseerde homohaat in contacten tussen homo's?" of iets in die trant. Hier is echt veel over te zeggen. Probeer er enkele en ga er heen alsof je naar de meest gewone gelegenheid gaat zonder wat dan ook te verwachten. De eerste regel is: "Verwacht niets, maar wees zelf bereid iets te geven".
De gemiddelde leeftijd kan vrij hoog zijn (veelal niet boven 60). Veel hangt af van de gekozen bar. In sommige vind je echt alleen jong volk. De laatste tijd is er steeds meer oud volk want alle youngsters hangen voor hun computer. Weinig contact tussen de gasten behalve tussen de stamgasten. Nieuwkomers worden argwanend bekeken net als overal. Contact leggen kan heel moeilijk zijn en op andere momenten gaat het gewoon vanzelf. Je hoeft je er zelfs niet voor in te spannen en op andere momenten sta je je dood in te spannen om contact te krijgen en werkt er helemaal niets. Over contact leggen in gaybars zou iemand ooit een doctoraatsverhandeling moeten schrijven of zoiets met de titel "Hoe werkt geïnterioriseerde homohaat in contacten tussen homo's?" of iets in die trant. Hier is echt veel over te zeggen. Probeer er enkele en ga er heen alsof je naar de meest gewone gelegenheid gaat zonder wat dan ook te verwachten. De eerste regel is: "Verwacht niets, maar wees zelf bereid iets te geven".
-

Bink - Post Lord

Even 1 opmerking, de "youngsters" hangen niet per definitie voor de pc, maar die gaan uit in niet zo voor de hand liggende gelegenheden, meestal gewoon hetero gelegenheden, omdat ze homo gelegenheden toch een beetje blasé en over the top vinden. En ik moet zeggen dat dat ook voor mij steeds meer opgaat, afgelopen weekend heb ik de meeste lol in tijden gehad, genoeg gay jongeren, maar was een hetero tent.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Steve schreef:Even 1 opmerking, de "youngsters" hangen niet per definitie voor de pc, maar die gaan uit in niet zo voor de hand liggende gelegenheden, meestal gewoon hetero gelegenheden, omdat ze homo gelegenheden toch een beetje blasé en over the top vinden. En ik moet zeggen dat dat ook voor mij steeds meer opgaat, afgelopen weekend heb ik de meeste lol in tijden gehad, genoeg gay jongeren, maar was een hetero tent.
Op je openingszin na ben ik het helemaal met je eens, kom al jaren in hetero kroegen en die zijn altijd erg gezellig.Hoe breder het publiek hoe leuker.
-

Jamie - Moderator

Bert82 schreef:Wil binnenkort voor het eerst een gaybar bezoeken. Hoe werkt zoiets? Drink je alleen wat, kun je er ook neuken ,wat kan wel/niet? Wat is de gem. leeftijd daar?
Voordat ik rare dingen doe
Deze post had eerst gemoeten maar zo kan het ook, ik heb een vraag aan jouw; je bent 25 weet je echt niet hoe dat werkt?Ik kan me dat niet voorstellen.Wat doe je nu dan? Ik mag aannemen dat je weleens buiten komt? Ik ben oprecht benieuwd .
-

Jamie - Moderator

ik ga eigenlijk ook nooit uit in homogelegenheden, ik wordt niet graasg in een hokje gedrukt. En inderdaad er zijn meerdere homo's die uitgaan in hetro bars en is ook erg gezellig:)
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Wat een gelul over vooroordelen en gezeik over bars zeg. Pfff...waarom trekt dit forum bijna alleen maar gestoorde mensen aan die niet serieus willen antwoorden op een serieuze vraag?
Ik ken heel wat gay-bars die totaal niet voldoen aan de platte vooroordelen zoals herhaaldelijk in bovenstaande berichten worden beschreven. Mijn kennis mag dan wel voornamelijk in Amsterdam zijn opgedaan, maar in kom ook nog wel eens in Breda, Enschedé en Arnhem. Veel verschillen heb ik, tussen deze 4 steden, nog niet waargenomen.
In Amsterdam heeft de gay-horeca zich een beetje verdeeld in 3 hoofd-gebieden. In de Reguliersdwarsstraat heb je de trendy bars. Zo heb je daar een gemixte (homo+hetero) Arc en een algemeen trendy Soho.
In de buurt van de Amstel heb je de meer 'Hollandse' cafés. Dit zijn de homo-bars waar je regelmatig Joling, Hazes en Gordon door de speakers zult horen schallen. Erg gezellig dus, als je daarvan houdt.
En dan heb je nog de omgeving van de Warmoestraat waar, van oudsher, de leernichten uitgaan. Hoe het komt weet ik niet, maar de laatste jaren zul je, vooral in de Cockring, de Eagle en de Argos steeds vaker ook delen van het 'trendy' publiek tegenkomen, die, na het drinken van wat biertjes in de Reguliers, graag ook nog wat actie willen zien.
Mja...in Amsterdam zijn er letterlijk tientallen gay-cafés waar je njet zo makkelijk naar binnen kan stappen als in welk hetero-café dan ook. Het zijn bars waar zelfs de meeste hetero's zo naar binnen kunnen zonder dat ze opvallen. De scheidslijnen die er misschien 15 jaar geleden nog waren, zijn flink aan het vervagen.
Ik ken heel wat gay-bars die totaal niet voldoen aan de platte vooroordelen zoals herhaaldelijk in bovenstaande berichten worden beschreven. Mijn kennis mag dan wel voornamelijk in Amsterdam zijn opgedaan, maar in kom ook nog wel eens in Breda, Enschedé en Arnhem. Veel verschillen heb ik, tussen deze 4 steden, nog niet waargenomen.
In Amsterdam heeft de gay-horeca zich een beetje verdeeld in 3 hoofd-gebieden. In de Reguliersdwarsstraat heb je de trendy bars. Zo heb je daar een gemixte (homo+hetero) Arc en een algemeen trendy Soho.
In de buurt van de Amstel heb je de meer 'Hollandse' cafés. Dit zijn de homo-bars waar je regelmatig Joling, Hazes en Gordon door de speakers zult horen schallen. Erg gezellig dus, als je daarvan houdt.
En dan heb je nog de omgeving van de Warmoestraat waar, van oudsher, de leernichten uitgaan. Hoe het komt weet ik niet, maar de laatste jaren zul je, vooral in de Cockring, de Eagle en de Argos steeds vaker ook delen van het 'trendy' publiek tegenkomen, die, na het drinken van wat biertjes in de Reguliers, graag ook nog wat actie willen zien.
Mja...in Amsterdam zijn er letterlijk tientallen gay-cafés waar je njet zo makkelijk naar binnen kan stappen als in welk hetero-café dan ook. Het zijn bars waar zelfs de meeste hetero's zo naar binnen kunnen zonder dat ze opvallen. De scheidslijnen die er misschien 15 jaar geleden nog waren, zijn flink aan het vervagen.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

Helger schreef:op een hetero feest zal je ook zelden iemand met een ontbloot bovenlijf tegenkomen, das bij homo feesten wel anders, daar doe je niet meer mee als je je bovenlijf niet laat zien lijkt het wel
Ga jij wel eens naar hetero-feesten dan? Je lijkt er namelijk weinig vanaf te weten. Ik kom namelijk net zoveel ontblootte bovenlijven tegen op de hetero-feesten waar ik kom als op de homo-feesten.
-

Junyo - Wegwijs

Vincent schreef:Sinds de health rage, waar een fit lijf het ultimum is, is het idd een "must" om je fit lijf te showen in de gay wereld, waarom dat in de hetero wereld niet van toepassing is is voor mij een raadsel
Nog meer bevooroordeelde onzin. Je ziet in een homo-bar net zoveel sportieve en minder-sportieve lichamen als in welke hetero bar dan ook.
Waar haal je deze "kennis" eigenlijk vandaan en kom je wel eens buiten?
-

Junyo - Wegwijs

Ik wordt ook wel erg gefrustreerd van het, keer op keer, horen van dezelfde vooroordelen. Je krijgt soms het idee dat iedereen elkaar maar een beetje zit na te praten en het vormen van een eigen mening over een bepaald onderwerp uit de mode is geraakt met de opkomst van het Internet.
Het zou een stuk helpen als mensen op forums eens zouden leren dat ze niet verplicht zijn om te antwoorden op vragen waar ze het antwoord niet op weten.
Het zou een stuk helpen als mensen op forums eens zouden leren dat ze niet verplicht zijn om te antwoorden op vragen waar ze het antwoord niet op weten.
-

Junyo - Wegwijs

16 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan