hoe weet je of iemand homo is?
31 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe zou jij het vinden om een complimentje te krijgen? Leuk toch. Dat wil toch niet zeggen dat je hem meteen in bed wilt of hem verbaal verkracht hebt?!
Je kan de kans dat je je prins tegen het lijf loopt natuurlijk wel vergroten door de gebruikelijke ontmoetingsplekken: het roze uitgaansleven, de sites, de COC's, de Kringen, de baan
2 qt 2 b str8
- comoh
- Aftastend

Als je opzoek gaat naar iemand dan kom je die ervaring denk ik wel tegen.
Andere mensen ontmoeten das het belangrijkste waar het omgaat.
uitgaan kroegen enz.
Maar ga alstublieft niet langs de baan want dat is het meest dome omdat tedoen.
Leer mensen kennen op een eerlijke manier.
Niet de mensen die getrouwd zijn en er niet voor durven uitkomen dat ze homo zijn.
Deze mensen zijn vaak maar op een ding uit en das sex.
Ik hoop dat je hieraan wat hebt voor in de toekomst.
Ja weet je wel van langs de parkeerplaatsen langs snelwegen. Hier bij mij in de buurt ook een, ik vind dat ieder voor zich het moet weten, maar a) mij zul je er never aantreffen en b) als je op een serieus contact uit bent dan maken ze daar alleen maar gebruik van je voor de sex. Is nie echt prettig denk omdat je je achteraf alleen gebruikt zult voelen.
(gelukkig geen ervaringen met die parkeerplaatsen
)
(gelukkig geen ervaringen met die parkeerplaatsen
- Kev!nnetje
- Newbie

anonime schreef:dit loop ik me de laatste tijd zo vaak af te vragen, please help me!
Daar hoef je niet de "baan" voor op. Gewoon je ogen de kost geven. Als ik op een mooie dag de stad inloop, pik ik ze er zo uit, en echt niet alleen die waar het er duimendik bovenop ligt. Kijk een man houd van kijken, als ie hetro is kijkt hij voornamelijk naar vrouwen, maar een homo heeft daar niet zoveel oog voor. Als ik in de stad loop (of waar dan ook) heb ik oog voor alleen maar leuke mannen, en dat probeer ik dan natuurlijk wel een beetje subtiel te doen. Ik kijk hem niet meteen bij een ander uit zijn broek. Maar soms voel ik ook wel eens ineens ogen priemen, als dat dan wederzijds is roep ik altijd in gedachten even "BINGO". Een iets te lange blik van verstandhouding is dan meestal net genoeg om te weten hoe laat het is.
Hey all,
Lieverds, het is niet altijd te zien (klinkt dit niet al supernichterig?).
Als mijn hubby en ik uitgaan (en we gaan niet altijd naar homogelegenheden) worden we best wel vaak door meisjes benaderd. Het is gewoon vaak zo dat we afgaan op stereotiepen zoals die vooral door de media worden ingegeven. Het wordt ook wel met 'representativeness' aangeduid, d.w.z. dat een vrouw met blond haar meestal bij anderen de, vaak foute, veronderstelling oproept dat zij een laag I.Q. heeft (het domme blondje). Zo is dat ook met homo's. Iemand die zich 'typisch vrouwelijk' gedraagt (wat is trouwens typisch vrouwelijk) hoeft nog geen homo te zijn. Ik ken zelfs iemand die zich heel vrouwelijk gedroeg, zich liet ombouwen en toch een relatie aanging met een vrouw.
There's more than meets the eye, zo is het gewoon. Je kunt je gaydar wel aanzetten en dan zeggen dat het waarschijnlijker is dat een man die zich vrouwelijk gedraagt dat die homo is en je zult ook best wel eens gelijk hebben, maar niet altijd.
En dan nog even het aspect van dat je het kunt zien aan de lengte van iemands ringvinger ten opzichte van de lengte van iemands wijsvinger...bij mijn hubby en ik zijn onze ringvingers langer dan onze wijsvingers, wat volgens de huidige stand van de 'wetenschap' inderdaad duidt op homoseksualiteit, maar bij een vriendenstel van ons heeft de een het wel en de ander niet. Is die dan misschien latent heteroseksueel of bi?
Het beste kan je het iemand maar gewoon vragen.
Greetz,
Sam
Lieverds, het is niet altijd te zien (klinkt dit niet al supernichterig?).
Als mijn hubby en ik uitgaan (en we gaan niet altijd naar homogelegenheden) worden we best wel vaak door meisjes benaderd. Het is gewoon vaak zo dat we afgaan op stereotiepen zoals die vooral door de media worden ingegeven. Het wordt ook wel met 'representativeness' aangeduid, d.w.z. dat een vrouw met blond haar meestal bij anderen de, vaak foute, veronderstelling oproept dat zij een laag I.Q. heeft (het domme blondje). Zo is dat ook met homo's. Iemand die zich 'typisch vrouwelijk' gedraagt (wat is trouwens typisch vrouwelijk) hoeft nog geen homo te zijn. Ik ken zelfs iemand die zich heel vrouwelijk gedroeg, zich liet ombouwen en toch een relatie aanging met een vrouw.
There's more than meets the eye, zo is het gewoon. Je kunt je gaydar wel aanzetten en dan zeggen dat het waarschijnlijker is dat een man die zich vrouwelijk gedraagt dat die homo is en je zult ook best wel eens gelijk hebben, maar niet altijd.
En dan nog even het aspect van dat je het kunt zien aan de lengte van iemands ringvinger ten opzichte van de lengte van iemands wijsvinger...bij mijn hubby en ik zijn onze ringvingers langer dan onze wijsvingers, wat volgens de huidige stand van de 'wetenschap' inderdaad duidt op homoseksualiteit, maar bij een vriendenstel van ons heeft de een het wel en de ander niet. Is die dan misschien latent heteroseksueel of bi?
Het beste kan je het iemand maar gewoon vragen.
Greetz,
Sam
- IamSam
- Aftastend

ha ik ben dus echt homo, leuk te weten 
-

rocster - Aftastend

Overduidelijk homo. Zit hier dus goed.

-

dolopvoeten - Wegwijs

Hmm volgens mij kan je het bij de 1 beter zien dan bij de ander. Aan mij is het dus niet te zien.. alleen door homo's zelf (die schijnen een soort zesde zintuig te hebben ofzo).
Ben nu een beetje uit de kast aan het komen en sommigen geloven het gewoon niet
Ben nu een beetje uit de kast aan het komen en sommigen geloven het gewoon niet
- rs
- Aftastend

Over die vingergeschiedenis heb ik een ander verhaal gelezen. Ik heb gelezen dat mannen die redelijk waren voorzien geweest van testosteron in moederbuik of eerste kinderjaren een langere ring- dan wijsvinger kregen. Die mannen zouden ook succesvoller zijn. Heb nergens gelezen dat dit verband houdt met homosexualiteit.
Hoi..
- Bij sommige kun je het wel goed zien( kijk dan naar gedrag, uiterlijk ).. Maar bij de ander juist helemaal niet, het beste is, als je verliefd bent.. of iemand leuk vindt, gewoon te zeggen dat je hem leuk vindt..
Dan zie je vanzelf hoe diegene reageert.. Dus Suc6..
ps.. leuk truukje dat met die wijs-en ring vinger..
- Bij sommige kun je het wel goed zien( kijk dan naar gedrag, uiterlijk ).. Maar bij de ander juist helemaal niet, het beste is, als je verliefd bent.. of iemand leuk vindt, gewoon te zeggen dat je hem leuk vindt..
ps.. leuk truukje dat met die wijs-en ring vinger..
-

Helger - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen