hoe voel je of iemand je leuk vind
2 berichten
• Pagina 1 van 1
hey
ik ben niklas ik ben 15 jaar enja gay.
eum ik heb een vraag die mischien een beetje dom is maarja ik zou et toch appreciern moest je er op antwoorden
dit is mijn vraag: ik heb al een paar dingen gelezen op dit forum en keb ook al een paar keer gelezen daje voelt dat iemand je leuk vind nu was mijn vraag hoe voel je dat want ik weet echt niet hoe dat voelt en ook hoe weet of zie je dat iemand homo is? maarja ik heb ook nog geen ervaring op dat vlak, nog geen vriendje gehat enzo kunnen jullie me een beetje vooruit helpen?
ik ben niklas ik ben 15 jaar enja gay.
eum ik heb een vraag die mischien een beetje dom is maarja ik zou et toch appreciern moest je er op antwoorden
dit is mijn vraag: ik heb al een paar dingen gelezen op dit forum en keb ook al een paar keer gelezen daje voelt dat iemand je leuk vind nu was mijn vraag hoe voel je dat want ik weet echt niet hoe dat voelt en ook hoe weet of zie je dat iemand homo is? maarja ik heb ook nog geen ervaring op dat vlak, nog geen vriendje gehat enzo kunnen jullie me een beetje vooruit helpen?
- Nikivliegertje
- Newbie

Volgens mij is het zo dat je niet direct kunt merken of iemand homo is wanneer je hem voor het eerst ziet, maar dat je er wel een betere inschatting van kunt maken wanneer je de persoon al langere tijd kent. Er is dus niet echt een tip die ik je kan geven omdat het vanzelf komt.
Hoe je voelt dat iemand je leuk vind? Wist ik het maar...
Mocht je iemand tegenkomen die je interessant vind, praat er eens mee want als je niet communiceert zul je er nooit achterkomen of het een match is. En als diegene achteraf toch niet homo blijkt te zijn dan heb je in ieder geval een leuk gesprek gehad. 
Hoe je voelt dat iemand je leuk vind? Wist ik het maar...
- Dubiouz
- Aftastend

2 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde