Het is nu 23 mei 2012 07:22

Hoe vaak orgasme/ejaculeren?

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Neal » 28 maart 2006 21:37

bartjebarneveld schreef:Haha Neal! Als je de Behind The Scenes disc van Boogie Nights bekijkt, zie je echt een enorme protese waar Mark zelf nogal schaapachtig tegenop kijkt. Want zo eentje heeft ie er in het echt dus niet. Maar wel een mooi lijf natuurlijk.

Ik weet dat hij een prothese droeg, ik bedoel dat ik er lichamelijk niet zo uitzie als Markie Mark! :wink:

Maarre... een bonus-disc? Ik heb alleen de versie met wat korte interviews, samen met de film op een enkele disc. Waar heb je de jouwe vandaan?
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor ChatNOT » 29 maart 2006 22:16

Deze film gezien in een filmhuis, was errug goed! Die gozer was gewoon een stoomtrein, maar dan wel met behulp van drugs enzo, dat was weer jammer. Marky was wel op zijn mooist toen 8)
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor bartjebarneveld » 31 maart 2006 10:42

Neal, Ik heb een Australische limited edition. Vandaar waarschijnlijk die tweede disc. Enne...ik vond Marky niet op z'n mooist hoor in Boogie Nights. In de Calvin Klein periode vond ik 'm het gaafst, toen ie ook de film FEAR met Reese Witherspoon maakte. HEel mannelijk en toch jongensachtig en idd gruwelijk mooi gebouwd.

Maar ja, dat kost uren en uren in het krachthonk. Maar goed, dan heb je ook wat...
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor bartjebarneveld » 31 maart 2006 10:45

en dan bedoel ik niet met doping of zo.....
bartjebarneveld
Expert
Expert

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Sex