Hoe spiritueel zijn we hier ?
52 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik geef reiki en leg de tarotkaarten
Geestverschijning heb ik zelf nooit bewust mee gemaakt
Uitreding is me al meer dan eens overkomen (soms onbedoeld)
Als het goed is ben ik nu aan mijn 6 leven bezig, onder hypnose ben ik terug gegaan naar vorige levens.
Band stemmen heb ik geen ervaring mee
Leven na de door reincarnatie, wat is het verschil?
Astrologie, wat heeft dat met spiritueel te maken?? Is vrij normaal
Paragnostin de toekomst kunnen kijken, ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken tenzij het een prettig beeld is
Handleeskunde ben ik een klein beetje mee bezig geweest, maar weet er nog te weining van af om er goed over mee te praten,Wicca is voor mij al net zo normaal als het leven
Waarzeggen is er een hoop bedrog bij, kijk uit naar wie je gaat, maar geloof ik ook in
jaar 2012 ???????
Maar wat heeft dit allemaal te maken met het gayforum??
Ben je an het uitzoeken of er onder de homowereld meer spirituelen rondlopen dan in de hetrowereld
Geestverschijning heb ik zelf nooit bewust mee gemaakt
Uitreding is me al meer dan eens overkomen (soms onbedoeld)
Als het goed is ben ik nu aan mijn 6 leven bezig, onder hypnose ben ik terug gegaan naar vorige levens.
Band stemmen heb ik geen ervaring mee
Leven na de door reincarnatie, wat is het verschil?
Astrologie, wat heeft dat met spiritueel te maken?? Is vrij normaal
Paragnostin de toekomst kunnen kijken, ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken tenzij het een prettig beeld is
Handleeskunde ben ik een klein beetje mee bezig geweest, maar weet er nog te weining van af om er goed over mee te praten,Wicca is voor mij al net zo normaal als het leven
Waarzeggen is er een hoop bedrog bij, kijk uit naar wie je gaat, maar geloof ik ook in
jaar 2012 ???????
Maar wat heeft dit allemaal te maken met het gayforum??
Ben je an het uitzoeken of er onder de homowereld meer spirituelen rondlopen dan in de hetrowereld
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

tsjaaa
ik kan tellen
en hou 't daarbij
anders gaan we straks voor god spelen
of z'n zoon
en worden andere mensen weer boos
die beweren dat god ons niet gemaakt heeft
allemaal vaag en net hoe 't uitkomt
leuk wellicht
maar dit soort vaagheden is nooit wetenschappelijk bewezen
dus handlezen......
ik zet m'n 06 er wel in
dan mag een geile dude altijd m'n hand lezen...
ik kan tellen
en hou 't daarbij
anders gaan we straks voor god spelen
of z'n zoon
en worden andere mensen weer boos
die beweren dat god ons niet gemaakt heeft
allemaal vaag en net hoe 't uitkomt
leuk wellicht
maar dit soort vaagheden is nooit wetenschappelijk bewezen
dus handlezen......
ik zet m'n 06 er wel in
dan mag een geile dude altijd m'n hand lezen...
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ach, we zijn wie we zijn.
Dat spitituele is enkel maar een naamgeving aan iets wat men denkt te kennen maar niet weet wat het is. Het is al ouder als de weg naar Rome. de meeste doen er nog al vaag over, maar dat is hun probleem.
Dat spitituele is enkel maar een naamgeving aan iets wat men denkt te kennen maar niet weet wat het is. Het is al ouder als de weg naar Rome. de meeste doen er nog al vaag over, maar dat is hun probleem.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Hmm, ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden...
Eerlijk gezegd heeft het wel mijn interesse, en ik zou er best eens iets aan toe willen vertrouwen. Zelf deed ik even aan Wicca, maar omdat ik altijd met zoveel bezig ben is dat een beetje verwaterd. Tarotkaarten heb ik ook wel, al moet er nog het nodige aan beoefend worden....
Maar ik geloof er dan uiteindelijk toch wel in, een ook wel in de meeste andere dingen.
Eerlijk gezegd heeft het wel mijn interesse, en ik zou er best eens iets aan toe willen vertrouwen. Zelf deed ik even aan Wicca, maar omdat ik altijd met zoveel bezig ben is dat een beetje verwaterd. Tarotkaarten heb ik ook wel, al moet er nog het nodige aan beoefend worden....
Maar ik geloof er dan uiteindelijk toch wel in, een ook wel in de meeste andere dingen.
- Athildur
- Aftastend

Ik heb er niet zoveel mee persoonlijk. Vind het altijd wel interessant om er over te horen. Maar als ik het zie geloof ik het vaak toch niet. Wil het wel graag geloven. Maar niemand heeft me ooit nog echt kunnen overtuigen
Groetjes
T
Groetjes
T
- T
- Ontdekkend

Ik ben het eens met Kinky.
En voor het overige doen we er goed aan onze honger naar "spiritualiteit" (!?!?!?) waarmee sommigen ons om de oren menen te moeten slaan, in toom te houden. Het begint met "spiritualiteit" en het eindigt in de meest fascistische denkbeelden.
En voor het overige doen we er goed aan onze honger naar "spiritualiteit" (!?!?!?) waarmee sommigen ons om de oren menen te moeten slaan, in toom te houden. Het begint met "spiritualiteit" en het eindigt in de meest fascistische denkbeelden.
-

Bink - Post Lord

Ik ben RK opgevoed, moest naar de kerk maar daar hield het wel bij op, geen andere verplichtingen of Bijbel lezen in huis was er ook niet bij.
toch heeft het zijn sporen nagelaten, ik relativeer een en ander wel en heb er mijn eigenste mening over maar bedenk me wel als zo'n matig religieuze opvoeding al zo'n spoor nalaat in je leven, wat gebeurt er met mensen die in die schooltjes de gehele dag de Koran hardop zitten op te lezen...
toch heeft het zijn sporen nagelaten, ik relativeer een en ander wel en heb er mijn eigenste mening over maar bedenk me wel als zo'n matig religieuze opvoeding al zo'n spoor nalaat in je leven, wat gebeurt er met mensen die in die schooltjes de gehele dag de Koran hardop zitten op te lezen...
-

Helger - Wegwijs

Hoe spiritueel I'm?
Ik ben het helemaal niet.
Ik geloof in God, dat is voor mij genoeg
.
Daarnaast leef ik in de wereld, de werkelijkheid is voor mij het leidraad. Iets onwerkelijks iets wat niet bewezen is, dat is voor mij toch iets dat niet rendabel is.
Wat God betreft, die is voor mij wel bewezen. Want wat is geloof als de God bewezen is? Dan is het geen geloof meer. Geloof is een zaak der dingen die men niet ziet, maar geloofd.
Ik ben het helemaal niet.
Ik geloof in God, dat is voor mij genoeg
Daarnaast leef ik in de wereld, de werkelijkheid is voor mij het leidraad. Iets onwerkelijks iets wat niet bewezen is, dat is voor mij toch iets dat niet rendabel is.
Wat God betreft, die is voor mij wel bewezen. Want wat is geloof als de God bewezen is? Dan is het geen geloof meer. Geloof is een zaak der dingen die men niet ziet, maar geloofd.
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Religie