hoe oud was je
38 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
ik had een vraag hoe oud was je toen je je coming out deed en hoe oud was je toen je er achter kwam dat je van jongen "houd". ik ben zelf snel opgewonden van jongens.
en hou oud was je toen j voor het eerst met een jongen zoende?
bedankt voor het reageren
en hou oud was je toen j voor het eerst met een jongen zoende?
bedankt voor het reageren
Ik was net 13 toen ik het zeker wist. Ik heb het drie maanden later aan mijn ouders vertelt. Maaar ik heb nog nooit met een jongen gezoent.
- Naturist1990
- Newbie

Ik was een jaar of twaalf. Zat op een jongensschool. Er was genoeg te zien om geil van te worden. Een andere jongen van 12 vroeg me of hij mijn pik mocht voelen. Dat hebben we enkele keren bij elkaar gedaan en ook afgetrokken.
Gezoend heb ik pas veel later. Vond vooral voelen en trekken fijn.
Gezoend heb ik pas veel later. Vond vooral voelen en trekken fijn.
- Jefje
- Newbie

Tsja, ik was dus 13 toen ik het mijn ouders vertelde, maar wist het al een jaar of 2 eerder toen ik met een klasgenoot in de schoolkantine (toen die leeg was natuurlijk) heb lopen zoenen/.
Ikzelf heb mijn sexuele voorkeur nooit als iets vreemds beschouwd, liep er niet mee te koop, maar het was wel mijn eerste kennismaking met onbegrip en hatelijk gedrag.
Ikzelf heb mijn sexuele voorkeur nooit als iets vreemds beschouwd, liep er niet mee te koop, maar het was wel mijn eerste kennismaking met onbegrip en hatelijk gedrag.
Ik was 16 toen ik het in een brief mijn moeder liet weten. ik heb van mijn 13,5 tot aan mijn 14 getwijfeld of dat ik echt op jongens zou vallen en dat bleek dus ook zo te zijn.. in de twee jaar dat ik mezelf aan het opeten was heb ik ook 3 keer op het spoor gestaan omdat ik erg bang was omm verstoten te worden door de mensen die mijn dierbaar waren.
dit alles was echt nergens voor nodig want toen ik helemaal uit de kast begon t ekomen kreeg ik alleen maar positieve reacties van iedereeen.. ook van de mensen waarvan ik het niet had verwacht... 11 oktober 2002 heb ik het verteld. ik was blij dat ik de sleutel van mijn kast heb omgedraaid en eruit ben gekomen. er is nu een helel last van mijn schouders en ben blij dat ik het gedaan heb.
dit alles was echt nergens voor nodig want toen ik helemaal uit de kast begon t ekomen kreeg ik alleen maar positieve reacties van iedereeen.. ook van de mensen waarvan ik het niet had verwacht... 11 oktober 2002 heb ik het verteld. ik was blij dat ik de sleutel van mijn kast heb omgedraaid en eruit ben gekomen. er is nu een helel last van mijn schouders en ben blij dat ik het gedaan heb.
Me Izz Just 2qtbstr8
- 2qt2bstr8
- Aftastend

Ik heb de indruk dat ik het altijd heb geweten. Is voor mij altijd evident geweest. Leerde zwemmen toen ik 6 was. Was totaal onder de indruk van mijn zwemleraar. Haalde de gekste toeren uit om zijn aandacht te trekken en zijn armen rond mij te voelen wanneer hij mij opnieuw uit het water moest vissen. Maar leerde nooit zwemmen. Op de duur vroeg hij mij:"Wil jij volgend jaar soms terugkomen?", waarop ik volmondig "ja" antwoordde. Op een keer ging ik mij aankleden. Hij kwam na korte tijd achter mij aan. Zijn blauwe zwembroek helemaal gevuld. Ik zat. Hij stond ongeveer 2 meter voor mij. Hij werd geleidelijk aan stijf in zijn zwembroek.Ik weet niet hoelang dit heeft geduurd. Later op school werd het verhaal van Bernadette Soubirou verteld die zo onder de indruk was geweest van de verschijning van de maagd met haar blauwe sluier. Ik was nog 1000 keer meer onder de indruk van die blauwe zwembroek. Die bult, die groeide maar . Prachtig.Het duurde als de eeuwigheid. Een verschijning. Verder is er helemaal niets gebeurd.Daarna gingen we beiden kleden. Er stond een soort machine om het water uit je zwembroek te persen. Hij stond naast mij. Hij stak zijn zwembroek in die machine. Hij rolde heel heel rustig zijn zwembroek 5 keer in de machine. Ik had het water dat er werd uitgeperst wel kunnen opdrinken. Daarna nam hij de mijne en deed hetzelfde. Hij glimlachte. De mooiste glimlach die ik ooit heb gezien. Wat zou er zijn gebeurd indien ik niet was blijven zitten en gewoon naar hem was toegestapt terwijl hij stijf werd . De vraag heeft mij nooit losgelaten. Ik was zo van hem onder de indruk dat ik de volgende les geen enkele gekke toer meer heb uitgehaald. Het jaar daarop was hij er niet meer. Was waarschijnlijk aan universiteit gaan studeren. Speelde met de gedachte een advertentie te plaatsen, maar met welke inhoud? Ik wou dat hij dit las.
ZoZo.. wat zijn jullie er allemaal vroeg bij, ik dacht dat ik al een uitzondering was.. (ik wist het op mun 13de).. De meeste homo's die weten het pas op hen 15,16,17,18 jaar.. en sommige zelf nog wel later..(of dus eerder
) Mijn coming-out was een paar maand geleden (ik ben nu 16) , maar heb er geen spijt van, ze reageerde positief(mun moeder) ..
, veel ouders reageren toch negatief.... maar jah de echte gemiddelde leeftijd, wanneer iemand weet oftie homo is, kan niet worden gezegd. bij iedereen is het anders..
xxx
xxx
-

Helger - Wegwijs

ik was pas 22 en ik heb het eigenlijk nooit geweten. Ik ben in die 6 jaar wel veranderd. zo zag ik er onverzorgd uit tot mijn 22e en nu ben ik top...heb wat foto's op mijn site voor de liefhebbers....
laat ff een berichtje achter en misschien klikt het wel
laat ff een berichtje achter en misschien klikt het wel
Ik riep op mijn derde al in de zandbak dat ik wilde trouwen met mijn buurjongetje, maar ik wist pas dat ik onder het kopje 'homo' viel toen ik iets van 11 of zo, was. Mijn eerste zoen kreeg ik toen ik twaalf was in de brugklas, van een klasgenootje, in de w.c.. Ik vond het wel heel erg opwindend, hoewel ik het haast in mijn broek deed van angst dat we betrapt zouden worden.
Groet,
Groet,
Behind my dark eyes a black sun shines.
- Burrows
- Aftastend

Ik heb het van kind af (ca. 6 jaar) geweten.
Met 36 (!) jaar een beperkte coming out gehad omdat ik toen de liefde van mijn leven heb ontmoet. Is overigens niets geworden.
Loop er niet mee te koop, maar vertel het wel als het zo uitkomt. Breidt zich langzaam uit als een olievlek.
Met 36 (!) jaar een beperkte coming out gehad omdat ik toen de liefde van mijn leven heb ontmoet. Is overigens niets geworden.
Loop er niet mee te koop, maar vertel het wel als het zo uitkomt. Breidt zich langzaam uit als een olievlek.
-

dolopvoeten - Wegwijs

ik was 13 en het gebuerde op demiddelbare school. Arnoud (mijn toenmalige ontmaagder en huidige vriend) heeft me toen heerlijk afgezogen, zo hard dat ik bijna flauwviel. 
- Anton de Beuker
- Newbie

Helger schreef:ZoZo.. wat zijn jullie er allemaal vroeg bij, ik dacht dat ik al een uitzondering was.. (ik wist het op mun 13de).. De meeste homo's die weten het pas op hen 15,16,17,18 jaar.. en sommige zelf nog wel later..(of dus eerder) Mijn coming-out was een paar maand geleden (ik ben nu 16) , maar heb er geen spijt van, ze reageerde positief(mun moeder) ..
, veel ouders reageren toch negatief.... maar jah de echte gemiddelde leeftijd, wanneer iemand weet oftie homo is, kan niet worden gezegd. bij iedereen is het anders..
![]()
xxx
Ik wist het op zich 'al' toen ik een jaar of twaalf was, maar pas toen ik 15 was ofzo begon ik er pas echt over na te denken enzo...
Ben nog steeds niet uit (nu 17), maar dat komt vanzelf wel, op een tijdstip dat ik zelf kies.
Ben nog steeds niet uit (nu 17), maar dat komt vanzelf wel, op een tijdstip dat ik zelf kies.
- Athildur
- Aftastend

toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zo "vroeg" weet dat ie op jongens valt
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast