hoe oud was je
38 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Anonymous schreef:tuurlijk zijn die er ook... maar ik zou het wel fijn vinden als in mijn buurt
toch wel wat mensen waren die et van zichzelf weten dat ze op jongens vallen (rond mijn leeftijd) k ken namelijk helemaal niemand
Ga naar de dichtstbijzijnde COC eens kijken op een zaterdag avond. Zal vast wel lukken dan denk ik. http://www.coc.nl
-

Mr.X - Wegwijs

Tja, leeftijd... Ik had voor mijn beleving n33t echt een grensch w44rbij ik me ``in33nsch'' nicht v00lde... Altijd al geweten. Eerste keer dat ik ervan geh00rd had was t00n ik 5 wasch, van mijn m00der geloof ik... En tsja'erus, ik herkende me er meteen in en heb er n00it over gezwegen. Tis zo natuurlijk als een lichaamsdeel bewegen zeg maar :P'tjeskie
[#pca] <De_Zeurkous> naja, als 'ie zo doorgaat heeft hij geen neef meer, zo simpel is dat... || [#pca] <Ixelion> nee, dan heeft 'ie een nicht
|| [#pca] <wboelen> De_Nichtkous 
- De Zeurkous
- Newbie

Ik weet dat ik al relatief vroeg op de lagere school (toen klas 3 nu groep 5) helemaal gek was op Wout, een van de leraren. Ik kon echt zitten staren naar het borsthaar dat boven zijn shirt uitkwam.
Ik werd helemaal blij als ik aandacht van hem kreeg en dat had ik niet bij de juffen.
Op mijn elfde werd ik denk ik voor het eerst verliefd, op de buurjongen.
Hij was toen 16, heel aardig, gespierd, sportief en sociaal. Dit kwam denk ik ook omdat hij veel met mij optrok nadat mijn moeder dat jaar overleden was.
Toen ik 14 was heb ik voor het eerst seks gehad met een wat oudere man uit de buurt. Tenminste toen vond ik hem oud, hij was halverwege de dertig.
Het was heel prettig en ongedwongen. Daarna ben ik nog diverse keren bij hem geweest.
Op mijn 16e heb ik het mijn vader verteld bij wie ik toen woonde, maar hij accepteerde het totaal niet. Er werd mij verweten dat ik een perverseling was en een freak etc. Na een knallende ruzie ben ik die zelfde dag door hem het huis uitgezet en sindsdien heb ik hem niet meer gesproken.
Inmiddels heb ik wel fantastische schoonouders die mij echt als hun kind zien, dus ik ben best tevreden.
Gelukkig hoor ik veel vaker dat ouders positief reageren dan negatief, dus laat dit verhaal je niet afschrikken als je nog je coming-out moet hebben.
Ik werd helemaal blij als ik aandacht van hem kreeg en dat had ik niet bij de juffen.
Op mijn elfde werd ik denk ik voor het eerst verliefd, op de buurjongen.
Hij was toen 16, heel aardig, gespierd, sportief en sociaal. Dit kwam denk ik ook omdat hij veel met mij optrok nadat mijn moeder dat jaar overleden was.
Toen ik 14 was heb ik voor het eerst seks gehad met een wat oudere man uit de buurt. Tenminste toen vond ik hem oud, hij was halverwege de dertig.
Het was heel prettig en ongedwongen. Daarna ben ik nog diverse keren bij hem geweest.
Op mijn 16e heb ik het mijn vader verteld bij wie ik toen woonde, maar hij accepteerde het totaal niet. Er werd mij verweten dat ik een perverseling was en een freak etc. Na een knallende ruzie ben ik die zelfde dag door hem het huis uitgezet en sindsdien heb ik hem niet meer gesproken.
Inmiddels heb ik wel fantastische schoonouders die mij echt als hun kind zien, dus ik ben best tevreden.
Gelukkig hoor ik veel vaker dat ouders positief reageren dan negatief, dus laat dit verhaal je niet afschrikken als je nog je coming-out moet hebben.
-

warren - Wegwijs

Ik weet heel mijn bestaan al dat ik op jongens viel, ik kreeg altijd een warm gevoel als ik een naakte jongen zag tijdens het omkleden van de sport. Maar ik was altijd bang om mijn ouders te laten weten dat ik HOMO was. Ik heb toen besloten net zo lang te wachten tot dat ik een vriend had gevonden waar ik mijn leven mee wilde delen. Die heb ik ook gevonden en zijn nu 5 jaar samen waarvan 4 jaar samenwonend. Ik heb dus pas in 2000 pas bekend gemaakt dat ik homo was en was dus 19 jaar.
Omdat ik het niet persoonlijk durfde heb ik dit telefonisch gedaan met mijn ouders, wat achter af natuurlijk (vondt ik) stom was. Voor mij was dit dus de enige oplossing.
Groetjes
Omdat ik het niet persoonlijk durfde heb ik dit telefonisch gedaan met mijn ouders, wat achter af natuurlijk (vondt ik) stom was. Voor mij was dit dus de enige oplossing.
Groetjes
-

funnyboys - Aftastend

[ Maar ik was altijd bang om mijn ouders te laten weten dat ik HOMO was.
neej ik ben niet homo maar bi, mijn ouders reageerde
over antovrolijk
mam: JIJ bi !!!! whahahahahahahah...... nou jongen als het jou gelukkig maakt....heb je dan al iemand/???
pap: Geweldig !!!!! nu krijg ik een schoonzoon of schoon doshter
misschien is dat bang zijn HET aan je ouders te vertellen omdat ze eigenlijk toch een hele normale geadachte gang opgeven mijn zoon+meisje=kindje
marja je ziet de reactie van mn ouder

neej ik ben niet homo maar bi, mijn ouders reageerde
marja je ziet de reactie van mn ouder
if love is a drug, I guess where all sober, if hope is a song, I guess its over, if god's on the side, than god is a joker
-

bitchboy - Aftastend

Tja,, ik weet het ook al heel mijn leven maar heb het op mijn 19e bekend gemaakt. Dit komt eigelijk omdat ik voor me zelf heb gekozen eerst iemand te ontmoeten waar ik ook mijn leven mee wilde delen. En datwas toen ook.. We hebben inmiddels nu 5 jaar een relatie en hebben het samen reuze naar ons zin
Groetjes
Groetjes
-

funnyboys - Aftastend

Ik was 5. Toen vond ik twee blonde jongens (een uitzondering in Zuid-Amerika) heel aantrekkelijk met als gevolg dat ik een stevige piemel kreeg. Dat kan ik me nog heel goed herinneren hahaha.
De eerste keer dat ik het deed was met mijn huidige vriend. Ik was toen 19.
De eerste keer dat ik het deed was met mijn huidige vriend. Ik was toen 19.
- ivancito
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast