Het is nu 23 mei 2012 07:16

hoe oud was je

Alles over coming out.

Berichtdoor KinKy » 23 jul 2005 18:41

je kan via vele wegen in contact komen met mensen uit jouw buurt
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Arend » 23 jul 2005 22:17

:) nou ik heb me btw ook maar ingeschreven hier... aangezien ik waarschijnlijk wel wat meer post dan 1tje op dit forum wil gaan plaatsen

k hoop dat er ook wat leuke contacten uit zouden ontstaan :)
Arend
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Musician » 03 aug 2005 14:41

Grijns lache joh al die verhalen....

Maar degene die hier in dit topic posten zijn er wel heel vroeg bij :? men... Maar volgens mij zijn er ook nog wel mensen die het pas veel later wisten van zichzelf.
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 04 aug 2005 23:21

tuurlijk zijn die er ook... maar ik zou het wel fijn vinden als in mijn buurt
toch wel wat mensen waren die et van zichzelf weten dat ze op jongens vallen (rond mijn leeftijd) k ken namelijk helemaal niemand :(
Gast

Berichtdoor KinKy » 04 aug 2005 23:48

en waar zit je ergens?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Mr.X » 05 aug 2005 01:49

Anonymous schreef:tuurlijk zijn die er ook... maar ik zou het wel fijn vinden als in mijn buurt
toch wel wat mensen waren die et van zichzelf weten dat ze op jongens vallen (rond mijn leeftijd) k ken namelijk helemaal niemand :(

Ga naar de dichtstbijzijnde COC eens kijken op een zaterdag avond. Zal vast wel lukken dan denk ik. http://www.coc.nl
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor De Zeurkous » 05 aug 2005 16:17

Tja, leeftijd... Ik had voor mijn beleving n33t echt een grensch w44rbij ik me ``in33nsch'' nicht v00lde... Altijd al geweten. Eerste keer dat ik ervan geh00rd had was t00n ik 5 wasch, van mijn m00der geloof ik... En tsja'erus, ik herkende me er meteen in en heb er n00it over gezwegen. Tis zo natuurlijk als een lichaamsdeel bewegen zeg maar :P'tjeskie
[#pca] <De_Zeurkous> naja, als 'ie zo doorgaat heeft hij geen neef meer, zo simpel is dat... || [#pca] <Ixelion> nee, dan heeft 'ie een nicht :P || [#pca] <wboelen> De_Nichtkous :P
De Zeurkous
Newbie
Newbie

Berichtdoor warren » 05 aug 2005 19:56

Ik weet dat ik al relatief vroeg op de lagere school (toen klas 3 nu groep 5) helemaal gek was op Wout, een van de leraren. Ik kon echt zitten staren naar het borsthaar dat boven zijn shirt uitkwam.
Ik werd helemaal blij als ik aandacht van hem kreeg en dat had ik niet bij de juffen.

Op mijn elfde werd ik denk ik voor het eerst verliefd, op de buurjongen.
Hij was toen 16, heel aardig, gespierd, sportief en sociaal. Dit kwam denk ik ook omdat hij veel met mij optrok nadat mijn moeder dat jaar overleden was.

Toen ik 14 was heb ik voor het eerst seks gehad met een wat oudere man uit de buurt. Tenminste toen vond ik hem oud, hij was halverwege de dertig.
Het was heel prettig en ongedwongen. Daarna ben ik nog diverse keren bij hem geweest.

Op mijn 16e heb ik het mijn vader verteld bij wie ik toen woonde, maar hij accepteerde het totaal niet. Er werd mij verweten dat ik een perverseling was en een freak etc. Na een knallende ruzie ben ik die zelfde dag door hem het huis uitgezet en sindsdien heb ik hem niet meer gesproken.
Inmiddels heb ik wel fantastische schoonouders die mij echt als hun kind zien, dus ik ben best tevreden.

Gelukkig hoor ik veel vaker dat ouders positief reageren dan negatief, dus laat dit verhaal je niet afschrikken als je nog je coming-out moet hebben.
warren
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor funnyboys » 06 aug 2005 10:14

Ik weet heel mijn bestaan al dat ik op jongens viel, ik kreeg altijd een warm gevoel als ik een naakte jongen zag tijdens het omkleden van de sport. Maar ik was altijd bang om mijn ouders te laten weten dat ik HOMO was. Ik heb toen besloten net zo lang te wachten tot dat ik een vriend had gevonden waar ik mijn leven mee wilde delen. Die heb ik ook gevonden en zijn nu 5 jaar samen waarvan 4 jaar samenwonend. Ik heb dus pas in 2000 pas bekend gemaakt dat ik homo was en was dus 19 jaar.

Omdat ik het niet persoonlijk durfde heb ik dit telefonisch gedaan met mijn ouders, wat achter af natuurlijk (vondt ik) stom was. Voor mij was dit dus de enige oplossing.

Groetjes
funnyboys
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bitchboy » 29 sep 2005 11:54

[ Maar ik was altijd bang om mijn ouders te laten weten dat ik HOMO was.

neej ik ben niet homo maar bi, mijn ouders reageerde :roll: over antovrolijk :roll: mam: JIJ bi !!!! whahahahahahahah...... nou jongen als het jou gelukkig maakt....heb je dan al iemand/??? :oops: pap: Geweldig !!!!! nu krijg ik een schoonzoon of schoon doshter :roll: misschien is dat bang zijn HET aan je ouders te vertellen omdat ze eigenlijk toch een hele normale geadachte gang opgeven mijn zoon+meisje=kindje
marja je ziet de reactie van mn ouder :roll: :wink:
if love is a drug, I guess where all sober, if hope is a song, I guess its over, if god's on the side, than god is a joker
bitchboy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor funnyboys » 29 sep 2005 17:40

Tja,, ik weet het ook al heel mijn leven maar heb het op mijn 19e bekend gemaakt. Dit komt eigelijk omdat ik voor me zelf heb gekozen eerst iemand te ontmoeten waar ik ook mijn leven mee wilde delen. En datwas toen ook.. We hebben inmiddels nu 5 jaar een relatie en hebben het samen reuze naar ons zin

Groetjes
funnyboys
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 29 sep 2005 19:24

beter..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor dingetje » 10 nov 2005 19:59

hey,
ik heb het gisteren net verteld :D ik voel me nu echt superhappy...ik voel me wel opgelucht enne trouwens ik ben 15...ik word zondag 16 ;)
ik heb nog nooit met een jongen gezoend...
dingetje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 10 nov 2005 23:01

wist op me 12de dat ik op jongens viel..
ben nu 26.
heb nog geen coming out gehad..
heb ook nog nooit met en jongen gezoend, alleen meisjes.
Gast

Berichtdoor KinKy » 10 nov 2005 23:22

wil je experimenteren?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ivancito » 17 nov 2005 14:41

Ik was 5. Toen vond ik twee blonde jongens (een uitzondering in Zuid-Amerika) heel aantrekkelijk met als gevolg dat ik een stevige piemel kreeg. Dat kan ik me nog heel goed herinneren hahaha.

De eerste keer dat ik het deed was met mijn huidige vriend. Ik was toen 19.
ivancito
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor André123 » 05 dec 2005 13:51

Ik weet eigenlijk pas sinds een jaar dat ik gay ben. Ik ben 15 jaar, maar had al vanaf m'n 12é of 13é gevoelens voor jongens, maar wist toen nog niet dat je dan homo was
André123

Berichtdoor wessel » 05 dec 2005 15:06

Hallo ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik denk dat ik homo ben ik fantaseer er al een tijdje over om flink uitgewoont te worden door een paar mannen

interesse ?

(**mobiele nummers niet toegestaan**)
wessel

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast