Het is nu 11 feb 2012 13:49

Hoe nu verder?

Alles over coming out.

Berichtdoor TheOneINeed » 12 dec 2009 01:01

Ik ben 15, homo en nog niet volledig 'out', ik heb het verteld aan 4 vrienden en mijn mentor op school. Ik ben sinds kort, denk ik, verliefd op een jongen. Ik wist al van mezelf dat ik homo was sinds mijn 13e maar ik was nog nooit verliefd.
Ik weet vrijwel zeker dat hij hetero is maar hij is echt heel leuk. Ik heb dit ook aan 1 vriend gezegd. ik vraag me nu wel af, moet ik het hem vertellen of is dat echt niet verstandig? Ik heb ook nog nooit gezoend, met jongen noch meisje.
Er staat hier in een aantal posts dat mensen al relaties hadden of gezoend hebben op leeftijden die ik al gepasseerd heb. Hoe doen jullie dat? :@:
Dus, hoe moet ik nou verder???
TheOneINeed
Newbie
Newbie

Berichtdoor Diederick » 12 dec 2009 23:37

Hey,

Voel je niet gehaast door je leeftijd, dat sommige mensen er vroeg bij zijn betekent niet dat jij automatisch raar bent als je er wat langer over doet. Ik vind het in ieder geval heel goed dat je uit de kast aan het komen bent, ik hoopt dat alles tot nu toe goed is gegaan.

Je weet nooit echt zeker of een iemand homo of hetero is, tenminste, tenzei ze dat uitdrukkelijk hebben gezegd. En zelfs dan kun je nog hopen, want ze kunnen zich natuurlijk ook schamen voor hun geaardheid - wat trouwens nergens voor nodig is.

Als ik jou was zou ik rustig m'n gang gaan, je bent nog jong en of je nu je eerste jongen kust als je 14 bent of als je 18 bent, dat maakt echt geen donder uit. En trek je niets van negatieve reacties aan, veel mensen weten niet beter - jij gelukkig wel. :!!
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast