Het is nu 23 mei 2012 07:12

hoe is het bij jullie gegaan?

Alles over coming out.

Berichtdoor dennistim123 » 18 jun 2011 23:04

hallo
ben een jonge van 16 jaar en ben er een jaartje achter dat ik bie heb het er net een half jaartje uigeooit. ben er al best wel ver met jongens/meisjes maar ik wist niet goed hoe ik het aan men ouders moest vertellen. ben er een tijdje zenuwachtig over geweest. en heb het er inenkeer uit gegooit. ze gingen er mee om wat ik al verwacht had. ( ze snapte me en vroegen er meer over ) wat begrijpelijk is.
nu weet men vrienden het en die maaken er veel grapjes over wat ik ook kan hebben en mee doe. men men oom's en tante en de kinderen er van. die shokken er een beetje van maar zijn er nu wel aan gewend. ik ben benieuwd hoe dat bij jullie is gegaan want ze zeggen dat het niet altijd zo goed mee word om gegaan.

groetjes dennis uit losser
dennistim123
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 19 jun 2011 18:58

Gewoon jezelf blijven Dennis, dus niet teveel fixeren of sex en boys/girls. Leven bestaat uit meer maar wel heel goed van je dat je 't je ouders verteld hebt!! :!!
Ontwikkel jezelf, dan kun je je eigen leven leiden en kun je een man worden zodat je niet afhankelijk bent van anderen.
En blijf vooral posten want dan kun je je ervaringen uitwisselen en anderen ook aanzetten tot een positieve coming out. Het hoeft nl niet negatief te zijn. Gay is "Glad/Blij" en dat is niet helemaal voor niets.
Het is wie je bent, niet wat je bent!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast