Hoe hetreo ben jij, homo?
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi,
Ik ben zelf hetreo maar vind mannen geil. En nu dacht ik wat vinden jullie dan. Als ik een foto van een vrouw zie kan ik me niet voorstellen dat je dat niet geil laat staan vies vind.
Dus wat is jullie mening.
Hoe geil vind je vrouwen?
Ik ben zelf hetreo maar vind mannen geil. En nu dacht ik wat vinden jullie dan. Als ik een foto van een vrouw zie kan ik me niet voorstellen dat je dat niet geil laat staan vies vind.
Dus wat is jullie mening.
Hoe geil vind je vrouwen?
- Gezelligsamen
- Ontdekkend

Ligt erg aan de vrouw. Ik kan een vrouw zeker mooi vinden, ik denk zelfs op zeker hoogte wel seksuele gevoelens voor hebben, wel "geil" vinden.
Maar echt seks hebben, dat gaat me een paar mijl te ver. Vrij weerzinwekkend, als je het mij vraagt. Kussen gaat me al te ver. En die borsten...
Ik kan mannen eigenlijk niet met vrouwen vergelijken. Daar zit gewoon een te groot verschil tussen.
Als je homo bent voelt een relatie met een man veel natuurlijker dan met een vrouw.
Je vraag is heel legitiem, ik hoor hem regelmatig van mannen die oprecht een ander willen begrijpen. Ik vind het daarom ook altijd leuk om hem te beantwoorden.
Maar echt seks hebben, dat gaat me een paar mijl te ver. Vrij weerzinwekkend, als je het mij vraagt. Kussen gaat me al te ver. En die borsten...
Ik kan mannen eigenlijk niet met vrouwen vergelijken. Daar zit gewoon een te groot verschil tussen.
Als je homo bent voelt een relatie met een man veel natuurlijker dan met een vrouw.
Je vraag is heel legitiem, ik hoor hem regelmatig van mannen die oprecht een ander willen begrijpen. Ik vind het daarom ook altijd leuk om hem te beantwoorden.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Ik ben bi vrouwelijke man en draag graag rokken. In de winter draag ik onder mijn rokken dameslaarzen. Wil overigens niet zeggen dat alle mannen die een rok dragen bi of homo zijn. Er zijn ook heteromannen die dat dragen, en zelfs niet eens aan travestie doen.
Verder draag ik oorbellen. Ik voel mij zowel tot mannen als vrouwen aangetrokken.
Echter al ben ik met een vrouw, voel ik mij nooit 100% mannelijk. Het vrouwelijke gevoel blijft gelukkig heel sterk aanwezig. Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden om via dit forum een leuke vriend te ontmoeten. Ik weet alleen niet waar je hier een advertentie hiervoor moet plaatsen. Openbare ontmoetingsplaatsen zoals langs snelwegen of andere ontmoetingsplaatsen in een bos ben ik voor mijzelf helemaal op tegen. Eveneens zoek ik absoluut geen seksrelatie/kontakt.
Ik zou het leuk vinden als jullie antwoord kunnen geven op mijn vraag waar ik hier een kontaktoproep kan plaatsen.
Verder draag ik oorbellen. Ik voel mij zowel tot mannen als vrouwen aangetrokken.
Echter al ben ik met een vrouw, voel ik mij nooit 100% mannelijk. Het vrouwelijke gevoel blijft gelukkig heel sterk aanwezig. Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden om via dit forum een leuke vriend te ontmoeten. Ik weet alleen niet waar je hier een advertentie hiervoor moet plaatsen. Openbare ontmoetingsplaatsen zoals langs snelwegen of andere ontmoetingsplaatsen in een bos ben ik voor mijzelf helemaal op tegen. Eveneens zoek ik absoluut geen seksrelatie/kontakt.
Ik zou het leuk vinden als jullie antwoord kunnen geven op mijn vraag waar ik hier een kontaktoproep kan plaatsen.
Lieve en warme groet van Femaleboy1964
- Femaleboy1964
- Aftastend

Femaleboy1964 schreef:Ik zou het leuk vinden als jullie antwoord kunnen geven op mijn vraag waar ik hier een kontaktoproep kan plaatsen.
Dat kan hier gayforum-forum5.html
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Steve schreef:Femaleboy1964 schreef:Ik zou het leuk vinden als jullie antwoord kunnen geven op mijn vraag waar ik hier een kontaktoproep kan plaatsen.
Dat kan hier gayforum-forum5.html
Bedankt, zal op mijn gemak een kontaktadvertentie gaan maken en dan plaatsen.
Lieve en warme groet van Femaleboy1964
- Femaleboy1964
- Aftastend

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen