Hoe groot is jouw penis SLAP!!!
16 berichten
• Pagina 1 van 1
Gewoon antwoorden op de vraag. Gelieve ook te reageren met jouw(eigen lengte van penis) antwoord.
Mijne penis, en ik schaam me er voor is 0.5 cm groot.
Mijne penis, en ik schaam me er voor is 0.5 cm groot.
- little Penis
- Newbie

Ik heb me net even 'slap' gemeten (dat had ik eigenlijk nog nooit gedaan), maar hij is dan dus 9cm.
Op zich is het niet vreemd dat de penis zich helemaal terugtrekt als hij slap is. Bij sommige mannen is het verschil tussen slap en stijf heel groot en bij sommige mannen is dat juist heel klein en een hele kleine slappe lul kan dus stijf soms wel 8x zo groot zijn terwijl het bij anderen amper een centimeter hoeft uit te maken.
Op zich is het niet vreemd dat de penis zich helemaal terugtrekt als hij slap is. Bij sommige mannen is het verschil tussen slap en stijf heel groot en bij sommige mannen is dat juist heel klein en een hele kleine slappe lul kan dus stijf soms wel 8x zo groot zijn terwijl het bij anderen amper een centimeter hoeft uit te maken.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

mijne is slap 9 cm ma ik ben nog maar 15 jaar dus hij is nog in groei..
maar@ little penis : er is best wel een verschiedenheid aan chirurgische ingrepen die de lengte (als ge dit wel wilt natuurlijk) kunnen veranderen. Trouwens, het is niet altijd de lengte die telt, het leven draait niet om sex, lust en penis weet je
maar@ little penis : er is best wel een verschiedenheid aan chirurgische ingrepen die de lengte (als ge dit wel wilt natuurlijk) kunnen veranderen. Trouwens, het is niet altijd de lengte die telt, het leven draait niet om sex, lust en penis weet je
I like to sleep because my life tends to fall apart when i'm awake
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
- Heartbeat
- Wegwijs

ik weet niet hoe het bij jullie is maar bij mij hangt de lengte er eigelijk helemaal vanaf op z'n kleinst is ie er 4Ã 5 cm, maar hij kan ook gerust langer als 10 cm in slappe toestand zijn
en trouwens, je kan misschien beter een koordje pakken en daarna met meetlat meten ipv een schuifmaat
en trouwens, je kan misschien beter een koordje pakken en daarna met meetlat meten ipv een schuifmaat
- mattias
- Aftastend

mattias schreef:ik weet niet hoe het bij jullie is maar bij mij hangt de lengte er eigelijk helemaal vanaf op z'n kleinst is ie er 4Ã 5 cm, maar hij kan ook gerust langer als 10 cm in slappe toestand zijn
Heel variabel ook bij mij. Wanneer hij weer slap wordt nadat ik heb gespoten, is hij waarschijnlijk op zijn grootst. Gemakelijk 12 cm, maar bij koud weder krimpt hij gemakelijk tot 6 cm. Denk ik toch. Nooit gemeten.
-

Bink - Post Lord

Junyo schreef: Bij sommige mannen is het verschil tussen slap en stijf heel groot en bij sommige mannen is dat juist heel klein en een hele kleine slappe lul kan dus stijf soms wel 8x zo groot zijn terwijl het bij anderen amper een centimeter hoeft uit te maken.
Volgens mij heet dat in de volksmond vleeslul en bloedlul niet? staat mij er vaag iets van bij, kan me vergissen
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

KinKy schreef:we kunnen de keel als meetinstrument gebruiken
die zijn vaak erg objectief
ik meet wel
I like to sleep because my life tends to fall apart when i'm awake
- Heartbeat
- Wegwijs

tussen de 8 en 11cm maar met lekker warm wer ook wel eens groter
- heteplayer
- Newbie

16 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes