Het is nu 23 mei 2012 07:10

hoe anaal?

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Angelo » 12 jun 2006 13:42

hoe doen jullie dat? anaal ?
het doet zo een pijn, maar ooit moet dat toch weg gaan, voel je na de eerste keer nog pijn?
en hoe zorg je ervoor dat het geen pijn doet de eerste keer?
:oops:
Angelo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 12 jun 2006 22:03

Ik kan niets anaal. Het doet altijd pijn. Ik doe dus nooit wat anaal zoals de meerderheid van de homomannen overigens.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Tetsuo » 15 jun 2006 21:28

beetje vaseline op je kont smeren en hupsakee!
Tetsuo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 15 jun 2006 23:40

Vaseline is "incompatible" met condooms.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Julian » 21 jun 2006 22:10

Ow, ik dacht dat je ook waterbased vaseline had? of niet dan ... ga ik effe opzoeken dan
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 22 jun 2006 02:28

Bink schreef:Ik kan niets anaal. Het doet altijd pijn. Ik doe dus nooit wat anaal zoals de meerderheid van de homomannen overigens.

Meerdeheid???

Ik ben mijn hele homoleven verguist omdat ik niet aan anaal deed en dat is ook een van de redenen dat ik geen vaste vriend heb kunnen krijgen, want de eis was altijd anaal, ze zeurden mijn kop gek om mijn mooie kontje in te mogen, met de opmerking "je moet alles eens proberen" of "als ik je mag ne'ken werdt ik verliefd op je" enz....
Gelukkig heb ik me nooit laten nemen (ben geen vrouw), dus ik leef nog zonder enige ziektes.

menigeen uit mijn omgeving, die zich altijd lieten ne'ken en er geen genoeg van kregen liggen allang onder de zoden, zeker al 20, dus heb 20 vrienden, de mooiste jongens van mijn leeftijd verloren, en dan vinden de forumleden of anderen het gek dat ik geen enkele mooie man van mijn leeftijd meer kan vinden, maar dat komt doordat die zich allemaal dood hebben laten ne'ken omdat zij zo aantrekkelijk waren.

Degen die er toen al niet uit zagen zijn nog wel over, maar die zien er nu helemaal niet meer uit, vindt je het gek dan dat het enige aantrekkelijke wat nog over is meestal jongeren zijn, want de oudere homo's van mijn leeftijd die overgebleven zijn, omdat zij toch niet doodgene'kt werden, (niet aantrekkelijk genoeg) over zijn gebleven.

Het valt me op dat er wel aantrekkelijke hetero mannen van mijn generatie zijn, logisch natuurlijk, want die lieten zich natuurlijk niet ne'ken, dus die leven nog.
Jammer dat onder de oudere homo's géén aantrekkelijke mannen meer zijn, terwijl ik ze wel onder de hetero's ziet, dus aantrekkelijke mannen van mijn leeftijd bestaan wel, maar niet bij de homo's

Het feit dat ik ook nog leef, ligt niet aan mijn uiterlijk, dat is wel ok, voor mijn leeftijdsgroep, (want elke homoman van mijn leeftijd wil graag met mij, helaas geen aantrekkelijke voor mij), maar omdat ik principieel mij absoluut niet liet ne'ken, omdat ik niet van onderdrukking hou, wegens een schooljeugdtrouma, dus dat is mijn redding geweest.

Ik zie mannen onderling meer als kamaraadschappelijk knuffelen en mannelijk intiem spelen in de sport bijvoorbeeld, (is heel geil) en daar hoort niet het ne'ken bij, dat heb ik nooit begrepen, want dat is iets tussen mannen en vrouwen.

Soms denk ik dat het wel klopt wat in de bijbel staat "een man ligt niet bij een man als bij een vrouw", daarmee wordt de prenetratie bedoelt.
Het andere kamaraadschappelijk spelen met elkaar, wordt daar niet mee bedoelt en iedere man doet dat kamaraadschappelijke ook, zelfs de moslims.

Zo waren de fantasieen het ook bij mij toen ik droomde over jongens en daarbij kwam totaal niet bij me op om een jongen te gaan ne'ken, maar gewoon knuffelen en verwenen, waarbij je vanzelf al klaar kwam.
toen ik voor het eerst in de homoscene ging begeven, schrok ik me wild van de vreselijke daden die men bij mij wilden doen, zoals penentreren, fisten, sm, en allelei andere viezigheid, dat had ik me nooit durven voorstellen, dat het zo zou zijn, daarom ook dat ik meestal walg van echte homo's en dan ook niet mee door het leven kon gaan.
Wel keek ik altijd naar echte (hetero) jongens, daarvoor zou ik wel een leven lang mee willen gaan, hun ogen staan gewoon anders, niet vals, maar openminded.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor tsja » 22 jun 2006 09:24

Ik proef wel wat frustratie bij je The, als een man zich wil laten neuken is het niet meteen een vrouw en dan dat hele verhaal over ziektes... maar
goed jij bent de vraagsteller niet.

Al het neuken doet in het begin een beetje pijn maar kan daarna heel erg lekker zijn. Belangrijk is wel als je geen zin hebt dat je het dan ook niet doet, je hoeft je niet te laten neuken, er zijn volgens mij meer homos die niet neuken dan homos die dat wel doen.

Mocht je het toch willen doen laat je dan eerst gewoon goed rimmen daar ontspan je van en glijmiddel is ook altijd aan te raden.
tsja

Berichtdoor Angelo » 25 jun 2006 12:29

azo, toch maar goed over nadenken dan!
we zien wel wat het wordt!
Angelo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor tim27 » 25 jun 2006 13:33

The schreef:Meerdeheid???

Ik ben mijn hele homoleven verguist omdat ik niet aan anaal deed en dat is ..... blablabla...... echte (hetero) jongens, daarvoor zou ik wel een leven lang mee willen gaan, hun ogen staan gewoon anders, niet vals, maar openminded.

Van The hoor je dat je van anaal neuken blijkbaar doodgaat, volgens mij valt dat nog wel mee als je het veilig doet :wink: (dus condoom en niet te zuinig met glijmiddel), bovendien gaat The eraan voorbij dat er bij hetero's ook erg veel anaal geneukt wordt (mannen met vrouwen dus).
Verder laat The zich niet neuken omdat hij niet van onderdrukking houdt, maar als je er zelf van geniet om geneukt te worden, dan is er volgens mij toaal geen sprake van onderdrukking. Of bedoelt The het woord "onderdrukking" letterlijk? Dan klopt het... Er drukt inderdaad wel iets van onderen. 8)

Om op de vraag van Angelo terug te komen: Het hoeft geen pijn te doen als je goed ontspannen bent. Dus als je sex hebt niet direct beginnen met neuken, maar wat ontspannen spelen en soms de anus wat "masseren". Als je het lekker vindt en het vaker gaat doen dan ga je je ook minder zorgen maken om de pijn zodat je vanzelf wat ontspannender wordt. Maar als je het niet lekker gaat vinden na een paar keer proberen, dan is het misschien gewoon niet iets voor jou. Succes!
Better pray for your sins
'Cuz the gay messiah's coming
tim27
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor bi-bi » 25 jun 2006 18:08

Vanaf mijn 15e vind ik het al heerlijk om geneukt te worden [prostaat=mannelijke g-plek] en al die verhalen over pijn begrijp ik niet want als je geil én ontspannen bent doet het geen pijn;ook de jongens die ik ''ontmaagd'' heb hadden zelden pijn.
Zelf vind ik ook het opgerekt worden een opwindend gevoel en een beetje pijn is dan niet zo erg;gewoon doorheen ademen!
Mijn ervaring [ong.100] is dat de meeste jongens/mannen liever geneukt worden dan dat ze zelf neuken;afhankelijk van mijn ''mood'' maakt het mij niet zoveel uit;vind 't allebei lekker.
Omdat ik bi ben doe ik het ook met meiden en het vreemde is dat het bij meiden o.h.a. gemakkelijker gaat dan bij jongens,waar dat aan ligt weet ik niet.
Je moet met anaal klein beginnen want ik ken mannen die nooit aan anaal doen omdat ze een nare,pijnlijke ervaring hebben [grote pik zonder glijmiddel in één keer erin geramd bijv.],je hebt dildootjes in alle maten en je kan bij jezelf ''oefenen'' met een klein maatje.
Te diep vinden de meesten trouwens ook niet fijn[ik ook niet].
bi-bi

Keer terug naar Gay Forum - Sex