HIV zelftest
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Doe nu een HIV zelf test. Deze test wordt discreet thuisgestuurd. Ultiem laag geprijsd. Test jezelf nu in alle rust en in de veilige thuisomgeving.
De testen hebben een houdbaarheidsdatum (+_ anderhalf jaar), dus bestel per stuk wanneer dit nodig is. Eventueel kun je later gewoon weer een set bestellen met een goede houdbaarheidsdatum. Bestel dus alleen datgene wat je nodig denkt te hebben in de nabije toekomst.
De instructies zijn simpel. Ze moeten wel exact uitgevoerd worden voor een zo nauwkeurig mogelijk resultaat.
Bij bestelling van meerdere sets (ook voor bedrijven) is korting mogelijk, mail voor meer info.
Enige aansprakelijkheid voor de uitkomst, misbruik of verkeerd gebruik wordt vanzelfsprekend niet aanvaard. Bij positief resultaat raden wij een bezoek aan een arts aan.
Voor info P.M de poster
Jamie
De testen hebben een houdbaarheidsdatum (+_ anderhalf jaar), dus bestel per stuk wanneer dit nodig is. Eventueel kun je later gewoon weer een set bestellen met een goede houdbaarheidsdatum. Bestel dus alleen datgene wat je nodig denkt te hebben in de nabije toekomst.
De instructies zijn simpel. Ze moeten wel exact uitgevoerd worden voor een zo nauwkeurig mogelijk resultaat.
Bij bestelling van meerdere sets (ook voor bedrijven) is korting mogelijk, mail voor meer info.
Enige aansprakelijkheid voor de uitkomst, misbruik of verkeerd gebruik wordt vanzelfsprekend niet aanvaard. Bij positief resultaat raden wij een bezoek aan een arts aan.
Voor info P.M de poster
Jamie
- SBs
- Newbie

Hoe wordt dit gemeten, gebaseerd op wat?
Bloed, urine, strijkje uit de wang, ???
Hoe steriel moet/kan dit gebeuren?
Hoe precies is de test, kun je van een negatieve uitslag op aan?
Hoeveel dagen/weken/maanden na de initiële besmetting kan de test HIV herkennen?
Hoe 'ziet' de test dit? (Immuunreactie, virus zelf, etc.?)
Is de test getest; zeg een vergelijkend onderzoek of een lab test?
Bloed, urine, strijkje uit de wang, ???
Hoe steriel moet/kan dit gebeuren?
Hoe precies is de test, kun je van een negatieve uitslag op aan?
Hoeveel dagen/weken/maanden na de initiële besmetting kan de test HIV herkennen?
Hoe 'ziet' de test dit? (Immuunreactie, virus zelf, etc.?)
Is de test getest; zeg een vergelijkend onderzoek of een lab test?
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Een HIV-zelftest is nog te onbetrouwbaar om zekerheid te bieden, er is totaal (nog) geen overheidscontrole op en iedereen kan dus zo'n test verkopen in NL, daarnaast is het naar mijn mening ook zonde van je geld (ongeveer 40 euro) gelet op het bovenstaande.
@Diederick, werkt met een vingerprik, druppel bloed is voldoende.
@Diederick, werkt met een vingerprik, druppel bloed is voldoende.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Inderdaad, niet doen dus. Het zal voorpaginanieuws zijn als er eindelijk een betrouwbare zelftest is, dat is deze dus niet.
Ik heb het idee dat ik met 40 eu goedkoper af zou zijn dan bij de huisarts, ik weet niet wat ik er toen ook maar weer betaalde, maar dat was in ieder geval veel meer. Was trouwens niet alleen op HIV en deze 'zelftest' zal wel zuigen...
Ik heb het idee dat ik met 40 eu goedkoper af zou zijn dan bij de huisarts, ik weet niet wat ik er toen ook maar weer betaalde, maar dat was in ieder geval veel meer. Was trouwens niet alleen op HIV en deze 'zelftest' zal wel zuigen...
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

De test wordt inderdaad uitgevoerd dmv. 3 a 4 druppels bloed op een teststrip. De test is zeer betrouwbaar en wordt ook door ziekenhuizen gebruikt. Helaas kan ik niet de bijsluiter of foto's plaatsen hier vandaar dat ik eenieder vraag te mailen voor meer info. Kijk anders op www.determinetest.com; dit is het bedrijf dat de testen maakt. Particulier zijn deze normaal niet te verkrijgen, nu via mij dus wel.
- SBs
- Newbie

Van de site zelf:
Ze geven zelf ook aan dat er geen enkele test is die een betrouwbaar resultaat geeft in een vroeg stadium van een potentiële HIV infectie.
No test provides absolute assurance that a specimen does not contain low levels of HIV p24 antigen and/or antibodies to HIV-1 and HIV-2 such as those present at a very early stage of infection.
A negative result for both antibodies to HIV and p24 antigen does not preclude the possibility of exposure to or infection with HIV-1 or HIV-2 viruses.
Ze geven zelf ook aan dat er geen enkele test is die een betrouwbaar resultaat geeft in een vroeg stadium van een potentiële HIV infectie.
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen