hey wat moet ik doen?
31 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
hey ik ben nieuw hier, ik zal me eerst voorstellen, ik ben 16 jaar, ik weet al 4 jaar ongeveer dat ik bi ben, ik heb het vorig jaar in juni tege mijn vriende gezegd, zij zage dat ik gelukkiger was, ik kon terug lache, ik heb al van 5 juni een vriend, hij is 21, en geeft me echt alles wat ik wil, elke week een broek of bloes of schoene(en ik ben een merkventje hé), hij steunt me dus enorm hard hiermee!maar ik wil het tege mijn ouders vertelle, maar ik heb 8 broers(ja veel) en de gene van 15 jaar en de gene van 20 jaar schelde mij al mijn hele leve uit van flikker, aarsridder enz. dit doet verschrikkelijk veel pijn, om dit van uw bloedeigen broers te hore, mijn ouders zijn gescheide, dus ik zou het ze een voor een moete zegge, maar ik durf niet, mijn broers wille mij nu al vermoorden, nooit meer zien, wat gaat dit geve als ik het zeg?ik ben het beu om altijd zelfmoord wille te plege! ik wil seks hebbe met mijn vriend als mijn ouders mij steunen, ik wil mij zeker voele!
help mij aub, voor ik ter helemaal onder door ga!
groetjes
help mij aub, voor ik ter helemaal onder door ga!
groetjes
- Angelo
- Ontdekkend

vertel het gewoon alleen aan je ouders en vertel erbij dat je je oncomfortabel voelt als je broers dit weten
vertel hun dat je broers 't je niet gemakkelijk maken
welicht corrugeren je ouders je broers en moet je van je ouders wachten met sex tot je uit de pubertijd bent!
dus rond je 18 is vroeg genoeg
vertel hun dat je broers 't je niet gemakkelijk maken
welicht corrugeren je ouders je broers en moet je van je ouders wachten met sex tot je uit de pubertijd bent!
dus rond je 18 is vroeg genoeg
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Hey Angelo,
je was er vroeg bij als je het al 4 jaar zeker weet, maar das prima hoor.
dat je met die gast van 21 omgaat is jouw keuze, maar hallo, hij kan zo opgepakt worden als de politie erachter komt!
Stel je voor dat je het aan je ouders verteld, GROTE kans dat ze meer moeite zullen hebben met die gast dan met je bi gevoelens.
Dat die gast je kadootjes geeft elke week klinkt meer als prostitutie dan als "een vriend". Hey, hij heeft een jong gewillig broekie gevonden en daar hebben wel meer gasten wat centjes voor over, zeker als je nog maar 16 bent.
Ik zou het voorlopig allemaal nog niet ter sprake brengen en lekker wachten tot je 18 bent, wat je met die gast van 21 doet moet je zelf weten.
je was er vroeg bij als je het al 4 jaar zeker weet, maar das prima hoor.
dat je met die gast van 21 omgaat is jouw keuze, maar hallo, hij kan zo opgepakt worden als de politie erachter komt!
Stel je voor dat je het aan je ouders verteld, GROTE kans dat ze meer moeite zullen hebben met die gast dan met je bi gevoelens.
Dat die gast je kadootjes geeft elke week klinkt meer als prostitutie dan als "een vriend". Hey, hij heeft een jong gewillig broekie gevonden en daar hebben wel meer gasten wat centjes voor over, zeker als je nog maar 16 bent.
Ik zou het voorlopig allemaal nog niet ter sprake brengen en lekker wachten tot je 18 bent, wat je met die gast van 21 doet moet je zelf weten.
maar hij heeft in dei 5 maanden dat we elkaar kennen al meer dan 2000 euro aan mij uit gegeven, dan moet hij toch van mij houden?of niet?
ik wil geen vriend jonger dan 18, maar ook niet ouder dan 25, ik wil iemand met ervaring!ik vind dat die jongens van mijn leeftijd zo kinderachtig zijn!
- Angelo
- Ontdekkend

Sorry, maar volgens mij riekt dat geven van dure kadootjes toch naar het kopen van seks, niet meer en niet minder
Ik wil je allen maar het welgemeende advies geven hiermee heel goed uit te kijken.
Ik wil je allen maar het welgemeende advies geven hiermee heel goed uit te kijken.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Weer even sorry, maar ik vraag me toch af hoe een jongen van 21 jaar in een paar maanden tijd 2000 euro aan een vriendje kan uitgeven.
Volgens mij moet hij dan een riant inkomen hebben of zwaar in de schulden zitten
Volgens mij moet hij dan een riant inkomen hebben of zwaar in de schulden zitten
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Anonymous schreef:En jullie geloven dit fake verhaal? Hoe oud zijn jullie..............?
Wat bedoel je Mr. Mundo? Heb jij info die wij niet hebben?
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Gewoon de schrijfwijze bestuderen. In zijn eerste stuk laat hij overal de letter n weg en schrijft gebrekkig (buitenlands jongentje faken). In zijn 2e stuk is de tekst ineens normaal geformuleerd en in goed Nederlands geschreven. Raar he...............
Zielig dat een dergelijk persoon deze site hiervoor gebruikt en goedwillende mensen uit hun tent lokt met een gefaked verhaaltje.
Zielig dat een dergelijk persoon deze site hiervoor gebruikt en goedwillende mensen uit hun tent lokt met een gefaked verhaaltje.
ten eerste is dit geen fake-verhaal!dit isde waarheid!mijn vriend is chef-kok!en ik laat men 'n weg omdat ik da gewoon ben op msn, sorry da ik nie correct praat! ten 2e ben ik geen buitenlander!dit is dus geen fake verhaal, meneer de allesweter!!!!!!ge zijt gewoon jaloers!maarja aan alle anderen een beetje hulp zou helpe!kmeen het, tis dringend nodig
- Angelo
- Ontdekkend

Bij welke ouder kan je het best terecht? Vertel het hem om te beginnen. Spreek ook over je broers. Las dan een rustpauze in. Vraag de ouder aan wie je het vertelt, voorlopig te zwijgen. Zeg hem (haar) dat je tijd nodig hebt, dat het allemaal erg moeilijk ligt voor jou. Misschien geeft h(z)ij jou ook raad voor de andere ouder. Een ding tegelijk. Niets overhaast.
-

Bink - Post Lord

Nou als hij het alleen zeg tegen jou dat hij chef-kok is dan zal ik maar het ff checke hoor je weet naar nooit want dit lijkt meer op betaling voor seks hoor!!!
Je wilt t waarschijnlijk niet horen want je bent waarschijnlijk helemaal over je horen van hem maar als hij in twee maanden tijd 2000eurie aan je uitgeeft dan zit er iets niet goed.
Je wilt t waarschijnlijk niet horen want je bent waarschijnlijk helemaal over je horen van hem maar als hij in twee maanden tijd 2000eurie aan je uitgeeft dan zit er iets niet goed.
Angelo schreef:ik zeg ook maar wat hij tegen mij zegt hé!
En ij neemt alles wat hij zegt direct voor waar aan?
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast